Версия за печат

00797-2013-0011

BG-Бургас: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Руска Бояджиева,Ръководител-проект „Интегриран градски транспорт на Бургас”, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 826407, E-mail: r.boyadzhieva@burgas.bg., Факс: 056 826407

Място/места за контакт: Община Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg..

Адрес на профила на купувача: www.burgas.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО) ЗА РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ДЕПО, ДИЗЕЛ И МЕТАН СТАНЦИЯ ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща следните дейности: 1.Работно проектиране и строително-монтажни работи за строеж „Реконструкция на Автобусно депо на „Бургасбус” ЕООД - автосервизи и пункт за периодични прегледи” със следните подобекти: Подобект „Реконструкция и вътрешно преустройство на сгради с идентификатори 07079.659.10.4, 07079.659.10.5, 07079.659.10.6, 07079.659.10.7, 07079.659.10.8 - блокове А, Б, В и Г на Централен Сервиз на Автобаза „ Бургасбус“, ПИ 07079.659.10, кв. 33 по плана на ПЗ „Север“ гр. Бургас“; Подобект „Автобусно депо – реконструкция на съществуващ паркинг за 120 автобуса, изграждане на паркинг за служители и посетители и площадкови пътни връзки и ограда в УПИ VI-10,12, кв. 33 по плана на ПЗ „Север“, гр. Бургас“; Подобект „Ремонт на административна сграда с ид. 07079.659.12.1, 07079.659.12.2, 07079.659.12.3 в ПИ с идентификатор 07079.659.12 – мерки за осигуряване на енергийна ефективност “; 2.Работно проектиране и строително-монтажни работи за строеж „Ведомствена дизел и метанстанция в УПИ VI-10,12, кв.33 по плана на ПЗ „Север“; Предвижда се упражняване на авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционните проекти от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обектите; доставка и монтаж на технологично оборудване; въвеждане в експлоатация, вкл. единични и общи изпитвания; инструкции за експлоатация и поддръжка на оборудване и обучение на персонала;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 71311000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхвата на проектиране за строеж „Реконструкция на Автобусно депо на „Бургасбус” ЕООД - автосервизи и пункт за периодични прегледи” и строеж „Ведомствена дизел и метанстанция в УПИ VI-10,12, кв.33 по плана на ПЗ „Север“ включва изготвяне на работни инвестиционни проекти по необходимите части, съгласно обхвата на строителните дейности и категорията на строежите, напълно съответстващи на изискванията на Закона за устройство за територията, Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за обекта, и другото действащо законодателство, вкл. отделните подобекти и всички части на проектната документация да бъдат съгласувани помежду си; В обхвата на работа се включва координиране и съгласуване на проекта, съгласно българското законодателство; упражняване на авторски надзор в етапа на строителство, реконструкция и въвеждане в експлоатация; изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с одобрените проекти и спец謬ф謬кации; доставка и монтаж на технологично оборудване; въвеждане в експлоатация, вкл. единични и общи изпитвания, изготвяне и предаване на пълна екзекутивна документация на обекта, инструкции за експлоатация и поддръжка на оборудване и обучение на персонала;

Прогнозна стойност без ДДС
7887705.19 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

11


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 78 000 лв. (седемдесет и осем хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Бургас при ТБ „Общинска банка” АД - клон Бургас; IBAN BG89 SOMB 9130 3323996501, BIС SOMBBGSF. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 50% от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на максимум 10% от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 45 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените не-строителни и строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура. Фактурите по всички плащания задължително трябва да указват, че «Разходът се извършва в рамките на проект „Интегриран градски транспорт на Бургас,договор №BG161PO001/1.5-01/2010/001, ДБОПРР 398/26.11.2010г, ОП «Регионално развитие 2007-2013г»

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с подготовка на инвестиционни проекти или извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да предст. следните докум.:ПЛИК№1 „Докум. за подбор“,вкл.:1.Списък на докум.,съдърж.се в офертата,подписан от участ.;2.Оферта (по обр.),съдърж.изявл. за участие в процед.и за изп.на поръч. при усл. на док-ята за участие;3.Адм.свед.;4.Декл.,че участникът е запознат с всички обст.и усл. от знач. за поръч.;5.Декл.за запознаване с усл. на строит. площадка;6.Докум. за рег.или ЕИК,съгл.чл. 23 от ЗТР-когато участникът е юр.лице или ЕТ,рег.в РБ.У-ние за акт.съст.,изд. от комп.орган, когато не е предст. ЕИК,съгл. чл.23 от ЗТР.У-нията за акт.съст. следва да са изд. не по-рано от 1 месец, счит. от крайния срок за под. на оферти за участие.Чуждестр. юр.лица или обед.на чужд. лица представят докум. за рег.и съотв.документ за акт.съст.,изд. от комп. орган в страната,в която са установени или еквив.Докум.за рег.се представя в офиц. превод.Физ.лица представят копие от докум.за самоличност, като при участие на чужд. физ.лице, докум. се представя в офиц.превод;7.Док-ва за икон. и фин.съст.,съобр. разд.III.2.2. по-долу; 8.Док-ва за техн. възм. и квалиф. на участника, съобр.изискв. на разд.III.2.3. по-долу;9.Декл. за отсъствие на обстоят. по чл. 47,ал.1,т.1, б.„а”–„д” от ЗОП;чл.47,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; чл.47,ал.1,т.2 и т.3 , ал.2,т.1,3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; Декл. се под.в съотв. с чл. 47,ал.4 и ал.6 от ЗОП;Обстоят.по чл.47,ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в проц. са посоч. в разд.ІII.1.4. по-горе.10.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за използ./неизполз. на подизп.; 11.Декл. за съгласие за участие като подизп.;12.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП.Органите, от които участниците могат да получат необх. информ.за задълж.,свързани със закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в РБ са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обед., което не е юр.лице декл. се представя само за участниците в Обед., които ще изпъл. дейности, свързани със строит. и проект.;13.Документ за внесена гаранция за участие;14.Декл. от чл. на обед. по см.на чл.56,ал.1,т.2 и за обст. по чл.55,ал.5 и ал.6 от ЗОП; 15.Изрично, нотар.зав.пълномощно на лицето, което е упълном. да представлява участ.в наст.процед.(когато участ. не се предст.от лицата, които имат право на това, съгл. докум.му за съдебна рег./спораз.); 16.Споразум. за създ. на обед.за участие в наст.общ.поръч.;17.Декл.за приемане на усл. в проекта на дог.по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП;18.Копие на у-ние за вписв. в Центр.проф.рег. на строителя към Строит.камара за изпъл. на строежи от кат. строеж,в която попада обекта на поръч.В случай,че участникът е чуждестр.лице той може да предст. вал.еквив. документ или декл. или у-ние, изд. от комп. орган на държава-членка на ЕС, или на др.държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,доказ. вписв. на участника в съотв.регистър на тази държава.В случай, че участ. не е вписан в ЦПРС към датата на под. на офертата си или не притежава някой от докум.,пос. по-горе,то същият прилага декл.(своб. текст),че се е запознал с усл. за вписв. в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде опред.за изпълнител се задълж.в 1-мес. срок от получ. на решението за опр. му за изпълнител да предст. изисквания по настоящата т. документ,удост.впис. му в ЦПРС.Когато уч-ка е Обед.,което не е юр.лице пост.изиск.следва да бъде док. от този/тези член/ове на обед.,който според направеното разпред. на дейностите в дог. за обед. ще вземе участие в конк. СМР,съоб. кат. на строежа.19.Докум.за закуп. док-ция. за участие;При участие на подизп.,всеки от тях предст.докум.,посоч. по-горе по т.т.6,7,8,9,11 и 12;ПЛИК№ 2 „Предложение за изпъл. на поръч.“,вкл.:Техн.предложение, ведно с Прилож. към него,изготвено по обр.;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", вкл.:Ценова оферта (по обр.) и попълнена КСС.Предст. образци в док-ята за участие и усл., описани в тях са задълж. за участниците, с изкл. на образ.на банкови гаранции,които са задълж. само по отн. на усл., описани в тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предх.три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юрид. лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е регистриран в България търговец); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц.документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка стр. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от строителство за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за проф. отговорност в проектирането по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. 4.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за проф.отговорност в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховките по т. 3 и т.4 следва да бъдат еквив.на посочените и изготвени съгл. законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя,застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по проектиране, а застраховката по т.4. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 12 000 000 лв.(дванадесет милиона) лева, без вкл. ДДС; 2. Реализиран общ оборот от строителство за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 10 000 000 лв. (десет милиона) лева, без вкл.ДДС; 3. Застрахователната сума по “Застраховка за проф.отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгл.НАРЕДБАТА за условията и реда за задълж. застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да е валидна мин.180 дни след датата, определена в Обявлението като краен срок за подаване на офертите; 4. Застрахователната сума по “Застраховка за проф. отговорност в строителството" трябва да покрива мин.застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж,съгл. НАРЕДБАТА за условията и реда за задълж. застраховане в проектирането и строителството.Застраховката трябва да е валидна мин.180 дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. Застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по проектиране, а застраховката по т. 4. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с основните изпълнени договори, док. опит на участника в подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти през последните 3г., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността; 2.Списък с основните изпълнени договори, док.опит на участника в изпълнението на договори за строителство и/или инженеринг на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5год., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка по т.1 и 2 договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълн., съдържаща всички зад. реквизити, съобр. чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълн., получател и качество на изпълн. на възложените дейности- дали то е изпълнено професионално и в съотв. с нормативните изисквания. 3.Декларация за предложените експерти за изпълнение на поръчката, с приложени за всеки експерт:3.1.Проф. автобиографии.3.2.Документи,удостов. образ., проф. квалиф. и опит на предлаганите от участника експерти.3.3. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност.3.4.У-ния за пълна проектантска правоспособност на експертите от проектанския състав. Чужд.лица представят еквив. документ, изд. от съответния комп.орган в държавата, в която са установени. 4. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на кач. или еквив. или други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на кач., с предметен обхват в обл. на строителството; 5. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или други доказ.за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в обл. на строителството; 6. Сертификат за внедрена система за безопасни усл. на труд OHSAS 18001:2007 или еквив. или други доказ. за еквив.мерки за безопасни условия на труд, с предметен обхват в обл. на строителството. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по т.1 -3 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор, разписани в дясната колона, а документите по т. 4-6 се представят от тези членове на обед., които, според направеното разпред.на дейностите в договора за обединение ще са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-6 се представят за всеки от тях, съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълнени през предх.3 г., счит.от крайния срок за под. на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 2 договора за услуги - единият за подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти в областта на инсталации за снабдяване с горива и съоръжения и инсталации, работещи под налягане, а вторият за подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти на сгради и съоръжения. 2.Участникът трябва да има изпълн. през предх. 5год., счит. от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 2 договора за строит. на обекти, сходни с предмета на поръч.- единият договор за изграждане и/или реконструкция на инсталации за снабдяване с горива и съоръжения и инсталации, работещи под налягане (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи и/или основни ремонти и зимно поддържане), а вторият договор за изграждане и/или реконструкция на сгради и съоръжения (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи и/или основни ремонти и зимно поддържане). Изискванията по т.1 и т.2.могат да бъдат покрити и с 1 или повече договора за инженеринг (проект. и строит.), изпълнен през послед. 5г., счит. от датата за под. на оферти в настоящата поръчка, покриващ изцяло изискв. на т.1 и т.2. 3.Участникът да има на разположение за срока на изпъл.на д-ра екип от експерти,притежаващи комп.,покриваща спецификата на поръчката: 3.1. Ръководител на проекта:образование и квалификация - висше образ., степен магистър или еквив. в обл. на инженерните науки;общ професионален опит – мин. 5г., свързани с изпълнение и/или ръководство на проекти в обл.на строителството;специфичен проф. опит - опит в управление/координиране на проект за строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на инфраструктурен обект.3.2.Проектант (технолог) метан и дизелстанции: образ. и квалиф. - висше образование – инженер, степен магистър или екв.;специфичен проф. опит - опит в подготовката на мин. 1 инвестиционен проект - проектиране на инсталации за снабдяване с горива и съоръжения и инсталации, работещи под налягане. 3.3. Проектанти по следните части: част «Архитектурна»;част «Конструктивна»;част «Машинно-технологична»;част «Отопление, вентилация и климатизация”;част «Електрическа»;част «ВиК инсталации»;част «Пътна и организация на движението”;част «Геодезия»;част «Паркоустройство и благоустройство»;част «Енергийна ефективност»;част «Пожарна безопастност»;част «Инженерна геология”;част «План за безопасност и здраве” ;част «Количествено-стойностни сметки”.Мин. изискв. към всеки един от експертите по т.3.3. са следните:образ. и квалиф. - висше образование в съответната специалност, степен магистър или еквив.;специф. проф. опит - опит в подготовката на мин. 1 инвестиционен проект в работна фаза по съответната част. 3.4.Техн.ръководител на обекта,който има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна; 3.5. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд, който притежава валидно удостоверение за извършване на дейност, съобр. изискванията на ЗБУТ или еквив.; !!! Всеки проектант следва да притежава пълна проектантска правоспособност. Чуждестранните лица представят еквив. документ, изд. от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). !!! Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав).Др. изиск. са пос. в раздел VI.3)Доп. инф.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Работна програма /текстова част/; тежест: 10
Показател: Обяснителна записка; тежест: 15
Показател: Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 522119 от 05.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.04.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е без включен ДДС и може да бъде платена на касата на Община Бургас, на ул. "Александровска" № 26, "Център за административно обслужване", всеки работен ден от 09:00 до 16:00 ч. или по банкова сметка на община Бургас IBAN BG 08 SOMB 9130 84 24151744, BIC SOMBBGSF, код за вид плащане: 447 000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.04.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2013 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" №26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект на Община Бургас: „Интегриран градски транспорт на Бургас”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Договор № BG161PO001/1.5-01/2010/001

VI.3) Допълнителна информация

4. Притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на кач. или еквив.или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството,с предметен обхват в обл. на строит. 5. Има разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строит. 6. Притежава сертификация по OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за безопасни условия на труд, с предметен обхват в областта на строителството. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение,което не е юр.лице,изискв. по т.1-3 (посочени в раздел ІІІ.2.3.,дясна колона) се прилагат за обединението като цяло, а изискв. по т. 4-6. (посочени в този раздел) следва да бъдат док. от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в д-ра за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При участие на подизпълнител, мин. изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ