Версия за печат

00237-2013-0004

BG-Аксаково:

РЕШЕНИЕ

Номер: 138 от 07.03.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Аксаково, ул. "Г. Петлешев", №58б, За: Руска Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762163, E-mail: aksakovo_opos16@aksakovo.net, Факс: 052 762163

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.akskovo.info.

Адрес на профила на купувача: www.akskovo.info.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ Строителство по проект № DIR-51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в град Аксаково”, ДБФП № DIR-51011116-С039”, който се финансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез ОП „Околна среда 2007 – 2013 г.”, Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Строителството включва реконструкция на част от канализационната мрежа, доизграждане на улични канализационни клонове (по улици, където не е изградена функционираща канализация), изграждане на дъждовна канализация, както и подмяна на водопроводни клонове по улиците, по които ще се изгражда канализация.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45332200, 45332300

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 121 от 27.02.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-526362
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 45 - 72173 от 05.03.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 237-2013-4
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

526362

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.02.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.1.) „Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри”

Вместо:

Участниците, включ. членове на обединението и подизпълнители, само ако не са регистрирани в ТР към Агенцията по вписв. на РБългария и не са посочили валиден ЕИК в попълнения от тях формуляр (съответно 2,3 или 5) представят следните документи за регистрация:-Местни и чужд. физ. лица представят копие на документ за самоличност;-Местни юрид. лица представят копие на документ за регистрация и оригинал на удостоверение за актуално състояние,валидно към датата на подаване на офертата; Чужд. юрид. лица и търговци представят документ за регистрация или еквивалентен документ,издаден от съдебен или админ. орган на държавата, в която са установени. Документът трябва да е валиден към датата на подаване на офертата. От този документ трябва да личи датата на първоначална регистрация на лицето,неговият текущ юрид. и търговски статут и физич. лица,които имат правомощия да представляват лицето към датата на издаване на документа. Допустимо е това изискване да се изпълни чрез два отделни документа (напр.,копие на оригинален документ за регистрация, независимо от датата му,и оригинал на удостоверение за актуалното състояние след посочената дата).Документи за регистрация,които са на чужд език, се предст. с офиц. превод. При участие на обединения, които не са юрид. лица, участниците в обединението трябва да сключат договор за създаване на обединението за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката. Договорът трябва да отговаря на изисква- нията на чл.357 от ЗЗД, респективно на чл.275 и чл.276 от ТЗ, както и на изискванията, посочени в Раздел 2 "Изисквания към участниците " от "Указанията за участие в процедурата".Когато Участникът предвижда участието на подизпълн. при изпълн. на поръчката, същите трябва да са посочени в Декл. Образец 4, а всеки подизпълнител трябва да представи Декл-я за съгласие по Образец 5. При участие на подизпълнители следва да се запише вида на работите, които ще извършват, както и дела на тяхното участие. Съгл. чл. 47(8) от ЗОП изискванията по чл. 47,ал.1 и 5 от ЗОП и посочените в обявл. изисквания по чл.47,ал. 2,т.1,3, 4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Адм. изисквания към участниците: За Участника, вкл. всички членове на обединение и подизпълн.,трябва да не са приложими ограничителните условия за участие, посоч. в чл. 47,ал.1/с изкл.на т.1,б."е"/,ал.2 т.1,3,4,5 и ал.5 на ЗОП. Участникът,вкл. всички членове на обединение и всички подизп.(независимо дали са физич. или юрид. лица),трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 /с изкл. на б."е"/,т.2 и 3,ал.2 т.1,3 и 4 и ал.5 т.2 по реда на чл.47 ал.6.Физич. лица, участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизп.),а по отношение на юрид. лица– съответните физически лица в обхвата на чл.47,ал.4,трябва да представят лични декл. относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1/с изкл. на б. "е"/, ал.2 т.5 и ал.5 т.1.Изискв. по Регламент 1605/2002 на Съвета на ЕС:По отношение на участн.,вкл. съдружниците в обединение и подизп., трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл.93, 94 и 96, б.”а” Регламент 1605/2002 на Съвета на ЕС относно финанс. разпоредби,приложими за общия бюджет на ЕО,изменен с Регламент 1995/2006.По отношение на участника,вкл. съдружниците в обединение и подизп., трябва да не са налице обстоятелствата,предвидени в чл.19,ал.1,т.4 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 и чл.82 от Регламент 1605/2002 относно финанс. разпоредби,приложими за общия бюджет на ЕО, изм. с Регламент 1995/2006.Участникът,вкл.всички членове на обединение и всички подизп. (независимо дали са физически или юридически лица),трябва да представят декларации относно посочените обстоятелства.Участникът да е вписан в „ЦПРС” към Камарата на строителите за изпълнение на обекти 4-та група за строежи от втора категория или да има аналогично оправомощаване/регистрация за дейност „строителство на инфрастр. обекти" в държавата в която е установен, в случай, че в нац. законодателство се изисква такова.

Да се чете:

Участниците,включ. членове на обединението и подизпълнители, само ако не са регистрирани в ТР към Агенцията по вписв. на РБългария и не са посочили валиден ЕИК в попълнения от тях формуляр (съответно 2,3 или 5) представят следните документи за регистрация: -Местни и чужд. физ. лица представят копие на документ за самоличност;-Местни юрид. лица представят копие на документ за регистрация и оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние, валидно към датата на подаване на офертата; Чуждестранни юридически лица и търговци представят копие на документ за регистрация и оригинал /или нотариално заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние, респективно еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, валидно към датата на подаване на офертата. Документът за регистрация, който е на чужд език, се представя с официален превод, а удостоверението за актуално състояние се представя в превод. При участие на обединения, които не са юрид. лица, участниците в обединението трябва да сключат договор за създаване на обединението за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката. Договорът трябва да отговаря на изискванията на чл.357 от ЗЗД, респективно на чл.275 и чл.276 от ТЗ, както и на изискванията, посочени в Раздел 2 "Изисквания към участниците " от "Указанията за участие в процедурата". Когато Участникът предвижда участието на подизпълн. при изпълн. на поръчката, същите трябва да са посочени в Декл. Образец 4, а всеки подизпълнител трябва да представи Декл-я за съгласие по Образец 5. При участие на подизпълнители следва да се запише вида на работите, които ще извършват, както и дела на тяхното участие. Съгл. чл. 47(8) от ЗОП изискванията по чл. 47,ал.1 и 5 от ЗОП и посочените в обявл. изисквания по чл.47,ал. 2,т.1,3, 4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Адм. изисквания към участниците: За Участника, вкл. всички членове на обединение и подизпълн., трябва да не са приложими ограничителните условия за участие, посоч. в чл. 47,ал.1/с изкл.на т.1,б."е"/,ал.2 т.1,3,4,5 и ал.5 на ЗОП. Участникът,вкл. всички членове на обединение и всички подизп. (независимо дали са физич. или юрид. лица),трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 /с изкл. на б."е"/,т.2 и 3,ал.2 т.1,3 и 4 и ал.5 т.2 по реда на чл.47 ал.6. Физич. лица, участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизп.), а по отношение на юрид. лица–съответните физически лица в обхвата на чл.47,ал.4,трябва да представят лични декл. относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1/с изкл. на б. "е"/, ал.2 т.5 и ал.5 т.1. Изискв. по Регламент 1605/2002 на Съвета на ЕС: По отношение на участн.,вкл. съдружниците в обединение и подизп., трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл.93, 94 и 96, б.”а” Регламент 1605/2002 на Съвета на ЕС относно финанс. разпоредби,приложими за общия бюджет на ЕО,изменен с Регламент 1995/2006.По отношение на участника,вкл. съдружниците в обединение и подизп., трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл.19,ал.1,т.4 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 и чл.82 от Регламент 1605/2002 относно финанс. разпоредби, приложими за общия бюджет на ЕО, изм. с Регламент 1995/2006. Участникът, вкл.всички членове на обединение и всички подизп. (независимо дали са физически или юридически лица), трябва да представят декларации относно посочените обстоятелства. Участникът да е вписан в „ЦПРС” към Камарата на строителите за изпълнение на обекти 4-та група за строежи от втора категория или да има аналогична регистрация за дейност „строителство на инфраструктурни обекти" в държавата в която е установен, в случай, че в националното законодателство се изисква такава регистрация. Участникът представя декларация или копие на удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.2.) „Икономически и финансови възможности”, „Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията”, точка 1 /едно/

Вместо:

Декларация (чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП) на участника. Към декларацията следва да се приложат ОПР от годишните финансови отчети за последните три финансово приключени години,в случай, че съответните данни не са публикувани (когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен). Лицата следва да представят данни за 2010, 2011 и 2012г., а ако са учредени след 2010г. само за тези години, за които е изготвен ГФО, условието е за този период да са реализирали пълния обем от изисквания оборот. Когато по обективни причини участникът не може до представи изискания по-горе документ, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.

Да се чете:

Декларация (чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП) на участника. Към декларацията следва да се приложат заверени копия на отчета за приходите и разходите от годишните финансови отчети за последните три финансово приключени години (2010, 2011, 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че е посочен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, не е необходимо представянето на гореописаните документи (ОПР). Лицата следва да представят данни за 2010, 2011 и 2012г., а ако са учредени след 2010г. само за тези години, за които е изготвен ГФО, условието е за този период да са реализирали пълния обем от изисквания оборот. За 2012г. ще се приема информацията, посочена само в декларацията по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, ако към момента на подаване на офертата още не е настъпил срокът за изготвяне на ГФО. Когато по обективни причини участникът не може до представи изискания по-горе документ, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.3.) „Технически възможности”, „Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията”, точка 1 /едно/.

Вместо:

Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, валидно за текущата година. За чуждестранни участници: удостоверение за наличието на регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон за дейност „строителство на инфраструктурни обекти” в държавата в която е установен или декларация в случай, че в националното законодателство не се изисква такъв документ за извършване на дейността; в случай на обединение, документи се представят съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Да се чете:

Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, валидно за текущата година. За чуждестранни участници: декларация или копие на удостоверение за наличието на регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон за дейност „строителство на инфраструктурни обекти” в държавата в която е установен или декларация в случай, че в националното законодателство не се изисква такъв документ за извършване на дейността. В случай на обединение, документи се представят съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.3.) „Технически възможности”, „Изисквано минимално/ни ниво/а: (в приложимите случаи)”, точка 1 /едно/

Вместо:

Участникът да е вписан в „Централния професионален регистър на строителя” към Камарата на строителите за изпълнение на обекти 4-та група за строежи от втора категория или да има аналогично оправомощаване/регистрация за дейност „строителство на инфраструктурни обекти” в държавата в която е установен, в случай, че по нац. законодателство се изисква такова оправомощаване/регистрация.

Да се чете:

Участникът да е вписан в „Централния професионален регистър на строителя” към Камарата на строителите за изпълнение на обекти 4-та група за строежи от втора категория или да има аналогична регистрация за дейност „строителство на инфраструктурни обекти” в държавата в която е установен, в случай, че в националното законодателство се изисква такава регистрация.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
22/04/2013 16:30
Да се чете:
29/04/2013 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
12/04/2013 16:30
Да се чете:
19/04/2013 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
23/04/2013 10:00
Да се чете:
30/04/2013 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Съгласно Заповед-решение №137/07.03.2013г. на Зам.-кмета на община Аксаково е извършена промяна в документацията за участие в обществената поръчка - в „Указания за участие в процедурата”, р. 5.6 „Класиране на офертите”, т. 5.6.3 „Методика за комплексна оценка на офертите” .


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

07.03.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Руска Георгиева Илиева
Длъжност: Зам.-кмет на община Аксаково- Възложител, съгл. заповед №65/02.03.2012г.