Версия за печат

00119-2012-0036

BG-гр. Казанлък: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул. "Розова долина" №6, За: инж. Кънчо Христов Христов, РБългария 61000, гр. Казанлък, Тел.: 0431 98545; 0895 340013, E-mail: kanchohristov@abv.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Ръководител на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на външна техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Осигуряване на външна техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък”“ В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени консултантски услуги свързани с осигуряване на подкрепа и съдействие на Звеното за изпълнение на проекта (ЗИП), създадено в рамките на община Казанлък във връзка с организацията и управлението на проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък ”, включително осигуряване на подкрепа и техническо съдействие във връзка с изпълнението на всички дейности, свързани с ефективното, точно и качествено управление на проекта. В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните основни задачи: Задача № 1: Подготовка на вътрешни правила/процедури и контролни листа, свързани с изпълнението на проекта; Задача № 2: Оперативно съдействие на ЗИП при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта и подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”; Задача № 3: Създаване на система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта. Своевременно информиране Ръководителя на ЗИП при закъснение изпълнението на работите. Съдействие при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предложения за корективни действия за преодоляването им пред Ръководителя на ЗИП; Задача № 4: Осъществяване на проверки на място по графика за изпълнение на дейности по проекта, като изготвя доклади за изпълнение на договорите в съответствие с проведени обществени поръчки; Задача № 5: Подпомагане на ЗИП при изготвяне доклади за напредъка по изпълнение на проекта на база проверките и докладването на реалното изпълнение на дейностите по проекта; Задача № 6: Подпомагане на ЗИП при отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта; Задача № 7: Проследяване на изпълнението на дейностите съгласно времевия график и докладване на Ръководителя на ЗИП, с предложения за корективни мерки в случай на необходимост; Задача № 8: Своевременно уведомяване на Ръководителя на ЗИП за констатирани отклонения, както в качеството на изпълняваните дейности, така и в качеството на използваните материали; Задача № 9: Подпомагана на ЗИП за цялостно финансово управление на проекта и подготовка на финансов план за обезпечаване на разплащанията по проекта, съобразно предвидените плащания в договорите с изпълнителите и заложеното в договора за безвъзмездна финансова помощ; Задача № 10: Правно-нормативно обслужване на проекта и юридически консултации, свързани с изпълнението на проекта. Проследяване на коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП; Задача № 11: Подпомагане на ЗИП при привеждане в съответствие с разпоредбите на ОПОС и изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ на всички инструкции, указания, правилници и други вътрешни актове, които се прилагат в общината и са относими към изпълнението на настоящия проект; Задача № 12: Съдействие при изготвяне на искана документация от Управляващия орган и Междинното звено на програмата, свързана както с изпълнението на инвестиционния проект, така и с администрирането и управлението на проекта, съгласно правилата на ОП „Околна среда”; Задача № 13: Докладва на лицето по нередности на Бенефициента или на Ръководителя на ЗИП при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, на който и да било етап от изпълнението на проект.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000, 79420000, 71541000, 71800000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
Услуги по управление
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
238004 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка на предложението. Състои се от подпоказатели - Описание на дейностите и документите за изпълнение на поръчката - 20т.; Методи за отчетност и контрол - 20т.; Управление на риска - 20т.; тежест: 40
Показател: Финансова оценка на предложението.; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнеине на Задача №1 от поръчката; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на Задача №3 от поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 504639 от 17.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д 07-23 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет "„Осигуряване на външна техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък”
V.1) Дата на сключване договора
06.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Евроконсулт-СЕЛ" ООД ЕИК175453916, ул. "Раковски" №88, ет. 1, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9862633, E-mail: Euroconsult.sel.ood@gmail.com, Факс: 02 9862633

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 280000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 238004 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък“, одобрен за финансиране по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) в рамките на Процедура за предоставяне на безвъмездна финнасова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. и за него е сключен Договор за безвъмездна финансова помощ между община Казанлък и Министерството на околната среда и водите.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор