Версия за печат

00184-2012-0011

BG-ПЕЩЕРА: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ПЕЩЕРА, УЛ."ДОЙРАНСКА ЕПОПЕЯ" № 17, За: инж.Стела Павлова, Р БЪЛГАРИЯ 4550, ПЕЩЕРА, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: ОБЩИНА ПЕЩЕРА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на независим строителен надзор за изпълнение на СМР по Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: „Осъществяване на независим строителен надзор за изпълнение на СМР по Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят ще изпълнява функциите на строителен надзор по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще извършва следните дейности: 1) Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); 2) Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; 3) Осъществяване на геодезическо заснемане на обекта; 4) Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно наредба № 5/28.12.2006 г. (когато е приложимо); 5) Управление на изпълнението на Строежа /Управление на проекта/; 6) Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове; 7) Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; 8) Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва следните етапи и дейности: 1. ЕТАП ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖА: а)Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно чл. 11 от на Наредба № 2 от 22 март 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (Обн. ДВ. бр.37 от 4 май 2004г.); б) Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /обн. ДВ бр. 37 от 04.05.2003г. с посл. изм. и доп./; в) Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; г) Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР. д) Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР. е) Осъществяване на геодезическо заснемане и осигуряване на удостоверение по чл.52 ЗКИР. 2. ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН ЕТАП: а) Съставяне на Окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на Строежа в експлоатация. б) Изготвяне на доклад – Технически паспорт на Строежа, съгласно Наредба №5 / 28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите /обн. ДВ бр. 7 от 23.01.2007г. с посл. изм. и доп./. 3.УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПРОЯВЕНИ СКРИТИ ДЕФЕКТИ ПРЕЗ ГАРАНЦИОННИТЕ СРОКОВЕ. 4. След подписване на договора между Строителя и Възложителя, в разумно кратък период, Консултантът ще направи подробен анализ на офертата на Изпълнителя на СМР и на база нейното съдържание от предложени и остойностени работи и материали, като за всички тях, ще изготви подробни изисквания за материалите и за качеството на изпълнение на работите, които трябва да отговарят на минимум на действащото законодателство в Р.България, инвестиционния проект и добрите практики за съответните работи, като при липса на изискване в законодателството на Р.България за дадени материали и работи, то те ще бъдат съобразени с Европейските директиви и добрите практики за съответните работи, които поставят изисквания, към тези материали и работи и ще бъдат отразени в Точка 20 от Техническите спецификации на СТРОИТЕЛЯ и когато е приложимо и в заповедната книга. 5. При необходимост, ще извършва тълкуване на техническите спецификации на СТРОИТЕЛЯ и след съгласуване с Възложителя, ще се дават насоки или разяснение на СТРОИТЕЛЯ. Всички разяснения и насоки, давани от Консултанта, ще бъдат отразявани в Точка 21 от Техническите спецификации на СТРОИТЕЛЯ и когато е приложимо и в заповедната книга.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
83500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: КО – „Комплексна оценка“ [КО – „Комплексна оценка“] = [П1 – „Технологична програма“] + [П2 – „Ценова оценка“]Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката и има максимална стойност 100 точки.На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки.; тежест: 100
Показател: П1 – „Технологична програма“, която е с максимална стойност от 70 точки, и се формират от сбор от поставените точки от комисията по следните под-показатели:1) Т1 – „Анализ на риска“ с максимална стойност от 30 точки. Точките (оценките) са точно фиксирани и са (10;20;30) и които се поставят от всеки един член на комисията;2) Т2 – „Методология“ с максимална стойност от 40 точки Точките (оценките) са точно фиксирани и са (10;20;40) и които се поставят от всеки един член на комисиятаПоставянето на фиксираните точки съответно за Т1 и Т2 е съгласно строго разписани правила и хипотези, които са подробно разписани и указани в ОЦЕНИТЕЛЕН ЛИСТ №5;П1=Т1+Т2; [П1 – „Технологична програма“] = [Т1 – „Анализ на риска“] + [Т2 – „Методология“]П1 – „Технологична програма“, която се състои от следните под-показатели с точно определени наименования и дефинирано, така и изисквано съдържание за тях, а именно:1) Т1 – „Анализ на риска“ – ПРОГРАМА ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА РИСКА, която обхваща следните елементи: 1-Вероятност за настъпване на риска; 2-тежест/последици на риска; 3-Рангово число на риска; 4-дейности, които ще бъдат засегнати от настъпването на риска; 5-определяне на мерките за предотвратяване и намаляване на риска, като всяка една оценка на риска се отнася задължително за рисковете описани в ТОЧКА 12 от Техническите Спецификации.2) Т2 – „Методология“ – ПОДХОД, МЕТОДОЛОГИЯ И ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГИТЕ И ДОГОВОРА, което обуславя КАЧЕСТВОТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГИТЕ И ДОГОВОРАи който съдържа подробно описание на съответните етапи и под-етапи на изпълнение, в които са описани подробно съответните дейности, под-дейности и методи (в това число и на контрол) на изпълнение предмета на поръчката, както и същите разгледани съвкупно да образуват жизнения цикъл,образуван от следните ЕТАПИ (ИНИЦИИРАНЕ, ПЛАНИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ, КОНТРОЛИРАНЕ, УПРАВЛЕНИЕ и ПРИКЛЮЧВАНЕ) на изпълнението на договора и същите допринасят за качественото и срочно изпълнение на договора; тежест: 70
Показател: П2 – Ценова оценка, която е с максимална стойност от 30 точки, които се формират, като най-ниско предложената цена от между всички участници се дели на предложената цена на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 30, а именно: П2 = (Цmin/Ц1)x 30; [П2 – „Ценова оценка“]=([Цmin – минимално предложена цена] / [Ц1 – „Предложена цена“]) x 30; Цmin – „минимално предложена цена“ – означава Минимално предложената цена за изпълнение на поръчката от между всички допуснати участници; Ц1 – „Предложена цена“ – означава предложената цена за изпълнение на поръчката на оценяваният участник/оценяваната оферта.; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 498534 от 05.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 43 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осъществяване на независим строителен надзор за изпълнение на СМР по Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“
V.1) Дата на сключване договора
21.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ЕКО БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ”ДЗЗД с ЕИК 176324931, ул.“Лъвски рид“ № 4, Р България 1680, гр. София, Тел.: 02 8691742, E-mail: bskeng@mbox.contact.bg, Факс: 02 8691742

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 85000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 83500 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“ “, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално Развитие 2007г.–2013г.“ - ОПРР съфинансирана от Европейския съюз, по Договор №BG161PO001/3.1-03/2010/039 от 23.11.2011г. между Община Пещера и Управляващия Орган на ОПРР“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор