00530-2012-0006
Технически редакции | ||
25.02.2013 13:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2013 13:54 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2013 13:54 ч. : | 25/02/2013 12:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2013 13:54 ч. : | 25/02/2013 12:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2013 13:56 ч. : | Поделение: ЦУ на НАП | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2013 13:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Васил Панов - директор на дирекция "Контрол", ръководител на проект, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593003, E-mail: v.panov@nra.bg, Факс: 02 98593158
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Контрол"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Надграждане на Системата за управление на приходите чрез разработване на софтуерно приложение в подкрепа на контролната дейност в НАП – Информационна система „Контрол”
Предметът на поръчката е услуга по разработване на софтуерно приложение в подкрепа на контролната дейност в НАП - Информационна система "Контрол". Системата следва да съдържа 5 (пет) основни модула, отговарящи на основните дейности в контролната дейност на НАП: Селекция, Ревизии, Оперативен контрол, Координация и част, предназначена за електронна комуникация и електронни услуги за клиентите на НАП. При разработването на функционалностите на системата следва да бъдат доставени минимум 50 (петдесет) лиценза за стандартен софтуер, който да бъде адаптиран и интегриран в ИС "Контрол", така че да осигури функционалност свързана с оценка на риска и подбора на лица за ревизии и проверки.
72212000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
21.12.2012 г.
7
"МУСАЛА СОФТ" ООД, ЕИК 130231932, р-н Изгрев, бул. „Драган Цанков” № 36, „Световен търговски център – Интерпред”, ет. 5, офис 505, Република България 1057, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: musala@musala.com, Факс: 02 9695822
Интернет адрес/и:
URL: www.musala.com.
НЕ
ДА
Поръчката е възложена в изпълнение на Договор № 10-31-3С/03.02.2011 г. сключен между НАП и УО на ОПАК за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнението на проект "Надграждане на Системата за управление на приходите чрез разработване на софтуерно приложение в подкрепа на контролната дейност в НАП - Информационна система "Контрол".
Процедурата за възлагане на обществената поръчка е прекратена с Решение № РЦУ-80/12.07.2012 г. на главния секретар на НАП. С Решение на КЗК № 1027/20.09.2012 г. (влязло в сила на 09.10.2012 г.), решението за прекратяване на процедурата е отменено и е постановено връщане на преписката на Възложителя, за продължаване на процедурата от етап разглеждане на документите от пликове № 1 на участниците и преценка на условията за допустимост при спазване на мотивите изложени в решението на КЗК, включително съобразяване на препоръките на УО на ОПАК, дадени при осъществяване на предварителен контрол. След възобновяване работата на комисията и извършване на действията съобразно указанията на КЗК, с Решение № РЦУ-157/21.12.2012 г. на главния секретар на НАП (влязло в сила на 03.01.2013 г.), е обявен изпълнител на обществената поръчка. Решение № 1027/20.09.2012 г. на КЗК, следва да е изпратено до АОП по реда на чл.122н от ЗОП. ------------ Срокът за изпълнение на договора е 18 месеца и обхваща перода от сключването му, до внедряване на Информационна система "Контрол" в реална експлоатация. Условия и начин на плащане: По банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 дни след приключване на съответните дейности, описани в Глава VІІ, разд.ІІ от «Пълно описание на обекта на обществената поръчка, Техническа спецификация и Изисквания към изпълнението», въз основа на двустранни приемо-предавателни протоколи и издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактури, подписани от координатора по договора, поетапно както следва: - І-ви етап - след приключване на дейност 3 – «Дизайн на ИС «Контрол», въз основа на приетите резултати от дейности 1, 2 и 3, удостоверено с приемо-предавателни протоколи – в размер на 134 640.00 лв. без включен ДДС и в размер на 161 568.00 лв. с включен ДДС, представляващ 9 % от стойността на договора; - ІІ-ри етап – след доставката на лицензи и инсталацията в системната среда на НАП на стандартен софтуер Oracle Business Intelligence Suite Enterprise Edition Plus за 50 броя потребители, включително гаранционна техническа поддръжка за срок от 24 месеца, удостоверена с приемо-предавателен протокол, в размер на 149 000.00 лв. без включен ДДС и в размер на 178 800.00 лв. с включен ДДС, съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - ІІІ–ти етап – след приключване на дейност 6 – «Тестване на ИС «Контрол» в няколко итерации» и подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за приета ИС «Контрол» в готовност за внедряване в реална експлоатация, ведно с предоставени изпълним код и документиран програмен код (source – code) на системата, сертификат/и за оперативна съвместимост и информационна сигурност и заявления за вписване на информационните обекти и електронните услуги, поддържани и предоставяни от ИС „Контрол” – в размер на 882 640.00 лв. без включен ДДС и в размер на 1 059 168.00 лв. с включен ДДС, представляващ 59 % от стойността на договора; - ІV-ти етап - след приключване на дейност 9 – «Обучение за крайни потребители и системни администратори за работа и поддържане на ИС «Контрол», удостоверено с приемо-предавателен протокол – съгласно офертата – предлагана цена на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер на 44 000.00 лв. без включен ДДС и в размер на 52 800.00 лв. с включен ДДС; - V-ти етап - след приключване на дейност 8 – «Разработване на техническа и експлоатационна документация», удостоверено с приемо-предавателен протокол – съгласно офертата – предлагана цена на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер на 29 500.00 лв. без включен ДДС и в размер на 35 400.00 лв. с включен ДДС; - VІ-ти етап - след приключване на внедряването в реална експлоатация на ИС «Контрол» във всички структури на НАП, удостоверено с подписване на окончателен приемо-предавателен протокол – в размер на 256 220.00 лв. без включен ДДС и в размер на 307 464.00 лв. с включен ДДС. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да осигури гаранционна поддръжка на Информационна система «Контрол» за срок от 24 месеца след въвеждане на системата в експлоатация.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
25.02.2013 г.