Версия за печат

02718-2012-0224

BG-Хисар: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТАПАНСТВО ХИСАР, обл. Пловдив, общ.. Хисар, гр. Хисар, ул. "Стряма" № 2, За: Мина Рахова, България 4180, Хисар, Тел.: 0337 62477, E-mail: dgshisar@ucdp-smolian.com, Факс: 0337 62638

Място/места за контакт: Мина Рахова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по Закона за горите и Закона за лова и опазване на дивечаДруго (моля пояснете): Дейности по Закона за горите и Закона за лова и опазване на дивеча

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Хисар

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТЕРИТОРИЯТА НА ТП ДГС ХИСАР
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Хисар

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197642, 30192000, 22850000

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3495.96 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 515488 от 27.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 30 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Хисар
V.1) Дата на сключване договора
20.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, ЕИК 201417931, обл. Пловдив, общ. Пловди, гр. Пловдив, ул. "Професор Иван Шишманов" № 4, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 640177, E-mail: office_pl@okoffice.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5925.27 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3495.96 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор