Версия за печат

00160-2013-0004

BG-Вълчи дол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вълчи дол, пл."Христо Ботев" №1, За: Даниела Петкова, РБългария 9280, Вълчи дол, Тел.: 05131 2317, E-mail: oba_valchidol@mail.bg, Факс: 05131 3450

Място/места за контакт: гр.Вълчи дол, пл."Христо Ботев" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.valchidol-bg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор на обект “Рехабилитация на улична мрежа и обществени зелени площи в гр. Вълчи дол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Вълчи дол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Упражняване на строителен надзор на обект “Рехабилитация на улична мрежа и обществени зелени площи в гр. Вълчи дол”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложена към документацията за участие техническа спесификация.

Прогнозна стойност без ДДС
27894 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 250.00 лв. /двеста и петдесет лева/. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Вълчи дол –IBAN: BG 72 IORT 7377 3300 8011 03 BIС: IORTBGSF, в ТБ “ИНВЕСТБАНК” АД, клон Варна или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие (Приложение № 17). Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 18/. Участникът избира сам формата на представяне на изискуемите гаранции.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) № 03/322/00633 от 28.06.2011 г. по мярка 322 „Обновяване и развитие в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007–2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения към документацията образец на Договора за упражняване на строителен надзор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; з/ има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години Когато участниците са юридически лица, изискванията по букви “а”, „г” и “ж” се отнасят за лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП, a изискванията по букви “б”, “в”, „д”, “е” “з” и „и” – до участника. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) налице са обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС. б) налице са обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС. в) наложено наказание на основание чл. 96, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години; 2. Информация за общия оборот и за оборота от услуги за упражняване на строителен надзор за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; В случаите, когато участникът е новоучреден или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи справки за оборота, съдържащи информация за неговия произход; 3. Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на групата и категорията на поръчката, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, придружена от декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи посочените по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.1. В процедурата могат да участват лица, чийто оборот от консултантски услуги за упражняване на строителен надзор общо за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.), в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал да развива дейността си, е не по – малко от 70 000 лева (седемдесет хиляди лева). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 1.2. В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на групата и категорията на поръчката, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да е в сила минимум срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще бъдат ангажирани пряко с осъществяването на строителния надзор.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.4.1. Списък на основните договори (съгласно образец) за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години (2010, 2011 и 2012 година), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си, придружен от заверено от участника копие на Разрешение за ползване (Удостоверение за въвеждане в експлоатация) на всеки посочен обект на договорите и препоръки за добро изпълнение за всеки посочен договор 2.4.2. Заверено от участника копие на Лиценз за упражняване на строителен надзор, придружен от Списък на екипа на правоспособните физически лица, назначени по трудов или граждански договор, който списък е неразделна част от Лиценза за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166 ал.2 от ЗУТ и "Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор" (ДВ бр. 99/2003г.) за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Минимални изисквания: 2.1. Участникът следва да представи списък на основните договори за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години (2010, 2011 и 2012 година), в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал да развива дейността си, на обща стойност не по-малко от 70 000 (седемдесет хиляди) лева, придружен от заверено от участника копие на Разрешение за ползване (Удостоверение за въвеждане в експлоатация) на всеки посочен обект на договорите и препоръки за добро изпълнение за всеки посочен договор. В препоръките задължително се посочва датата, мястото на изпълнение и наименованието на възложителя и телефон и адрес за контакт, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания и условията на договора. Когато участникът е обединение, изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители изискването се прилага по отношение на тях съобразно вида и дела на участието им. 2.2. В процедурата могат да участват лица, които притежават валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл166 ал.2 от ЗУТ и "Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор" (ДВ бр. 99/2003г.) за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Лицензът следва да е със срок на валидност покриващ срока на валидност на офертата и срока на действие договора и строителството. В случай, че срока на валидност на лиценза изтича по време на валидността на офертата и/или по време на действието на договора и строителството, то участника представя декларация, че ще получи и представи нов валиден лиценз. В случай, че не бъде предствен такъв, то участника ще бъде отстранен от участие в процедурата, респ. договора за изпълнение на поръчката ще бъде прекратен. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както в случаите, когато се ползва подизпълнител, горният Лиценз следва да притежава всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и подизпълнителите, които ще бъдат ангажирани пряко с осъществяването на строителния надзор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Дейностите предмет на настоящата обществена поръчка могат да се извършват от лица получили Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166 ал.2 от ЗУТ и "Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор" (ДВ бр. 99/2003г.) за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както в случаите, когато се ползва подизпълнител, такъв Лиценз следва да притежава всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и подизпълнителите, които ще бъдат ангажирани пряко с осъществяването на строителния надзор.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛИ (ТП); тежест: 50
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА (ПЦ); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 24.00 (двадесет и четири лева) лв. с включен ДДС следва да бъде заплатена на касата на Вълчи дол – гр. Вълчи дол, пл. „Христо ботев” №1 или се превежда по банкова сметка на Община Вълчи дол – IBAN: BG 02 IORT 7377 8401 9277 00, с код за вид плащане 447000, BIС: IORTBGSF, в ТБ “ИНВЕСТБАНК” АД, клон Варна. Пълен достъп до документацията за участие е предоставен и на официалната интернет страница на Община Вълчи дол.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.04.2013 г.  Час: 11:00
Място

Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" №1, ет.1 - Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. /ПРСР/, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се възползва от съкратен срок при провеждане на настоящата открита процедура, съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията по настоящата процедура се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ