Версия за печат

00334-2012-0016

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

Агенция "Митници", ул. Г.С.Раковски №47, За: Мариана Митева, Р България 1202, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594060

Място/места за контакт: Централно митническо управление

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.customs.bg.

Адрес на профила на купувача: htpp://customs.bg/bg/page/357.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: митническа дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Засилване на административния капацитет на Българската митническа администрация в съответствие с инициативата Електронни митници на Европейския съюз” с четири обособени позиции. Обособена позиция № 1: „Изготвяне на специфичните изисквания за резервираност и непрекъсваемост на ИТ системите в Агенция „Митници””. Обособена позиция № 2 – „Усъвършенстване, интегриране и разширяване на услугите, предлагани от е-портала на Агенция „Митници””, Обособена позиция № 3 – „Изграждане на Автоматизирана информационна система за деловодство и административна дейност (АИДА)” Обособена позиция № 4 – “Техническа помощ и контрол върху качеството на изпълнение на проект „Засилване на административния капацитет на Българската митническа администрация в съответствие с инициативата Електронни митници на Европейския съюз””.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София, Агенция " Митници", Централно митническо управление, ул. Г.С.Раковски № 47
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Агенция „Митници” във връзка с Договор № А11-31-11/17.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект: „Засилване на административния капацитет на Българската митническа администрация в съответствие с инициативата Електронни митници на Европейския съюз”, организира открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Засилване на административния капацитет на Българската митническа администрация в съответствие с инициативата Електронни митници на Европейския съюз”, с четири обособени позиции. Предмета на възлагане е както следва: Обособена позиция № 1 – „Изготвяне на специфичните изисквания за резервираност и непрекъсваемост на ИТ системите в Агенция „Митници”” - Дефиниране на изискванията за изграждане на резервен информационен център на Агенция „Митници”, който ще трябва да обслужва критичните системи на Агенцията в случай на непредвидени ситуации и бедствия. Определяне периода от време, за който Агенция „Митници” може да си позволи определен бизнес процес да не работи и способността й за възстановяване в случай на бедствия, използвайки наличните ИТ среда и ресурси, както и колко време ще е нужно за това възстановяване. Идентифициране на възможните решения за възстановяване след бедствия. За обособена позиция 2: Интегриране на основните електронни услуги в единен портал върху обща технологична платформа и определяне на обща входна точка за икономическите оператори. Подобряване и разширяване на справочната информация, предоставяна от е-портала. Доразвиване и усъвършенстване на функционалността за използване на е-услуги на Агенция „Митници”. Усъвършенстване на е-услугите на Агенция „Митници” с добавяне на поддръжка на многоезичност. Усъвършенстване на функционалността за уведомяване на икономическите оператори, ползватели на е-услуги за настъпили крайни събития с данните, подадени от тях, състояния на системите и промени на документи. Усъвършенстване на системата за администриране на е-услугите и проследяване на дейностите на потребителите, техния статус и допуснати грешки. Привеждане на интернет портала за е-услуги на Агенция „Митници” в съответствие с разработената по проект на МДААР унифицирана визия за институционална идентичност на държавната администрация. Създаване на унифициран интерфейс за връзка с други системи (други държавни администрации, европейски институции). За обособена позиция 3: Разработване и внедряване на автоматизирана информационна система за документооборот /АИДА/ в Агенция „Митници”, която да бъде ползвана от всички структури на Агенцията, независимо от териториалното им местонахождение. АИДА да осигурява поддържането и обработката на данни от официални и работни електронни документи и официални документи на хартиен носител, получавани и изготвяни в Агенция „Митници”, както и тяхното съхранение. Системата АИДА трябва да обхваща целия цикъл на документите - от постъпването или създаването им - до тяхното архивиране, обезпечавайки тяхното централизирано съхранение в произволни формати, в това число и сложни композиционни документи. Системата да осигурява възможност за приемане и издаване на електронни документи и за извършване на електронни административни услуги. В резултат от изпълнението на дейността да бъдат въведени нови услуги и да бъде създадена нова организация на дейността на администрацията. За обособена позиция 4: Техническа помощ за оценка и контрол на качеството изпълнението и приемането на основните проектни дейности, предвидени в проект „Засилване на административния капацитет на Българската митническа администрация в съответствие с инициативата Електронни митници на Европейския съюз” и детайлен одит на Българската интегрирана митническа информационна система съгласно препоръките на Европейската Сметна Палата по фиш 201 от констатациите PF2765/08 от 17.04.2008.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72150000, 72212000, 72212311, 72221000, 72262000

Описание:

Консултантски услуги по компютърен одит и консултантски услуги по хардуер
Услуги по програмиране на приложен софтуер
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
Консултантски услуги по бизнес анализи на експлоатацията на системата
Услуги по разработване на софтуер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2029400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: техническа оценка по ОП 1,2,3,4; тежест: 60
Критерий: финансова оценка по ОП 1,2,3,4; тежест: 40
Критерий: подпоказател ТО 1 за техн. оценка по ОП 1: методика за фази и дейности по проекта; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО 2 за техн. оценка по ОП 1: организационна схема за проекта; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО 3 за техн. оценка по ОП 1: методика за управление на риска; тежест: 2
Критерий: подпоказател ТО 1 за техн. оценка по ОП 2, 3:методика за фази и дейности по проекта; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО 2 за техн. оценка по ОП 2, 3: гараниране на дейностите през гаранционния период; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО 3 за техн. оценка по ОП 2, 3: методика за разработване на модела на данни; тежест: 2
Критерий: подпоказател ТО 4 за техн. оценка по ОП 2, 3: организационна схема за управление на проекта; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО 5 за ОП 2,3: методика за управление на риска; тежест: 2
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 71 - 118147 от 12.04.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 221 - 364512 от 16.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1602/6 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Изготвяне на специфични изисквания за резервираност и непрекъсваемост на ИТ системите в Агенция "Митници"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

БУЛ ЕС АЙ ООД, ЕИК 131423631, кв. Изток, ул. Николай Хайтов № 12, Р България 1113, София, Тел.: 02 4897004, Факс: 02 9631407

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 255556 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 222000 BGN без ДДС
Брой месеци: 8
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 1602/5 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Усъвършенстване, интегриране и разширяване на услугите, предлагани от е-портала на Агенция „Митници”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение "е - БМА", ЕИК 176456534, бул. Т.Каблешков № 55А, ЕТ.6, офис 12, Р България 1680, София, Тел.: 08 87223885, Факс: 02 8504010

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 597222 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 575000 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 1602/7 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Изграждане на Автоматизирана информационна система за деловодство и административна дейност (АИДА)”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АЙ БИ ЕС - България ЕООД, ЕИК 131086564, ул. Пимен Зографски № 4, Р България 1172, София, Тел.: 02 9615455, Факс: 02 9615456

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 847222 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 812400 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 1602/8 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: “Техническа помощ и контрол върху качеството на изпълнение на проект „Засилване на административния капацитет на Българската митническа администрация в съответствие с инициативата Електронни митници на Европейския съюз””
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, ЕИК 831641791, ул. Панайот Волов № 2, Р България 1504, София, Тел.: 02 9420340, Факс: 02 9436607

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 427778 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 420000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането ще се осъществи по проект: „Засилване на административния капацитет на Българската митническа администрация в съответствие с инициативата Електронни митници на Европейския съюз” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския социален фонд, бюджетна линия BG 051PO002/11/3.1-06.

VI.2) Допълнителна информация

Прод. от раздел ІV.2.1.: за ОП 4: подпоказател ТО 1: методика за фази и дейности по проекта, в съответствие с изискванията на ТЗ - коеф. на тежест 1; подпоказател ТО 2: взаимодействие с екипите по свързаните проекти - коеф. на тежест 2; подпоказател ТО 3: организационна схема за упрвление на проекта - коеф. на тежест 1; подпоказател ТО 4: методика за управление на риска - коеф. на тежест 2.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.02.2013 г.