Версия за печат

02724-2013-0015

BG-с. Кладница: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016275060279

ДП Югозападно държавно предприятие - гр. Благоевград, ТП "Държавно ловно стопанство Витошко-Студена", с. Кладница, За: инж. Гергана Василева, България 2347, с. Кладница, Тел.: 0886 899001, E-mail: dlsvitoshko@abv.bg, Факс: 0887 864868

Място/места за контакт: инж. Сашка Дамянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dlsvitoshko.com.

Електронен достъп до информация: www.dlsvitoshko.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: ТП на Държавно предприятие

I.3) Основна дейност

Друг: горско и ловно стопанство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна за работниците и служителите в ТП “ДЛС Витошко - Студена“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП "ДЛС Витошко - Студена" - с. Кладница, обл. Перник
Код NUTS: BG414
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва: отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна за календарната 2013 г., по предварителна заявка от Възложителя. Прогнозния брой на ваучерите по номинална стойност 5,10 и 20 лв., както и общата им прогнозна номинална стойност е следната: Номинал на ваучерите (копюри) в лв. - 5 лв.; Прогнозен брой на ваучерите - 1408; Обща стойност на ваучерите в лв. - 7040. Номинал на ваучерите (копюри) в лв. - 10 лв.; Прогнозен брой на ваучерите - 704; Обща стойност на ваучерите в лв. - 7040. Номинал на ваучерите (копюри) в лв. - 20 лв.; Прогнозен брой на ваучерите - 352; Обща стойност на ваучерите в лв. - 7040. Общо - 21 120 лв. Предвидената от Възложителя прогнозна стойност за отпечатване и доставка на ваучерите е в размер на 422 лв. Пълно описание на поръчката е дадено в Приложение №3 към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на средствата за ваучери за храна и хранителни продукти на 44 правоимащи служители - 21 120 лв без ДДС. Прогнозната стойност на отпечатването и доставка до ТП "ДЛС Витошко-Студена" на заявените ваучери - 422 лв без ДДС. Обща прогнозна стойност на поръчката 21 542 лв без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
21542 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Размерът на гаранцията за участие е в размер на 215 (Двеста и петнадесет) лева. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на срока за подаване на офертите за участие. В банковото бордеро/банковата гаранция следва да се посочи вида на процедурата. Когато се представи гаранция за участие под формата на банкова гаранция, същата следва да е оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка, безусловна, неделима и неотменима в полза на ТП „ДЛС Витошко-Студена”, със срок на валидност – с 30 (тридесет) дни по- дълга от срока на валидност на офертата. В случаите на обжалване, участниците се задължават да удължат срока на представените от тях банкови гаранции за участие до решаване на спора с влязло в сила решение, за което представят удостоверителен документ от банката, издала гаранцията. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 3 (три) % от стойността на поръчката (договора), вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на услугите по обществената поръчка. Гаранциите за участие и изпълнение във формата на парична сума се внасят по банков път по една от сметките на ТП “ДЛС Витошко-Студена“, а банковата гаранция в същите размери - оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност - до изтичане на срока на валидност на издадените ваучери през месец декември 2013г.- минимум до 31.01.2014г. По преценка на участника в процедурата, гаранцията за участие, може да се трансформира в гаранция за изпълнение, след представяне на писмено заявление от участника. Когато кандидатът, определен за спечелил конкурса, избере да представи гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, в същата следва да бъде изрично записано, че е безусловна и неотменима в полза на ТП“ДЛС Витошко-Студена“, да има срок на валидност не по-кратък от изтичане на срока на всички сключени застраховки въз основа на сключения договор с определения изпълнител, както и че същата ще се освобождава след изрично писмено известие от директора на ТП ”ДЛС Витошко-Студена”. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от кандидата, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на заявените количества ваучери и на възнаграждението за оператора ще се осъществява по банков път, след издаване на проформа фактурата за потвърждаване на заявката от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Ваучерите за храна следва да съдържат всички реквизити съгласно чл.22, ал.2 от Наредба №7 от 09.07.2003г. на МТСП и МФ. 2.Предоставянето на ваучерите на Възложителя, трябва да бъде извършено в срок до 5 работни дни от датата на заплащане на номиналната стойност и възнаграждението по отпечатване на ваучерите. 3.Ваучерите следва да бъдат със срок на валидност за съответната календарна година, като поръчаните през месец декември 2013г. ваучери следва да са валидни минимум до 31.01.2014г. 4.Участниците следва да представят списък на търговските обекти/вериги за хранителни стоки с посочени адреси, попадащи в териториалния обхват на обл.Перник и обл. София, с които имат сключен договор съгласно чл.15 от Наредба 7/09.07.2003г. на МТСП и МФ и в които ваучерите могат да се ползват, като платежно средство. 5. Ваучерите да се доставят пакетирани в индивидуални пликове, съответстващи на предварителната заявка на Възложителя. 6. Предлаганите ваучери да бъдат с номинал от 5, 10 и 20 лв.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Право да участва в процедурата има всеки кандидат, който е търговец по смисъла на Търговския закон, както и техните обединения, и отговаря на следните условия: 1.Да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2.Да не е обявен в несъстоятелност; 3.Да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. 4.Да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът да не е преустановил дейността си; 5.Да не е лишен от правото да упражнява дейност като оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 6.Да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7.Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; .8. При когото лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП (лица, на които е възложено управлението и представителството на търговеца, съгласно правноорганизационната му форма) са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 9.Да няма сключен договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;10. Да е закупил документация за участие в процедурата; 11. Да е представил оферта в съответствие с глава ІV, раздел ІІ от ЗОП и изискванията на т.III от документацията за участие. 12. Да притежава валидно Разрешение от МФ за осъществяване на дейност като оператор за отпечатване на ваучери за храна, издадено по реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 на МТСП и МФ от 09.07.2003г.; 13. Да е представил определеният размер гаранция за участие и изискуемите документи. 14. Да има сключен договор със срок на действие минимум до 31.12.2013г. с минимум два търговски обекта в териториалния обхват на обл.Перник и обл. София, в които ваучерите за храна могат да се използват като средство за разплащане. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Минималното съдържание на споразумението е определено в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от оригиналните годишен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за 2012 год., съгласно чл.50 от ЗОП, с изключение на ново регистрираните търговци- копие, заверено от участника; 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори, със стойности, дати и клиенти, съгласно чл.51,ал.1,т.1 от ЗОП с еднакъв или сходен предмет с настоящата обществена поръчка изпълнени през последната (2012г.) година или от датата на започване на дейността, с изключение за новорегистрираните кандидати – оригинал, по приложен образец в документацията (Приложение №12), 3. Препоръки за добро изпълнение - свързани с предмета на поръчката от предишни възложители на обществени поръчки, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – допускат се оригинали и заверени от участника копия; 4. Информация за общия оборот и за оборота на услугата, предмет на поръчката за последната (2012г.) година, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си –предоставя се във формат и форма по избор на участника в оригинал. 5. Банкова референция от обслужващата банка, че участникът е финансово стабилен клиент, валидна към датата на откриване на процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да притежават опит в изпълнението на подобни услуги.Участниците следва да са изпълнили минимум един договор с предмет, свързан с предмета на обществената поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Съгласно условията, описани подробно в документацията за участие в процедурата и приложенията към нея. 2. Декларация, че участникът има сключени и действащи минимум до 31.12.2012г. договори с минимум два търговски обекта в териториалния обхват на обл.Перник и обл. София, в които ваучерите за храна могат да се използват като средство за разплащане (Приложение №8)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да притежават валидно Разрешение от МФ за осъществяване на дейност като оператор за отпечатване на ваучери за храна, издадено по реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 на МТСП и МФ от 09.07.2003г.; 2. Да имат сключен договор със срок на действие минимум до 31.12.2013г. с минимум два търговски обекта в териториалния обхват на обл.Перник и обл. София, в които ваучерите за храна могат да се използват като средство за разплащане.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се предоставя на заинтересованите лица всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа от деловодството на ТП “ДЛС Витошко-Студена“ в периода от 12.03.2013г. до 12.04.2013г., срещу предоставяне на платежен документ за внесени невъзстановими 10,00 (десет лева) без вкл. ДДС. При писмено поискване от заинтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането, на посочен от него адрес. Документацията може да бъде заплатена по избор на участника в касата на ТП “ДЛС Витошко-Студена“ или по банков път по една от сметкае на ТП “ДЛС Витошко-Студена“: IBAN: BG32UNCR96601000154203, BIC: UNCRBGSF при УниКредит Булбанк, клон гр. София Участниците имат електронен достъп до документацията на следния уебсайт www. dlsvitoshko.com Документация може да бъде предоставена и по електронен път на посочен електронен адрес от заинтересованото лице, стига да е заплатена посочената по горе такса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.04.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.04.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на ТП "ДЛС Витошко-Студена" - с. Кладница

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или упълномощени от тях лица, представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68, ал.3 във връзка с ал.6 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл.64, ал.2 и 3 от ЗОП. Осигурен е достъп до документацията за участие в процедурата на интернет адреси: www.dlsvitoshko.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ