Версия за печат

00145-2012-0166

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт град Стара Загора, бул."Руски" № 44, За: Златка Колева, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 615390, E-mail: zlatka.koleva@starazagora.nssi.bg, Факс: 042 615340

Място/места за контакт: Н-к на отдел "ЧРАПИО"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управялва държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степенДруго (моля пояснете): управялва държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Стара Загора

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Стара Загора, бул."Руски" № 44
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Стара Загора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6799.15 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 471279 от 24.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 503751 от 11.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Стара Загора
V.1) Дата на сключване договора
21.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"ДИМИТЪР РАДЕВ", Булстат 119027553, ул."Поборническа" № 3, България 8800, Сливен, Тел.: 044 622244, E-mail: dradev@mbox.contact.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6799.15 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6799.15 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор