Версия за печат

02071-2012-0035

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010068

Дирекция "Международни проекти" - Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" 29, стая 295, За: Кирчо Киров, България 1000, София, Тел.: 02 9827412, E-mail: dmp@mvr.bg, Факс: 02982 2818

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dmp.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dmp.mvr.bg/default.htm.

Електронен достъп до информация: http://www.dmp.mvr.bg/Targove/EUFond_za_vunshni_granici/default.htm.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на оборудване за Национален център за борба с фалшиви и подправени документи”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. доставка на: многофункционални уреди - висок клас /специализиран софтуер/ PC – 2 бр.; многофункционален уред - среден клас /специализиран софтуер/ PC – 1 бр.; многофункционални уреди - нисък клас /специализиран софтуер/ PC – 7 бр.; външен твърд диск 1 ТВ – 8 броя; USB микроскоп – 4 броя; цифрова видеокамера с аксесоари – 1 бр.; ултравиолетови лампи – 16 броя; комбинирани увеличителни лупи – 16 бр.; фотоапарати – 3 броя 2. обучение на служители от ГДГП, както следва: - курс за техниката по т.3.1 от Техническата спецификация – в ГДГП - София на 4 служителя в рамките на 3 работни дни минимум по шест учебни часа; - курс за техниката по т.3.4 от Техническата спецификация – в ГДГП - София на 10 служителя в рамките на 3 работни дни минимум по шест учебни часа; - курс за техниката по т.3.2 от Техническата спецификация – в ГПУ Свиленград при РДГП Елхово на 4 служителя в рамките на 3 работни дни минимум по шест учебни часа; - курс за техниката по т.3.3 от Техническата спецификация – в ГПУ Бургас при РДГП Бургас на 4 служителя в рамките на 3 работни дни минимум по шест учебни часа; 3. инсталация/монтаж и пускане в експлоатация на всички артикули и програмни продукти и извършване на тестове за доказване на нормалната им работоспособност; 4. техническа поддръжка в гаранционния период на оборудването.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000, 30216000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Магнитни или оптични четящи устройства

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
808206 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 10 - 015079 от 17.01.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 218 - 359332 от 13.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДЕС-20 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Т.Е.А.М." ООД, гр. София , ул. "Калиакра" 19, България 1421, София, Тел.: 02 9549234, E-mail: team-cag@team_cag.com, Факс: 02 9549212

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 808918 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 808206 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е съфинансирана от Фонд за външните граници.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2013 г.