Версия за печат

00748-2012-0025

BG-Габрово: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Тота Венкова" АД, ул. "Д-р илиев Детския" №1, За: Милена Йорданова - Икономист обществени поръчки, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 800243, E-mail: targovembalgabrovo@gmail.com, Факс: 066 804424

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mbalgabrovo.com/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://mbalgabrovo.com/index.php.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Разработване и внедряване на уеб базирана CRM софтуерна система”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: МБАЛ Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по договор 4МС-02113/27.04.2012 г. в изпълнение на проект „Повишаване конкурентоспособността на МБАЛ Д-р Тота Венкова АД – гр. Габрово”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO003-2.1.12 „Покриване на международно признати стандарти и въвеждане на системи за управление в предприятията”, приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда”, област на въздействие 2.1. „Подобряване на технологиите и управлението в предприятията”, операция 2.1.2. „Покриване на международно признати стандарти”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Разработване и внедряване на уеб базирана CRM софтуерна система”. Описание: След проведена открита процедура по ЗОП и сключен договор с изпълнител ще бъдат изпълнени предоставени услугите. Най-важната дейност на лечебното заведение е предоставянето на качествена медицинска помощ на населението от Габровска област. В болницата се обработва огромен обем медицинска и лична информация на пациентите. Преобладаващата част от тази информация е само на хартиен носител, което е сериозен проблем при явяването на контролен преглед и следващи постъпвания, тъй като не може да се проследи цялостната медицинска документация и състояние на пациентите. Здравните досиета на пациентите са на хартиен носител, което създава проблеми по отношение на проследимост и съхраняване. Изписването на медикаменти и консумативи в голяма част от отделенията е на хартиен носител. Разходите, направени за лечението на всеки пациент могат да се проследят едва след края на лечението, което е пречка за осъществяването на ефективен мениджмънт. Чрез изпълнение на предвидените по проекта дейности ще се подобри цялостното състояние, начин на работа и функциониране на болницата като: 1. ще се повиши качеството на обслужване, 2. ще се осигури пълна и обективна информация за всички медицински и финансови дейности, 3. ще се подобри достъпа до здравна информация и възможност за ефективна комуникация между здравните специалисти, 4. ще се създаде възможност за осъществяване на дистанционен мониторинг и превенция на заболяванията, 5. ще се намалят разходите, 6. ще се управляват оптимално ресурсите, 7. ще се повиши доверието на обществеността към болницата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000, 72413000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги по уебдизайн

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
237360 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка, включваща следните елементи на оценка: Изработване на модел за реализация на уеб базирана CRM софтуерна система - 50, от които: Схема на модела /Описание на процесите, технологична последователност на операциите и движение на информация по структурни звена/ - 20 т., Описание на процесите, технологична последователност на операциите и движение на информация по структурни звена /Подход и последователност за изпълнението на проектирането и разработването на уеб базираната CRM софтуерна система и внедряването й - 20 т. и Описание на регистрите съгласно Техническото задание на Възложителя - 10 т./ и Управление на риска - 20 т.; тежест: 70
Показател: Ценова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 515762 от 28.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № УС-01-01-038 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Разработване и внедряване на уеб безирана CRM софтуерна система
V.1) Дата на сключване договора
27.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД Уеб Софт Груп ЕИК 176456032, бул. Марица 4, РБългария 4000, Пловди, Тел.: 08 89995111, Факс: 02 4815377

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 237600 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 237360 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По договор № 4МС-02113/27.04.2012 г. в изпълнение на проект „Повишаване конкурентоспособността на МБАЛ Д-р Тота Венкова АД – гр. Габрово”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO003-2.1.12 „Покриване на международно признати стандарти и въвеждане на системи за управление в предприятията”, приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда”, област на въздействие 2.1. „Подобряване на технологиите и управлението в предприятията”, операция 2.1.2. „Покриване на международно признати стандарти”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор