00227-2013-0002
Технически редакции | ||
15.03.2013 15:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2013 15:11 ч. : | 15/03/2013 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2013 15:11 ч. : | 15/03/2013 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.07.2015 12:04 ч. : | 18828 | служебно вписване |
15.03.2013 15:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Своге: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Своге, ул."Александър Стамболийски" №7, За: Десислава Радкова Вутова - Гл.експ."Обществени поръчки", Република България 2260, Своге, Тел.: 0726 8537, E-mail: d.vutova@svoge.bg, Факс: 0726 22539
Място/места за контакт: ул."Александър Стамболийски" №7Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svoge.bg.
Адрес на профила на купувача: www.svoge.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изготвяне на инвестиционен проект за изграждане на военен мост тип „САРМ”, състоящ се от блокови модулни елементи над река Искър предвиден с ПУП на град Своге като трасе на улица с ОК №№ 616-1267-1268-1312А-1312-1269-1272 и пътна връзка.
Изготвяне на инвестиционен проект за изграждане на военен мост тип „САРМ”, състоящ се от блокови модулни елементи над река Искър предвиден с ПУП на град Своге като трасе на улица с ОК №№ 616-1267-1268-1312А-1312-1269-1272 и пътна връзка.
71320000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
инж. Стоян Христов Танев, София, ж.к.Хиподрума 13, вх.Б, ет.2, ап.13, България 1000, София, Тел.: 0888 315010
Технически редакции | ||
13.07.2015 12:04 ч. : | инж.Стоян Христов Танев, Република България, София, , ж.к.Хиподрума 13, вх.Б, ет.2, ап.13, 1000, 0888 315010, , , | служебно вписване |
затвори |
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
15.03.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
На 25.01.2013 г. Комисия от Община Своге е извършила оглед на съществуващата въжена пасарелка, за което е съставен констивен протокол и е изготвен снимков материал. Констатциите на комисията са следните: Въжена пасарелка свързваща двата бряга на р.Искър в района на градския стадион гр.Своге с дължина 41.50 м между пилоните ширина 2.20 м. Конструкцията е тип висяща с носещи стоманени въжета Ф-28- и Ф 22, които са закотвени на двата бряга на реката с дървена ходовата част. Пасарелката стъпва на двата бряга на фундаменти от зидан камък на вароциментова основа. Основата на ходовата част се състои от три успоредни надлъжни греди с върху които са наковани дъски с ширина 2.30 м. Състоянието на пасарелката е следното: “Налице е корозия на носещите стоманени въжета в следствие на която те са с видимо нарушена цялост. Надлъжните и напречни греди както и ходовата конструкция са силно увредени. Десния по течението на р.Искър устой на моста е от зидан камък на циментов разтвор и е в заливаемата зона на реката. Той е положен директно върху земята без наличие на стомано- бетонна основа. Поради това в следствие на високите води на р.Искър, достигащи до ходовата част на пасарелката, устоите са заливани многократно през годините. Последно бе залят през 2012 г. Вследствие на тези многократни заливания и силно преовлажнената почва под основата, десния устой на пасарелката е с нарушена цялост и с видими пукнатини- вертикални и хоризонтални. Изводите на Комисията са следните: Въжената пасарелка е в предаварийно състояние със силно намалена носеща способност и изчерпани експлоатационни възможности. Поради това тя е опасна за здравето и живота на преминаващите по нея хора. Налице е реална опасност пасарелката в следствие на поддаване на десния устой да се обърне или изцяло да се скъса с последващи непредвидими последици. Комисията прави следните препоръки до Кмета: Със заповед на Кмета на Общината да се ограничи преминаването по моста като се регламентира пропусквателния режим по него и аварийно да се изгради нов мост. Спешната нужда от предприемане на действия, свързани с обезпечаване на сигурността на преминаващите хора по амортизираната въжена пасарелка и недопускане на инциденти постави пред Кмета на Община Своге въпроса за намиране на решение за строеж на такъв мост, който в кратки срокове може да се проектира и изгради. След проведени консултации с МКВП при МС на РБ се установи, че на разположение на ГУСВ ЕАД са сглобяеми мостови конструкции от типа САРМ/ среден автопътен разглобяем мост/ предоставени на ГУСВ ЕАД безвъзмездно за ликвидиране на последствията от стихийни бедствия или предотвратяването им. Предвид изложеното е налице хипотезата на чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП предприемане на неотложни действия- спешно проектиране и изграждане на нов пътен мост , които са породени от настъпване на събитие от извънареден характер- влошаване на състоянието на въжената пасарелка, свързано с многогодишна експолатация и многократните заливания на десния устой от високи води на река Искър, което възложителят при полагане на дължимата грижа не е могъл да предотврати чрез извършване на текущи ремонти поради невъзможност за подобряване на състоянието на пасарелката чрез тях, които могат да я приведат в състояние за годност за експолатация. Предвид спешната нужда от проектиране на мост, който може за кратки срокове да се изгради, е налице единствена възможност да се проектира военен мост тип „САРМ”, състоящ се от блокови модулни елементи. Този тип военни мостове вече са снети от въоръжение на Българската армия и с решение на Министерския съвет на Република България са предоставени безвъзмездно за граждански нужди при изграждане на пътната инфраструктура на страната главно за аварийно възстановителни работи.