Версия за печат

00119-2012-0045

BG-гр.Казанлък: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул."Розова долина" № 6, За: Моника Ирманова, РБ 6100, гр.Казанлък, Тел.: 0431 98233, E-mail: irmanova@municipality-kz.org, Факс: 0431 98266

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на изпълнител на комплекс от дейности по проект „Модерно управление на човешките ресурси в Община Казанлък“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 - Анализ на ефективността на управлението на човешките ресурси в Община Казанлък; Обособена позиция № 2 - Организиране и провеждане на проучване на добри практики в страни от ЕС; Обособена позиция № 3 - Разработване на инструментариум за по-ефективно управление на човешките ресурси; Обособена позиция № 4 - Обучение на целевите групи; “Избор на изпълнител на комплекс от дейности по проект „Модерно управление на човешките ресурси в Община Казанлък“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Обособена позиция № 5 - Организиране и провеждане на Кръгла маса по проблемите на управлението на човешките ресурси в местната администрация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена позиция № 5 Организиране и провеждане на Кръгла маса по проблемите на управлението на човешките ресурси в местната администрация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 509810 от 20.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д07-20 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Организиране и провеждане на Кръгла маса по проблемите на управлението на човешките ресурси в местната администарция
V.1) Дата на сключване договора
05.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НСОРБ Актив ЕООД , ЕИК 175017826, ул."Голаш" № 23, РБ 1111, гр.София, Тел.: 02 9434467, E-mail: s.georgieva@namrb.org, Факс: 02 9434431

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18483.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по договор № 10-25-2/17.04.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд Приоритетна ос II - "Управление на човешките ресурси", подприоритет 2.5 "Транснациоално и междурегионално сътрудничество", бюджетна линия BG 051PO002/10/2.5-01

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор