Версия за печат

02709-2013-0013

BG-Враца: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие, ул."Христо Ботев" №2, За: Тошко Брайков, България 3000, Враца, Тел.: 088 9434031, E-mail: szdp@abv.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.szdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственостДруго (моля пояснете): Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали за 2013г., 2014г. и 2015г. година за нуждите на Централното управление Северозападно държавно предприятие”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Северозападно държавно предприятие, гр.Враца, ул."Христо Ботев" №2
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка на канцеларски материали за 2013г., 2014г. и 2015г. година за нуждите на Централното управление Северозападно държавно предприятие. Крайният срок за изпълнение на поръчката е 3 години, считано от датата на сключване на договора. Срока на доставката е 48 часа. Място на изпълнение на предмета на договора е собствената магазинна мрежа на изпълнителя на територията на гр. Враца. Място на доставка - Административната сграда на Северозападно държавно предприятие: гр. Враца, бул. "Христо Ботев" №2, ет.3. Общата прогнозна стойност на обществената поръчка за изпълнение на услугата, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ трябва да заплати съгласно предложението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е 20000.00 лв. (двадесет хиляди лева). Цената е приблизителна и е получена от действително изразходените средства за канцеларски материали от Северозападно държавно предприятие през последната година. ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е длъжен при извършване на доставките да начислява сумите по тях съобразно предложения от него процент отстъпка спрямо продажната цена на дребно - 27% /двадесет и седем процента/.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02709-2013-0013

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 517247 от 09.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали за 2013г., 2014г. и 2015г. година за нуждите на Централното управление Северозападно държавно предприятие”
V.1) Дата на сключване договора
05.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ПАНДА ОФИС” ООД, ЕИК 201841595, бул. "Трети Март" 85, България 3400, гр. Монтана, Тел.: 096 300817, E-mail: darina.palachorova@office1.bg, Факс: 096 300817

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор