Версия за печат

00118-2012-0028

BG-Сливен: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" 1, За: инж. Румен Стоилов, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: rsotilov@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: 044 611232

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПРЕДОСТАВЯНЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ЗА ПРОЕКТ "ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД СЛИВЕН"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обектът на поръчката е договор с предмет Провеждане на мерки за информация и публичност за проект Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен”. Изпълнителят следва да извърши следните основни задачи: Задача № 1: Изработване на печатни материали (брошури, дипляни и др.) Задача № 2: Изработване и поставяне на билборд на мястото на изпълнение на проекта (строителната площадка) Задача № 3: Изработване и поставяне на постоянна обяснителна табела на мястото на изпълнение на проекта Задача № 4: Изработване и поставяне на информационна табела (табела/банер) за проекта Задача № 5: Организиране на публични събития (пресконференции) за проекта Задача № 6: Организиране на официални церемонии (церемония по „първа копка” и церемония по откриване на обекта) Задача № 7: Изготвяне и промотиране на филм Задача № 8: Изработване на информационни стикери Задача 9: Изработване на промоционални материали за проекта (промоционални материали, папки, тефтери, химикалки).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 22000000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
102145 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: Показател: Цена; тежест: 30
Показател: Показател: Подпоказател 1: "Максимален брой алтернативни креативни предложения за продукт"; тежест: 30
Показател: Показател: Подпоказател 2 : "Срок на изготвяне на алтернативните креативни предложения за продукт"; тежест: 10
Показател: Показател: Подпоказател 3: "Срок за реализация на избрано креативно предложение след одобрение от Възложителя"; тежест: 15
Показател: Показател: Подпоказател 4: "Максимален брой междинни аналитични доклади относно изпълнението на договора в частта му за осигуряване на публичност"; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473855 от 06.03.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 505915 от 25.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № DIR51011116-C048-U-2 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:ПРЕДОСТАВЯНЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ЗА ПРОЕКТ "ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД СЛИВЕН"
V.1) Дата на сключване договора
08.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Гравити О" ЕООД, ЕИК 175405451, ул. "Александър Малинов" № 85, България 1000, София, Тел.: 0884 995006, E-mail: office@gravity-o.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 103150 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 102145 BGN без ДДС
В Брой месеци 22
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: "Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен", финансиран по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Сливен, Сливен 8800, бул. "Цар Освободител" 1, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611100, E-mail: tenders@sliven.bg, Факс: 044 662350

Интернет адрес/и:

URL: www.sliven.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор