Версия за печат

00661-2013-0007

BG-Белене:

РЕШЕНИЕ

Номер: 234 от 11.03.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Белене, област Плевен, община Белене, град Белене, ул. "България" №: 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Момчил Спасов-Заместник-кмет на община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за извършване на одит по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите в рамките на проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата мрежа на град Белене, финансиран съгласно договор № DIR 51011116-C057/29.11.2012г. за безвъзмездна финансова помощ финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния Фонд, в съответствие с националните, европейските и международните одиторски стандарти

II.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят на обществената поръчка ще одитира дейностите, извършвани през целия цикъл на проекта, при което ще изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на дейностите по проекта в съответствие с националните и международните одиторски стандарти и националните нормативни изисквания.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 149 от 27.02.2013 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

В регистъра по обществени поръчки - 00661-2013-0007

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-526027
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 661-2013-7
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

526027

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

27.02.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри.

Вместо:

19) Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр. и Стратегия на участника за изпълнение на дейностите;

Да се чете:

19) Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр.;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката.

Вместо:

Поръчката е открита с Решение № 139/19.02.2013г. на Кмета на община Белене и е по реда на чл.14 ал.3 т.2 от ЗОП.

Да се чете:

Поръчката е открита с Решение № 149/27.02.2013г. на Кмета на община Белене и е по реда на чл.14 ал.3 т.2 от ЗОП.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
27/03/2013 17:00
Да се чете:
08/04/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие.

Вместо:
20/03/2013 16:30
Да се чете:
01/04/2013 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите.

Вместо:
28/03/2013 09:30
Да се чете:
09/04/2013 09:30
V.9) Друга допълнителна информация:

В т. 19 на раздел ІІІ.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри" от Оригиналното обявление, е посочено че, ще се изисква в "Техническото предложение" за изпълнение на поръчката - (плик №2) да се приложи и Стратегия на участника за изпълнение на дейностите. С настоящото решение за промяна, отпада изискването в плик №2 да се представи "Стратегия на участника за изпълнение на дейностите". Изискването е останало при механично пренасяне на текстовата част от друго предно обявление и няма връзка с изпълнението на дейностите конкретно по тази поръчка.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Съгласно чл. 28 ал. 9 от ЗОП, в случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. По смисъла на чл.27а ал.10 от ЗОП, с публикуването на решение за промяна в Регистъра на обществените поръчки се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени. Възложителят ще добави променената документация и в профила на купувача (виж т.20 на § 1 от ДР на ЗОП) на интернет сайта си http://obshtina.belene.net/pp.htm.


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.03.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Петър Илиев Дулев
Длъжност: Кмет на община Белене