Версия за печат

00530-2012-0137

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Атанас Янев, България 1000, София, Тел.: 02 98593014, E-mail: a.ianev@nra.bg

Място/места за контакт: гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП, Дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддръжка на КИОСК терминали

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката "Поддръжка на КИОСК терминали" включва: * Настройка и поддръжка на системната среда и базата данни на КИОСК терминалите; * Идентифициране и отстраняване на оперативни или процедурни проблеми в системната среда и софтуерните продукти на КИОСК терминалите с последващо решаване; * Актуализиране и развитие на софтуерните продукти на КИОСК терминалите в рамките на съществуващата функционалност; * Предаване на знания на служители на НАП

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72514000

Описание:

Услуги по управление на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
58720 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

- свързани със защитата на изключителни права.

Допълнителна информация

На 06.11.2012 г. възложителят е представил в Агенцията за обществени поръчки (АОП) Решение № РЦУ-133 от 06.11.2012 г. на главния секретар на НАП за откриване на процедура на договаряне без обявление с посочения по-горе предмет, ведно с доказателства за установяване на законосъобразността на избора на процедура договаряне без обявление и покана за участие, адресирана до „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” АД. Съгласно представените доказателства, след проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка, в качеството си на избран изпълнител по Договор № ДОГ-478/30.10.2007 г. с Министерство на финансите, „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” EООД има задължението да изработи и достави софтуерния продукт за нуждите на НАП, в съответствие с приложеното към договора техническо задание. В цитирания договор не е уговорено предоставяне на авторските права в полза на МФ или НАП. Предвид което, съгласно чл. 42. ал.1 от ЗАПСП, „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” ЕООД остава единствен носител на авторските права върху разработения софтуерен продукт. На възложителя е предоставена декларация от 18.09.2012 г., подписана от изпълнителния директор на „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” АД – Петър Топалов, с която се удостоверява, че „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” АД с ЕИК 200510279, в качеството си на правоприемник на „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” ЕООД, ЕИК 813094655 – изпълнител по договор № ДОГ-478/30.10.2007 г., притежава авторско право върху разработения продукт и неговата поддръжка. Освен това дружеството не е преотстъпвало на трети лица правата върху продукта, нито правата за извършване на поддръжката му. От описаната фактическа обстановка и представените доказателства е видно, че „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” АД, в качеството си на правоприемник на „СИС ТЕХНОЛОГИЯ” EООД е единствен възможен изпълнител на настоящата поръчка. Предвид това считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършена на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителната проверка на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 23 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Поддръжка на КИОСК терминали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„СИС ТЕХНОЛОГИЯ” АД, ЕИК 200510279, р-н "Младост", Бизнес парк "Варна" № В1, ет. 4, България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 702100, E-mail: office@sistechnology.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 60000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 58720 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-133/06.11.2012г. за откриване на процедурата и поканата до кандидата са изпратени до АОП с писмо изх.№ Е-12-00-598/06.11.2012г., като уникалният номер на поръчката в РОП е 00530-2012-0137. 2. Общата прогнозна стойност на всички поръчки за 2012 г. с код по СРV 72514000-1 е в размер на 327 000 лв. без ДДС, поради което поръчката е включена в предварителното обявление на НАП за 2012 г. по чл.23, ал.1 и чл.45а, ал.1 от ЗОП, публикувано в ОВ на ЕС 2012/S43-070265/02.03.2012г. Независимо че общата стойност за изпълнение на договора е в размер на 58 720 лв. без ДДС, гореизложеното налага публикуване на обявлението за възложена поръчка в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т.5 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2013 г.