00119-2012-0036
Технически редакции | ||
07.03.2013 15:42 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
07.03.2013 15:43 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.03.2013 15:41 ч. : | 07/03/2013 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.03.2013 15:41 ч. : | 07/03/2013 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.03.2013 15:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
24.11.2015 11:05 ч. : | Д07-23 | служебно вписване |
затвори |
BG-гр. Казанлък: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Казанлък, бул. "Розова долина" №6, За: инж. Кънчо Христов Христов, РБългария 61000, гр. Казанлък, Тел.: 0431 98545; 0895 340013, E-mail: kanchohristov@abv.bg, Факс: 0431 98266
Място/места за контакт: Ръководител на проектаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.
Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Осигуряване на външна техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък“
“Осигуряване на външна техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък”“ В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени консултантски услуги свързани с осигуряване на подкрепа и съдействие на Звеното за изпълнение на проекта (ЗИП), създадено в рамките на община Казанлък във връзка с организацията и управлението на проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък ”, включително осигуряване на подкрепа и техническо съдействие във връзка с изпълнението на всички дейности, свързани с ефективното, точно и качествено управление на проекта. В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните основни задачи: Задача № 1: Подготовка на вътрешни правила/процедури и контролни листа, свързани с изпълнението на проекта; Задача № 2: Оперативно съдействие на ЗИП при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта и подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”; Задача № 3: Създаване на система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта. Своевременно информиране Ръководителя на ЗИП при закъснение изпълнението на работите. Съдействие при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предложения за корективни действия за преодоляването им пред Ръководителя на ЗИП; Задача № 4: Осъществяване на проверки на място по графика за изпълнение на дейности по проекта, като изготвя доклади за изпълнение на договорите в съответствие с проведени обществени поръчки; Задача № 5: Подпомагане на ЗИП при изготвяне доклади за напредъка по изпълнение на проекта на база проверките и докладването на реалното изпълнение на дейностите по проекта; Задача № 6: Подпомагане на ЗИП при отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта; Задача № 7: Проследяване на изпълнението на дейностите съгласно времевия график и докладване на Ръководителя на ЗИП, с предложения за корективни мерки в случай на необходимост; Задача № 8: Своевременно уведомяване на Ръководителя на ЗИП за констатирани отклонения, както в качеството на изпълняваните дейности, така и в качеството на използваните материали; Задача № 9: Подпомагана на ЗИП за цялостно финансово управление на проекта и подготовка на финансов план за обезпечаване на разплащанията по проекта, съобразно предвидените плащания в договорите с изпълнителите и заложеното в договора за безвъзмездна финансова помощ; Задача № 10: Правно-нормативно обслужване на проекта и юридически консултации, свързани с изпълнението на проекта. Проследяване на коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП; Задача № 11: Подпомагане на ЗИП при привеждане в съответствие с разпоредбите на ОПОС и изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ на всички инструкции, указания, правилници и други вътрешни актове, които се прилагат в общината и са относими към изпълнението на настоящия проект; Задача № 12: Съдействие при изготвяне на искана документация от Управляващия орган и Междинното звено на програмата, свързана както с изпълнението на инвестиционния проект, така и с администрирането и управлението на проекта, съгласно правилата на ОП „Околна среда”; Задача № 13: Докладва на лицето по нередности на Бенефициента или на Ръководителя на ЗИП при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, на който и да било етап от изпълнението на проект.
79410000, 79420000, 71541000, 71800000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Технически редакции | ||
24.11.2015 11:05 ч. : | Д07-23 | служебно вписване |
затвори |
6
"Евроконсулт-СЕЛ" ООД ЕИК175453916, ул. "Раковски" №88, ет. 1, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9862633, E-mail: Euroconsult.sel.ood@gmail.com, Факс: 02 9862633
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък“, одобрен за финансиране по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) в рамките на Процедура за предоставяне на безвъмездна финнасова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. и за него е сключен Договор за безвъмездна финансова помощ между община Казанлък и Министерството на околната среда и водите.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
07.03.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г