Версия за печат

00207-2012-0026

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна здравноосигурителна каса-Варна, бул.”Цар Освободител” № 76Г, За: д-р Диян Драгнев Димов, РБ 9004, Варна, Тел.: 052 689011, E-mail: varna@nhif.bg, Факс: 052 689013

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на 2 броя служебни автомобили на РЗОК – Варна, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за следгаранционно сервизно обслужване на 2 бр. автомобили на РЗОК-Варна, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и пренадлежности за тях. Следгаранционното сервизно обслужване обхваща техническо обслужване, което включва смяна на филтри и масла, извършване на периодична проверка и оглед на системите възлите и агрегатите с цел правилното им функциониране, извършване на текущи ремонти и периодични технически прегледи. Проверката и огледа на системите, възлите и агрегатите обхваща: • Проверка на изпускателна система-изпускателен колектор, гърнета,катализатор, гумени държачи; • Проверка на спирачна система; • Проверка на нивото на спирачната течност.; • Проверка на хидравличната система; • Проверка на охладителната система /температура на замръзване/, • Проверка състоянието на гумите; • Проверка на амортисьорите; • Проверка на светлините; • Проверка на състоянието на акумулатора; • Проверка на чистачките/стъклоизмивателната система/; • Проверка на климатик/климатроник. • Проверка на ходовата част. • Проверка на маншоните на полуоските, кормилната рейка и шарнирите за наранявания и скъсвания; В резултат на техническото обслужване и извършената проверка на системите на автомобила, изпълнителят изготвя констативен протокол с препоръки за извършване на текущ ремонт, ако такъв се налага за отстраняване на неизправностите и привеждането на автомобила в състояние годно за експлоатация в съответствие с нормативните изисквания. Текущият ремонт обхваща всички дейности по привеждането на системите, възлите и агрегатите в изправно състояние. Всички операции, свързани с ремонта трябва да се извършват в съответствие със стандартите и изискванията на производителя за съответната марка автомобили. При необходимост извършване на ремонт, в това число доставка и влагане на резервни части, консумативи и принадлежности, Възложителят възлага същият с писмена заявка по факс или ел. поща. Периодични технически прегледи обхващат диагностика на основни възли и системи, свързани с нормалната работа и безопасността при движение на автомобилите. При възникнала необходимост да се извършва ремонт на повредените системи, изпълнителя осигурява доставката и монтажа на нови, неупотребявани и оригинални резервни части. Проверката (диагностиката) на двигателя се извършва веднъж на всеки 12 месеца. Проверката (диагностиката) на ходовата част, спирачната система и кормилната уредба, съединител и скоростна кутия и електроинсталацията без радиоапарати се извършва веднъж на всеки 6 месеца. Изпълнителят е длъжен да влага само нови, неупотребявани и оригинални резервни части. Гаранционният срок на вложените резервни части и консумативи не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. Изпълнителят извършва еднократен първоначален преглед на състоянието на автомобилите в 30 дневен срок след сключване на договор. Изпълнителят след извършване на първоначалния преглед документира необходимостта от конкретни ремонтни дейности с констативен протокол. Когато в хода на изпълнение на една поръчка възникне необходимост от извършване на допълнителен обем работи, неупоменати в поръчката, Изпълнителят изготвя писмена сервизна препоръка и я предоставя на Възложителя. Заплащането на всички дейности извън дейностите, описани в ценовото предложение на Изпълнителя, се доказват с фактури и подробни количествено-стойностни сметки. В случай на некачествен ремонт, извършен от Изпълнителя, същият се отстранява за сметка на Изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50112000, 50112200

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване на автомобили

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 509934 от 21.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-14-5 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Следгаранционно сервизно обслужване на два броя автомобили на РЗОК Варна, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях
V.1) Дата на сключване договора
12.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

М.И.Г. ООД 118027098, гр.Варна ул.Д-р Пискюлиев, РБ 9000, Варна, Тел.: 052 468157, E-mail: mig_ood@motoexpert.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор