Версия за печат

00614-2013-0003

BG-с.Хайредин: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хайредин, с.Хайредин, общ.Хайредин, обл.Враца, ул."Георги Димитров" №135, За: Габриела Милчева, Република България 3357, с.Хайредин, Тел.: 09166 2209, E-mail: hayredin_ob@mail.bg, Факс: 09166 2214

Място/места за контакт: Община Хайредин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hayredin.com.

Адрес на профила на купувача: www.hayredin.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ХАЙРЕДИН, ФИНАНСИРАНИ ОТ МЕРКИ НА ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2007-2013, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: «РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЦЕНТРАЛЕН ПЛОЩАД, ПАРКОВЕ, ОБЩЕСТВЕНИ ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ И ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА ХАЙРЕДИН» ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: «ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОСЕТИТЕЛСКИ ЦЕНТЪР «РОГОЗЕНСКО СЪКРОВИЩЕ» В СЕЛО РОГОЗЕН, ОБЩИНА ХАЙРЕДИН»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: На територията на Община Хайредин
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ХАЙРЕДИН, ФИНАНСИРАНИ ОТ МЕРКИ НА ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2007-2013, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“: Обособена позиция №1: Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Реконструкция и рехабилитация на централен площад, паркове, обществени зелени площи и детски площадки в населените места на Община Хайредин”, в изпълнение на Договор № 06/322/00890 от 21.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Предвижда се изпълнение на СМР на следните обекти: Обект №1 „Рехабилитация, изграждане и възстановяване на Площаден център с.Хайредин” – строителството включва разваляне на съществуваща настилка, полагане на паркови настилки и монтаж на парково обзавеждане и оборудване; Обект №2 „Рехабилитация, изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих - парк с детска площадка в кв.102 по плана на с.Михайлово” – строителството включва земни работи, полагане на паркови настилки, монтаж на парково и градинско оборудване и детски съоръжения; Обект №3 „Рехабилитация, изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих - парк с детска площадка в УПИ I, кв.36 по плана на с.Михайлово” - строителството включва земни работи, полагане на паркови настилки, монтаж на парково и градинско оборудване и детски съоръжения; Обект №4 „Изграждане на детска площадка в кв.36 по плана на с.Михайлово” - строителството включва земни работи, полагане на паркови настилки, монтаж на парково и градинско оборудване и детски съоръжения; Обособена позиция №2: Изпълнение на строително-монтажни работи по проект "Създаване на условия за развитие на селски туризъм в Община Хайредин чрез изграждане на подходяща туристическа инфраструктура, включваща Обект "Изграждане на Посетителски център „Рогозенско съкровище” в село Рогозен”, в изпълнение на Договор № 06/313/00202 от 19.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Реализирането на проект за изграждане на Посетителски център „Рогозенско съкровище” ще превърне една изоставена, лошо стопанисвана, занемарена и амортизирала сграда в центъра на село Рогозен в съвременен център за експозиция и популяризиране на най-голямата културно-историческа гордост на района – Рогозенското съкровище, което е най-голямото тракийско съкровище, откривано досега. Сградата е със ЗП 422 кв.м и с РЗП 795 кв.м., на две нива, масивна сграда общинска собственост, конструкцията е стоманобетонова, осигуряване на достъпна среда за хора от всички възрастови групи и за хора с увреждания. Съществуващата конструкция позволява създаването на максимална функционалност на центъра и организиране на зони и помещения за целите на проекта. Целта на проекта е трансформацията на същестуващата сграда в съвременен посетителски център, където биха могли освен постоянната експозиция, да се правят и временни тематични изложби, да се провеждат лекции, презентации и др. Пробивите през сградата служат не само за допълнително естествено осветление, каквото се търси при сгради от типа на галерии и музеи, но и за създаване на усещането за преливане на пространствата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максимално допустима прогнозна стойност за Обособена позиция №1 – 1 070 470.00 лева без включено ДДС. Максимално допустима прогнозна стойност за Обособена позиция №2 – 350 650,00 лева без включено ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
1421120 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

300


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участниците следва да представят с офертата и документ за гаранция за участие в процедурата в размер на: За Обособена позиция №1 - Гаранцията за участие е в размер на 10 700 лв./ десет хиляди и седемстотин лева/. За Обособена позиция №2 – Гаранцията за участие е в размер на 3 500 лв./три хиляди и петстотин лева/. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: - под формата на парична сума, приведена по банковата сметка на Община Хайредин: Банка: Банка ДСК ЕАД; IBAN: BG25STSA93003390040806; BIC: STSABGSF; - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка е длъжен да представи гаранция за изпълнение при подписване на договор. Изпълнителят сам избира формата на гаранция за изпълнение: парична сума като депозит по горепосочената банкова сметка на Възложителя или като банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. 3.Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие в процедурата и на гаранцията за изпълнение на договора за поръчката. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обектите на обществената поръчка ще се осигури от ПРСР във връзка с Договор № 06/322/00890 от 21.11.2012г. и Договор № 06/313/00202 от 19.11.2012г. за отпускане на финансова помощ, между Община Хайредин и ДФ"Земеделие". Предвижда се следния начин на плащане: 1.Авансово плащане - в размер на 50 % (петдесет процента) от стойността на договора, изплаща се еднократно в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на одобряване на проведената процедура и договора от страна на ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция, подписване на Протокол Обр.2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и след представяне на банкова гаранция или друго обезпечение за пълния размер на аванса и издадена фактура съгласно Закона за счетоводството. 2. Междинни плащания - общо в размер до 70 % (седемдесет процента) от стойността на договора, дължими в 30 (тридесет) дневен срок след представяне на протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. От стойността на всяко междинно плащане се извършва пропорционално приспадане на платения аванс. Сумата на междинното плащане се приспада от стойността на договора при окончателното плащане. 3. Окончателно плащане – в размер на остатъчната стойност на договора след приспадане на междинно и авансово плащане, се изплаща в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след издаване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.), Протокол за установяване годността за ползване на строежа (образец № 16 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.) и получен от Възложителя безлихвен заем от Министерството на финансите. Сборът от стойностите на авансовото плащане, междинните плащания и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора за изпълнение.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение/консорциум.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Отстраняване на участник по смисъла на чл.47, ал.2, т.2 от ЗОП ще се прилага за лица, които са лишени от правото да упражняват професия в областта на строителството. Отстранява се от участие в процедурата участник, който не отговаря на някой от критериите за подбор или на някое от минимилните изисквания, заложени от Възложителя в документацията за участие. Участник, който е предложил по-висока цена от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Заявление за участие в процедурата/Оферта/; 3.Административни сведения; 4. Декларации, че познава и ще спазва условията за участие; 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 6.Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.7.Документ за гаранция за участие. 8.Копие от документа (фактура) за закупена документация. 9.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 10.Доказателства за икономическото и финансовото състояние; Заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2010г., 2011г. и 2012г.); Справка за оборота от извършена строителна дейност общо за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.); Застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ; Документи доказващи финансов ресурс на участника или достъп до кредитни средства; 11.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите; Препоръки (Референции) за добро изпълнение за договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка; Удостоверение за вписване в „Централния професионален регистър на строителя”/ЦПРС/ за строежи от ІV категория за съответната група строежи, в зависимост за коя обособена позиция кандидатства. Сертификати за въведена система ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и OHSAS 18001:2007 или еквивалентни. Списък на техническите лица, ангажирани при изпълнение на обектите; документи доказващи квалификация и професионален опит. 12. Информация за подизпълнителите, която съдържа: Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, видовете дейности, които ще изпълняват и дела на тяхното участие. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката; 13.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). 14. Декларация от членовете на обединението (ако участникът е обединение); 15. Декларация за оглед на обекта; 16. Декларация за спазването на изискванията за закрила на заетостта, включително и за минимална цена на труда и условията на труд; Техническа оферта – следва да бъде изготвена по Образец, със Срок за изпълнение на обекта и Предложение за гаранционен срок за извършените СМР. Ценова оферта /Предлагана цена/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Застраховка „професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 2.Доказателства за наличие на ликвиден работен капитал за финансиране на работите, под формата на отпуснат кредитен ангажимент от банка или друга приемлива форма на ликвидни разполагаеми средства. Документът трябва да бъде издаден не по-рано от датата на обявлението на настоящата поръчка. 3.Заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2010г., 2011г. и 2012г.);
Минимални изисквания: 1.Да има валидна застраховка „професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 2.Наличие на ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по–малко от 500 000 /петстотин хиляди/лева за Обособена позиция №1 и не по–малко от 180 000 /сто и осемдесет хиляди/лева за Обособена позиция №2 3.Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от строително – монтажни работи сумарно за предходните три приключили финансови години/2010,2011 и 2012г./ в размер не по-малко от 2 500 000.00 лева (два милиона и петстотин хиляди) без ДДС по Обособена позиция №1 и в размер не по-малко от 800 000.00 лева (осемстотин хиляди) без ДДС по Обособена позиция №2. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Изискванията се прилагат по отношение на подизпълнителите съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство изпълнени през последните пет години 2008, 2009, 2010, 2011 и 2012г., придружен от препоръки/референции/ за добро изпълнение на сходните строителни обекти. 2.Списък на лицата от екипа от специалисти за изпълнение на поръчката. Копие от диплома, трудова книжка, осигурителна книжка или друг подходящ документ съгласно трудовото законодателство. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка /копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др./ 3.Удостоверение за вписване в ЦПРС. 4.Сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г. или еквивалент 5.Сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г.или еквивалент 6.Сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007.или еквивалент
Минимални изисквания: 1.През последните пет години (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012г.) участникът да е изпълнил договори с предмет, подобен на предмета на съответната обособена позиция от настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на съответната обособена позиция от настоящата процедура, за която кандидатства. Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата и участникът да разполага с положителни референции от възложителите. 2.Участникът да разполага с екип от квалифицирани лица, които ще изпълняват строителството на обекта: Ръководител екип - /строително инженерно образование/ - 1бр. с професионален опит минимум 5 години, две от които на подобни обекти. Технически ръководител: със строителна специалност и професионален опит като технически ръководител - 1 специалист с трудов стаж по специалността над 3 години. Инженер по контрол на качеството в строителството – 1 сертифициран специалист. Координатор по безопасност и здраве - 1 сертифициран специалист. 3.Да е вписан в „Централния професионален регистър на строителя”/ЦПРС/ за строежи от ІV категория за съответната група строежи, в зависимост за коя обособена позиция кандидатства. 4.Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г. или еквивалентна, в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 5.Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004.или еквивалентна 6.Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007. или еквивалентна В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Изискванията се прилагат по отношение на подизпълнителите съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: Гаранционни срокове за изпълнените СМР ; тежест: 10
Показател: Организация и методология за изпълнение на СМР; тежест: 30
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Лицата могат да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията се предоставя след представяне на платежен документ. Стойността на документацията може да бъде заплатена в брой в касата на Община Хайредин или внесена по банковата сметка на Община Хайредин: Банка: Банка ДСК ЕАД; IBAN: BG25STSA93003390040806; BIC: STSABGSF; При поискване, документацията може да бъде изпратена по поща или куриер за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.05.2013 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Община Хайредин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е по Договор № 06/322/00890 от 21.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. и по Договор № 06/313/00202 от 19.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Реконструкция и рехабилитация на централен площад, паркове, обществени зелени площи и детски площадки в населените места на Община Хайредин”
1) Кратко описание

Предвижда се изпълнение на СМР на следните обекти: Обект №1 „Рехабилитация, изграждане и възстановяване на Площаден център с.Хайредин” – строителството включва разваляне на съществуваща настилка, полагане на паркови настилки и монтаж на парково обзавеждане и оборудване; Обект №2 „Рехабилитация, изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих - парк с детска площадка в кв.102 по плана на с.Михайлово” – строителството включва земни работи, полагане на паркови настилки, монтаж на парково и градинско оборудване и детски съоръжения; Обект №3 „Рехабилитация, изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих - парк с детска площадка в УПИ I, кв.36 по плана на с.Михайлово” - строителството включва земни работи, полагане на паркови настилки, монтаж на парково и градинско оборудване и детски съоръжения; Обект №4 „Изграждане на детска площадка в кв.36 по плана на с.Михайлово” - строителството включва земни работи, полагане на паркови настилки, монтаж на парково и градинско оборудване и детски съоръжения;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Реконструкция на централен площад с.Хайредин 4953 кв.м; реконструкция на три детски площадки с обща площ 2336 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
1070470 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 300
5) Допълнителна информация

Поръчката е в изпълнение на Договор № 06/322/00890 от 21.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително-монтажни работи по проект "Създаване на условия за развитие на селски туризъм в Община Хайредин чрез изграждане на подходяща туристическа инфраструктура, включваща Обект "Изграждане на Посетителски център „Рогозенско съкровище” в село Рогозен”
1) Кратко описание

Реализирането на проект за изграждане на Посетителски център „Рогозенско съкровище” ще превърне една изоставена, лошо стопанисвана, занемарена и амортизирала сграда в центъра на село Рогозен в съвременен център за експозиция и популяризиране на най-голямата културно-историческа гордост на района – Рогозенското съкровище, което е най-голямото тракийско съкровище, откривано досега. Сградата е със ЗП 422 кв.м и с РЗП 795 кв.м., на две нива, масивна сграда общинска собственост, конструкцията е стоманобетонова, осигуряване на достъпна среда за хора от всички възрастови групи и за хора с увреждания. Съществуващата конструкция позволява създаването на максимална функционалност на центъра и организиране на зони и помещения за целите на проекта. Целта на проекта е трансформацията на същестуващата сграда в съвременен посетителски център, където биха могли освен постоянната експозиция, да се правят и временни тематични изложби, да се провеждат лекции, презентации и др. Пробивите през сградата служат не само за допълнително естествено осветление, каквото се търси при сгради от типа на галерии и музеи, но и за създаване на усещането за преливане на пространствата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

- строително ремонтни работи /мазилки, шпакловки, боядисване, подови настилки и др./ - РЗП 795 кв.м - доставка и монтаж на нова PVC дограма /врати и прозорци/ - 176 кв.м - топлоизолация по фасади и тавани – 2250 кв.м - изграждане на отоплителна и вентилационна инсталация, ВиК и Ел. инсталации и др. - експозиция на съкровището.

Прогнозна стойност, без ДДС
350650 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 300
5) Допълнителна информация

Поръчката е в изпълнение на Договор № 06/313/00202 от 19.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.