Версия за печат

00160-2013-0003

BG-Вълчи дол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вълчи дол, пл."Христо Ботев" №1, За: Даниела Петкова, Р България 9280, Вълчи дол, Тел.: 05131 2317, E-mail: oba_valchidol@mail.bg, Факс: 05131 3450

Място/места за контакт: гр.Вълчи дол, пл."Христо Ботев" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.valchidol-bg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на улична мрежа и обществени зелени площи в гр. Вълчи дол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Територията на Община Вълчи дол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката е изпълнението на „Рехабилитация на улична мрежа и обществени зелени площи в гр. Вълчи дол”, който се изпълнява по Мярка 322 на Програма за развитие на селските райони 2007-2013 (ПРСР) договор № 03/322/00633 от 28.06.2011г. между Община Вълчи дол и ДФ „Земеделие” - РА. Реализирането на проекта се финансира със средства от Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013, като основен източник на финансиране в размер на 80 % от стойността на проекта е Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Националното финансиране на проекта е в размер на 20 % от стойността на проекта. Проектът предвижда рехабилитация на рехабилитация на улична мрежа, както и на обществени зелени площи в гр. Вълчи дол.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45212100, 45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пътна: В проекта се предвижда рехабилитация на участъци от уличната мрежа на гр. Вълчи дол, ул.Добруджа, о.т.98-о.т.27, ул. Никола Вапцаров, о.т.125-о.т.221 и ул.Стара планина, о.т.181-о.т.175. Целта на проекта е възтановяване на пътното платно и пътната настилка, изграждане и възтановяване на бордюри и тротоари, възтановяване на отводняването. В проекта не се предвижда разширяване на лентите, общата широчина на двете ленти на улицата е 7 м. и 8 м. Дължината на предвидените за ремонт участъци е съответно: ул.Добруджа – 865 м, ул. Никола Вапцаров – 608 м, ул.Стара планина – 585 м. Проекта предвижа и рехабилитация и възтановяване на обществени зелени площи - парк в кв.25 и парк в кв.68. Подробна Техническа спесификация е приложена към документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
1859596 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 18 000.00 лева (тридесет хиляди лева) и се превежда от участника по банкова сметка на Община Вълчи дол IBAN: BG 72 IORT 7377 3300 8011 03 BIС: IORTBGSF, в ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, клон Варна или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност една година след влизане в сила на гаранцията. Същата следва да съдържа задължение на банката гарантда извърши неотменимо и безусловно плащане, в срок до 3 (три) работни дни след получаване на първо писмено искане от Възложителя, съдържащо декларация, че УЧАСТНИКЪТ е извършил едно от следните действия: а)оттегли офертата си след изтичане на срока за представяне на офертите; б)е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок от обявяване на решението за определяне на изпълнител на обществената поръчка.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на приключване на строежа. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Вълчи дол IBAN: BG 72 IORT 7377 3300 8011 03 BIС: IORTBGSF, в ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, клон Варна или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя на строежа и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно сключен между Община Вълчи дол и Държавен фонд "Земеделие" - Разплащателна агенция договор №03/322/00633 от 28.06.2011г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места в селските райони” от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Схема на плащане: АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 50 % петдесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 30 кал. дни, считано от дата на подписване на Протокол обр. 2 към Nаредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /ДВ бр. 72 от 2003 г./ за откриване на строителната площадка на обекта и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС; Окончателното разплащане се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след двустранно подписани разходооправдателни документи, подробни количествено-стойностни сметки и двустранно подписани приемо-предавателни протоколи с приложени анализи подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и Лицето упражняващо строителен надзор в срок до 30 календарни дни, след получаване на окончателното плащане по Договор № 03/322/00633 от 28.06.2011 г. за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 и представяне на оргинална фактура. Размерът на окончателното плащане се изчислява, като от общата стойност на договора, се приспадне отпуснатото авансово плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи:че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на настоящата обществена поръчка; че член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; че изпълнението на обществената поръчка, включително плащанията, са отговорност на упълномощения член на обединението/консорциума, и че обединението/консорциума е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка.;че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на обществената поръчка, до края на гаранционния срок съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението / консорциума. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях. Участниците следва да отговарят на условията на Възложителя, съгласно настоящата документация, ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. По отношение на участника трябва да не са налице обстоятелства по чл. 47 ал. 1 (с изключение на т. 1, б. „е” от същата), ал. 2, т.1, т. 2а (предл.първо), т. 3, т. 4, т. 5 , и ал.5 от ЗОП. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по-горе се прилагат и за подизпълнителите. Общи изисквания при участие като обединение/консорциум. Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението следва да сключат договор/споразумение помежду си- нотариално заверено. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Общи изисквания при използване на подизпълнители. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители в своята оферта, изискванията посочени в настоящата документация се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях.Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да заяви в офертата си, дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители и какъв ще бъде делът и видът на участието на подизпълнителите в изпълнението на поръчката. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Участникът представя: Плик № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” в който са включени: Подробен списък, на документите поставени в офертата подписан от; Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците- юридически лица или ЕТ прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние; Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, съгласно Раздел ІІI. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация - Раздел IV. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, чл.47, ал.2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5 ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Декларация за ползване на подизпълнител/и; Документ за гаранция за участие в процедурата - оригинал; Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен. При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно; Документ за закупуване на документация за участие (заверено копие); Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка; Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; Други документи изискуеми съгласно обявлението и документацията. Плик № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ПОРЪЧКАТА” -Техническо предложение. Плик № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА" - Ценовото предложение по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Представя се следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: Отчет за приходите и разходите, баланс и Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните три финансово приключени години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си),– за юридическите лица и едноличните търговци и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за специализирания си оборот и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. 2. Представя се заверено копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. 3. Представят се надлежни доказателства за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер на не по-малко от 1 000 000 ,00 лева (един милион лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. 4. Представя се декларация Приложение №9
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години,или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер на не по – малко от 5 000 000.00 лева без ДДС (пет милиона лева без ДДС) и специализиран оборот от строителство, сходно с предмета на поръчката в размер на не по – малко от 1 500 000.00 лева без ДДС (един милиона и петстотин хиляди лева без ДДС). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията, с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж обект на поръчката, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 600 000,00 лева (шестотин хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 4. В процедурата могат да участват лица, които имат коефициент на обща ликвидност, изчислен като съотношение между краткотрайните активи и краткосрочните пасиви на участника, равен или надвишаващ стойност от 1,0 за всяка от последните три отчетни години. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнени от всеки член на обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага спрямо всеки подизпълнител.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Представя се списък по образец – Приложение 10, съдържащ описание на основните договори, изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. Към списъкът се прилагат и копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите. Под други документи възложителят ще приеме всякакви документи,които доказват въвеждането в експлоатация на даден обект съгласно ЗУТ и българското законодателство. Ако участникът е установен в друга държава за удостоверяване на горните обстоятелства следва да представи еквивалентни документи, издадени от държавата, в която е установен. В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Представя се декларация – Приложение № 11, Автобиография във формат по образец Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 13. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.Участникът, след като бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като ключови експерти, без предварително писмено съгласие на възложителя. В този случай предложения нов ключов експерт следва да отговаря на същите минимални изисквания, като експертът, когото заменя. 3. Представя се копие от Удостоверението за регистрация и талона към него или еквивалентни документи, а за чуждестранните лица еквивалентни док., декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло, а при участие на подизпълнители, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. 4. Представя се със заверено копие от Сертификатите за внедрени системи. В случай, че участникът участва като обединение/ сдружение/консорциум сертификатите се представят за всеки един от членовте на ообединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите предивдено в договора за създаване на обединение, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват съответните строителни дейности 5.Представя се декларация по образец – Приложение 15 и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор, от който произтича правото на участника да ползва оборудването Участникътможе да ползва и чл.51,ал.1 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 години (пет години) участникът да е изпълнил успешно най-малко 1 (един) договор за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката. Под „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на пътища и/или водопроводна мрежа. 2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 2.1. Ръководител на екипа - строителен инженер с образователна степен „магистър”, Пътно/транспортно строителство, ПГС, или еквивалентнa специалност, с професионален опит в строителството мин.10 г. – 1 брой. 2.2. Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ, с професионален опит като технически ръководител минимум 5 г. – 2 броя 2.3. Специалист – контрол на качеството - строителен инженер с образователна степен „магистър”, притежаващ Удостоверение/Сертификат от лицензиран орган за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентнa специалност и професионален опит в осъществяването и контрола върху качеството при изпълнение на строителството минимум 5 г. – 1 брой 2.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - инженер с образователна степен „магистър”, притежаващ удостоверение (сертификат)за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно съгласно Наредба № 2 на МТСП и МРРБ или еквивалентно и професионален опит като координатор по безопасност и здраве минимум 5 г. – 1 брой 2.5. Специалист ХТС - строителен инженер с образователна степен „магистър”, ВиК, ХМС, ХТС или ПГС или еквивалентнa специалност с минимум 5 г. професионален опит – 1 брой 3. Участникът следва да има актуално удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно З-на за камарата на строителите за изпълнение на строежи от II и IVгрупа, 3 -та категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ 4. Участникът следва да притежава валидни сертификати за въведени системи както следва: 4.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 4.2. OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасноста при работа с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 4.3. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; Сертификатите да са с обхват съответстващ на обекта на поръчката, за дейности включващи „Строителство на ВиК мрежи”, и/или „Изграждане на водопроводи” „Изграждане и/или рехабилитация на пътища” или еквивалентно и да са издадени от независими лица, които са акредтирани по съответната серия Европейски стандарти от Изпълнителна Агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитаця, който е орган по Многостранно споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитаця, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме и представени доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда (чл.53, ал.4 от ЗОП). 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката:Багер (колесен или верижен)- 3бр.; Самосвал- 3бр.; Миничелен товарач- 2бр.; Валяк- 2бр.; Машина за рязане на асфалт- 1бр.; Асфалтополагаща машина - 1бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Срок за отстраняване на дефекти – П1; тежест: 10
Показател: 2. Срок за изпълнение – П2; тежест: 10
Показател: 3. Техническо предложение –П3; тежест: 40
Показател: 3.1.Технологична последователност на строителните процеси.; тежест: 25
Показател: 3.2.Мерки за намаляване на затрудненията за местното население във връзка с осъществяваните строителномонтажни работи.; тежест: 35
Показател: 3.3. Управление на риска.; тежест: 40
Показател: 4.Ценово предложение – П4; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на настоящата документация е в размер на 24.00 лв. с вкл. ДДС, като сумата може да бъде заплатена на касата на Община Вълчи дол – гр. Вълчи дол, пл. „Христо ботев“ № 1 или да бъде преведена по банкова сметка на общината IBAN: BG 02 IORT 7377 8401 9277 00, с код за вид плащане 447000, BIС: IORTBGSF, в ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, клон Варна. Документацията за участие се получава в деловодството в сградата на общинска администрация, след заплащане на цената й. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Вълчи дол.Непредставянето на документа за закупена документация няма да води до отстраняване на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.04.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.04.2013 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на Община Вълчи дол, находяща се на адреса посочен по - горе за контакти

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверен пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013

VI.3) Допълнителна информация

I. Възложителят се възползва от съкратен срок при провеждане на настоящата открита процедура, съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП. II. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. III. Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П3, Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 40%. Изчислява се по формулата: П3 = А + Б+ В, Където: Подпоказател А- ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ - 25 точки, Подпоказател Б- Мерки за намаляване затруденеията на местното население във връзка с осъществяваните строително монтажни работи- 35 точки; Подпоказател В. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА - 40 точки: ОБЩО: 100

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице пореда и условията на чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Вълчи дол, пл. „Христо Ботев” № 1, Р България 9290, Вълчи дол, Тел.: 05131 2317, E-mail: www.oba_valchidol@mail.bg, Факс: 05131 3450

Интернет адрес/и:

URL: www.valchidol-bg.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ