Версия за печат

00001-2012-0013

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Икономически университет - Варна, бул."Княз Борис І" №77, За: инж.Александър Францев, Владимир Новаков, Р.България 9002, Варна, Тел.: 0882 164521;0882 164755, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365

Място/места за контакт: инж.Александър Францев, Владимир Новаков
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хартия, канцеларски материали и консумативи по заявки за нуждите на ИУ - Варна, през 2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Икономически университет - Варна, Учебен блок №1, гр.Варна - бул. “Княз Борис I” № 77, Учебен блок №2, гр.Варна - ул."Евлоги Георгиев" №24 и Колеж по туризъм - гр.Варна, ул."Стефан караджа" №32.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хартия и канцеларски материали по заявки

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197600

Описание:

Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
84000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 505182 от 22.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 35 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Доставка на хартия и канцеларски материали по заявки”
V.1) Дата на сключване договора
11.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис експрес сървис" АД, ЕИК 201380867, ж.к."Западна промишлена зона", ул."Уста Кольо Фичето" №17, Р.България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 579913, E-mail: l.dotsinska@offex.bg, Факс: 052 579909

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 84000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор