00530-2012-0116
Технически редакции | ||
22.02.2013 16:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
22.02.2013 16:34 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.02.2013 16:34 ч. : | 22/02/2013 16:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.02.2013 16:34 ч. : | 22/02/2013 16:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.02.2013 16:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Е. Младжова, главен юрисконсулт в дирекция ИСМБП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593311, E-mail: e.mladjova@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция ИСМБПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Поддържане на лицензи АРИС
1. Предметът на поръчката "Поддържане на лицензи АРИС", включва поддръжка на общо 13 бр. лицензи притежавани от НАП, както следва: • ARIS Business Publisher (Арис Бизнес Пъблишер) (100 потребителя), версия 7.1 – 1 бр. лиценз; • ARIS Business Server for Oracle (Арис Бизнес Сървър) (1-25 потребителя), версия 7.1 – 1 бр. лиценз; • ARIS IT Architect (Арис ИТ Архитект), версия 7.1 – 1 бр. лиценз; • ARIS BSC (ARIS Balanced Scorecard ), включващ ARIS Business Architect (Арис Бизнес Архитект), версия 7.1 – 10 бр. лицензи. 2. Поддръжката на лицензите следва да бъде пълна, като осигурява: 2.1. Осигуряване на актуализации, фиксове (поправки) и технически подобрения; 2.2. Отстраняване на установени дефекти (бъгове/грешки) в софтуерните продукти; 2.3. Помощ по телефон и помощ по електронна поща – разрешаване на възникнали технически проблеми чрез получаване на помощ по телефон или по електронна поща; 2.4. Информация за продукти, на които производителят прекратява обновлението и поддръжката им (desupport); 2.5. Достъп до клиентска онлайн система; 2.6. Предоставяне на други услуги, включени в обхвата на поддръжка съгласно политиката на производителя на софтуера.
72267100
Описание:
Открита
НЕ
ДА
18.01.2013 г.
2
"ТЕХНОЛОГИКА" ЕАД, ЕИК 201593301, р-н Лозенец, ул. „Червена стена” № 46, Република България 1421, София, Тел.: 02 91912, E-mail: office@technologica.com, Факс: 02 9631610
Интернет адрес/и:
URL: www.technologica.com.
НЕ
НЕ
Срокът за поддръжка на лицензите е 12 месеца, считано от датата на активирането й през системата за поддръжка на производителя, за което изпълнителя предоставя на възложителя, писмо за оторизация за осигурена поддръжка от производителя на софтуера. За предоставената оторизация за поддръжка се подписва приемо-предавателен протокол.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
22.02.2013 г.