Версия за печат

00119-2012-0038

BG-гр.Казанлък: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, Община Казанлък, гр.Казанлък, ул. "Розова долина" №6, За: Велина Стойчева, Хабибе Богутлиева, Република България 6100, гр.Казанлък, Тел.: 0431 98255, E-mail: mayor@kazanlak.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Отдел ППМП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http :/ / www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: http :/ / www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на одит по проект „Изграждане на три Центъра за настъняване от семеен тип и едно защитено жилище в гр.Казанлък” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Казанлък, община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договора включва услуги, изразяващи се в „Изпълнение на одит по проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056 - Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.1-12/2011 – „Подкрепа за деинституционализация на социални институции предлагащи услуги за деца в риск”, в който се включва : 1.Проверка за установяване на съответствие между отчитането, от страна на бенефициента – Община Казанлък, на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение, и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; 2.Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване, и тези, посочени в счетоводните записи и разходо-оправдателни документи; 3.Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение, от страна на бенефициентите, както и на процедурите по избор на изпълнители; 4.Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициента на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОП; 5.Проверка за съответствие между декларираните в разходо-оправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект; 6.Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; 7.Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента; 8.Предоставяне на текущи консултации и проверки за съответствие на оформянето на първичната счетоводна документация, методология и политики; 9.Одитът трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проектите в съответствие с националните и международните одиторски стандарти; 10.Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейности и отчитане на разходи по проекти на ОП; 11.Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; 12.Изготвяне на одитни доклади (междинни и окончателен) за фактическите констатации. Одитните доклади ще придружават всички необходими документи представяни за верификация на разходите; 13.Всички Доклади за фактическите констатации следва да съдържат информацията посочена в „Насоките за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г. – ОПРР”, достъпни на интерет адрес – www.bgregio.eu – Рубрика „Изпълнение на договори” – „Указания за изпълнение на договори”; 14.Структурата на всеки доклад за фактическа констатация трябва да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки. Всеки доклад се представя в два оригинални екземпляра, на хартиен носител и CD на български език. Предаването на докладите се извършва с приемо-предевателен протокол в сградата на Община Казанлък. 15.Докладите за извършения одитен ангажимент следва да бъдат подписани от водещия одитор или от ръководителя на екипа по надлежния ред с полагането на подпис и печат. 16.Отчитането на извършената работа пред Възложителя става чрез представяне на междинни доклади и окончателен доклад за извършената работа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3970 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Опростено обявление за динамична система за доставки(ДСД)
Номер на обявлението в ДВ 505520 от 23.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д07-26 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на одит по проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056 - Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.1-12/2011 – „Подкрепа за деинституционализация на социални институции предлагащи услуги за деца в риск”
V.1) Дата на сключване договора
11.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002” ООД, ЕИК103710896, гр.Варна, област Варна, община Варна, район Приморски, ул. „Цар Асен” №68, вх.А, ет.1, ап.1,, Република България 9002, гр.Варна, област Варна, община Варна, Тел.: 052 721550, E-mail: oditfok@gmail.com, Факс: 052 721540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11382.06 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3970 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък” който се осъщуствява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г. - ОПРР, съфинансирана от Европейският съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие по Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056 - Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.1-12/2011 – „Подкрепа за деинституционализация на социални институции предлагащи услуги за деца в риск”. услуги, изразяващи се в „Изпълнение на одит по проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056 - Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.1-12/2011 – „Подкрепа за деинституционализация на социални институции предлагащи услуги за деца в риск”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор