Версия за печат

00145-2012-0217

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64, За: Пламена Ранчева, България 1303, София, Тел.: 02 9261470, E-mail: Plamena.Rancheva@nssi.bg, Факс: 02 9261424

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/index.php/aboutbg/buyer/currentbuyer.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване.Друго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извънгаранционно техническо обслужване на 2 броя високопроизводителни системи Xerox Docu Print 180 EPS за нуждите на Националния осигурителен институт

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ЦУ на НОИ, гр. София, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва извънгаранционно техническо обслужване на два броя високопроизводителни печатащи системи Xerox Docu Print 180 EPS. Извънгаранционното техническо обслужване следва да обхваща: текуща поддръжка веднъж месечно, осигуряваща непрекъснат работен процес на техниката, включваща проверки на състоянието, а при необходимост настройки и замяна на части и възли (с нови такива), чийто живот се измерва както във време, така и в количество изработена продукция; поддръжка при сервизно повикване от страна на възложителя - извършване на сервизни дейности за отстраняване на възникнали проблеми в работния процес на техниката, включващи проверки на състоянието, настройки и замяна на части и възли (с нови такива), чийто живот се измерва както във време, така и в количество изработена продукция; поддръжка по заявка на възложителя – превантивна ремонтна дейност непосредствено преди пикови натоварвания, например месечни разпечатки; разширена удължена техническа поддръжка в моменти на пиково натоварване; лицензни вноски за производствения софтуер.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
116640 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 510767 от 27.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 30 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извънгаранционно техническо обслужване на 2 броя високопроизводителни системи Xerox Docu Print 180 EPS за нуждите на Националния осигурителен институт
V.1) Дата на сключване договора
06.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Инфо-АДЛ” ЕООД; ЕИК: 130310582, район Красно село, ул. Дуканска планина №16, България 1606, София, Тел.: 02 8688084, E-mail: infoadl@infoguard.net, Факс: 02 8685323

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 116640 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор