00661-2013-0006
Технически редакции | ||
19.02.2013 14:57 ч. : | 19/02/2013 14:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.02.2013 14:57 ч. : | 19/02/2013 14:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Белене: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Белене, област Плевен, град Белене, ул. „България” №: 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031; 0658 31036, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062
Място/места за контакт: Момчил Спасов-Заместник-кмет на Община Белене; Инж. Христина Иванова-Мънева началник отдел „УТ и ОС” в Община БеленеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Външна техническа помощ за подпомагане на Звеното за изпълнение (ЗИП) на проект: „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене”;
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставянето на консултантски услуги по управлението на проект: “Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”, чрез които да се осигури техническа и консултантска помощ на ЗИП към община Белене, обезпечаваща ефективното и навременно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ между община Белене и Министерството на околната среда и водите.Настоящата обществена поръчка има за цел да се осигури качествена и ефективна техническа помощ на Звеното за изпълнение на проект “Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”. Поръчката е открита с Решение № 139/19.02.2013г. на Кмета на община Белене и е по реда на чл.14 ал.3 т.2 от ЗОП. Възложителят изпраща решението и обявлението до АОП по електронен път с електронен подпис и предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена в профила на купувача (виж § 1 т.20 от ДР на ЗОП): http://obshtina.belene.net/pp.htm, поради което, съгласно чл. 64 ал.3 ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 28 календарни дни.
71541000
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнителят на обществената поръчка ще предоставя консултантски услуги по управлението на проект: “Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”, чрез които да се осигури техническа и консултантска помощ на ЗИП към Община Белене, обезпечаваща ефективното и навременно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Белене и Министерството на околната среда и водите. Настоящата обществена поръчка има за цел да се осигури качествена и ефективна техническа помощ на Звеното за изпълнение на проект “Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”. Очакваните резултати от подпомагане на ЗИП от изпълнителя по настоящата обществена поръчка са следните: •Успешно изпълнение на проекта в съответствие със заложения бюджет, срокове и индикатори на проекта; •Спазване на условията на ДБФП, сключен между Община Белене и УО на ОП «Околна среда»; •Ефикасно финансово управление на проекта; •Изготвени и предадени в срок доклади за напредъка, както и всички доклади и справки, съгласно изискванията на ОПОС; •Верифицирани суми; •Надлежно оформен и поддържан архив по проекта съгласно изискванията на ОПОС; •Изготвено и одобрено окончателно искане за средства; Мерки за информация и публичност: При всички дейности, за които е приложимо, изпълнителят следва да осигурява публичност и информираност на финансирането по настоящия договор, в съответствие с Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“ / http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf / и комуникационният план на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“, одобрен от Европейската комисия на 7 май 2008 година. Изпълнителят следва да използва емблемата на ЕС във всички обяви или публикации, свързани с договора, както и на всички публични събития, изпълнителят е длъжен да оповести, че договорът е получил финансиране от оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“. Според вида на информационните материали те могат да съдържат: •Името на проекта, който се изпълнява; •Името и логото на оперативната програма; •Името на ЕФРР/Кохезионния фонд; •Флага на ЕС. За информацията, разпространявана по електронен път (напр. уеб сайтове, електронни съобщения и т.н.) или чрез аудио-визуални материали, описаните мерки се прилагат аналогично.
НЕ
28
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата не се изисква (чл.59 ал.5 т.2 от ЗОП). 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (образец към документацията или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или превод на парична сума по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на община Белене IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за изпълнение на договор за ОП №____/ <дата>, за външна ТП за подпомагане на ЗИП на проект с рег. № DIR- 51011116-70-154 по ОПОС 2007-2013". Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Белене и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път по сметка на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора - в оригинал. Когато определения за изпълнител е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, гаранцията за изпълнение на договора се превежда/представя, след изпълнение на задължението му по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло,а не от отделен член на обединението.Гаранцията за изпълнение се възстановява в пълен размер в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след окончателно приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на извършената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ работа с протокол.
(1) Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в чл.3 ал.1 на договора, както следва: а) Авансово плащане в размер на 5 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 календарни дни, считано от датата на сключване на договора и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура и одобряването й от Възложителя. б). Междинно плащане в размер на 25 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 календарни дни, считано от датата на представяне на втория поред междинен доклад за напредъка (съгласно т. 6.2 от Техн. спецификация – Прил. № 2 към договорa) и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването й от Възложителя. в). Междинно плащане в размер на 25 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 календарни дни, считано от датата на представяне на четвъртия поред междинен доклад за напредъка (съгласно т. 6.2 от Техн. спецификация – Прил. № 2 към договорa) и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването й от Възложителя. г). Междинно плащане в размер на 25 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на шестия поред междинен доклад за напредъка (съгласно т. 6.2 от Техн. спецификация – Прил. № 2 към договорa) и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването й от Възложителя. д) Окончателно плащане в размер на 20 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на двустранно подписан Приемо – предавателен протокол по чл. 1, ал. 2 от договора за извършената съгласно предмета на договора работа и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването й от Възложителя.(2) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС. (3) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора, текста: „Разходът е по проект DIR- 51011116-70-154 „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене” по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, ДБФП № DIR – 51011116-С0-57 и сключен договор № / гггг за изп. на обществена поръчка”. (4) При промяна на банковата сметка , ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен незабавно да уведоми писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (5) Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора по тази поръчка, следва да отговарят на правилата за допустимост, регламентирани в ПМС № 62/ 21.03.2007 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионни фонде на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007-2013 г.". (6) Цената на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по (1) е за цялостно извършване на услугата. Тя е окончателна и не подлежи на увеличение. Възложителят не дължи, каквото и да е плащане, при никакви условия, извън цената по чл2 ал.1 в договора. (7) Финансови корекции по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от УО/МЗ на ОП „Околна среда” 2007-2013 и/или от други одитиращи органи имащи отношение по изпълняваните и/или изпълнени услуги по чл.1 ал.1 от Договора, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по сметка посочена в чл.12 ал.8 от договора. Договорът се счита за изпълнен след изплащане на уговореното по чл. 2 от договора възнаграждение и възстановяване на гаранцията за изпълнение по чл.11 от договора.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е юридическо лице, тогава членовете (лицата) в него сключват споразумение (договор), което трябва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: а.всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; б.всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в.всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум задължително да се включат клаузи определящи, кои членове в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Членовете в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между членовете в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, и то не е юридическо лице, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. В случай, че за изпълнител е определено обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключване на договора, обединението следва да изпълни задължението си по смисъла на чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП.В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация според законодателството на държавата, в която са установени (виж § 1 т.7 от ДР на ЗОП). Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.
1.Определения за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря/-т на изискванията и ограниченията в обявлението и документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката.Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. 2.В случай, че бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата на участник ще бъде отхвърлена и отстранена от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 от ЗОП. 3. Документите в офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се съдържанието на плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите в .pdf формат. Сканираното се записва на електронни носители (диск) като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Ако участник включи електронен носител с документите за предлаганата цена извън плик 3, ще бъде отстранен от участие. 4.До 7 календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите всяко заинтересовано лице може да зададе писмено въпроси за разяснения по поръчката-по поща (вкл. електронна) или факс. 5.Известия, разяснения, допълнителната информация или друга кореспонденция ще се осъществява ускорено изключитено по електронен път, като се предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и/или са посочили адрес за кореспонденция - електронна поща (вкл. и такава посочена на официален уебсайт на участника) или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК. Опцията ще се прилага за цялата кореспонденция във връзка с чл.27А, чл.28 ал.9, чл. 29, чл.58А, чл. 68 ал.ал 8 и 9, чл.69а ал.3, чл.70 ал.1, чл. 73 ал.3 и ал.4 и чл.82 ал.4, от ЗОП до приключване на процедурата съгласно чл. 38 т.1 и т. 5 ЗОП. Моментът на получаването при заинтересованото лице/участник/изпълнител,ще се счита от датата на получено при Възложителя потвърждение от заинтересовано лице/участник/изпълнител, за изпратено от Възложителя електронно известяване/уведомяване. В случай – при уведомяване по факс, моментът на получаване ще се счита от датата отбелязана на факс съобщението, без да се иска потвърждаване. При броенето на срока за получаване на допълнителни документи, обосновка по чл.70 ал.1 ЗОП, или преценка на допустимостта на жалба по чл.120 ал.5 т. 4 от ЗОП пред КЗК и/или ВАС, за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното или полученото (в случай на използване на електронна поща) съобщение. Сроковете за получаване на допълнителните документи по чл.68 ал.8-9 ЗОП, обосновката по чл.70 ЗОП и за обжалване, съгласно чл. 120 ал. 5 ЗОП, започват да текат от момента на уведомяването на участник или заинтересованото лице, получаването на което съобщение, е потвърдило по надлежния ред описан по-горе. При получаването на хартиен вариант на даден документ с обикновена пощенска услуга/куриер, който е бил изпратен преди това и по електронна поща и/или факс, и вече е било потвърдено за получено от заинтересовано лице/участник, датата на получаване на хартиения документ не е основание за подновяване на срок, вкл. за обжалване/възражение по смисъла на чл.120 ЗОП. /справка Определение № 5978/29.04.2011г. на Върховния административен съд: http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/VAS/Opred_5978_04292011.pdf 6. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник за който са налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1 т. 1 а)-д) т.2 и 3, ал.2, т. 1, 2 /предл. първо/, 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5, и ал.5 от ЗОП, а също и който не е представил стратегия за изпълнение на дейностите по точка "2" на техническото предложение (обр.19) - на основание чл.68 ал.11 т.2 "б" от ЗОП.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
или Обявление на профила на купувача
ДА
Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на Община Белене от 9.00 часа до 16:30 часа, всеки работен ден.Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Белене или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF, Банка: «ДСК» ЕАД Код за вид плащане: 44 80 07 Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, етаж последен, стая№22, телефон: 0658/34672, факс: 0658/31062 лице за контакт: Цветомир Цветанов и/или Виолета Динова, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.При поискване документацията за участие се изпраща на съответния участник за негова сметка. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса на възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm, раздел "Профил на купувача" (виж § 1 т.20 от ДР на ЗОП). От момента на получаване на документацията за участие, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от "Профила на купувача" за публикувани от Възложителя писмени разяснение и отговори на постъпили евентуално запитвания. Считано от момента на поставяне в профила на купувача на постъпили отговори по смисъла на чл.29 ал. 1 и следв. от ЗОП, получилите документацията заинтересовани лица се считат за редовно уведомени. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция - електронна поща (включително и такава на официален уебсайт) или факс, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в посочения час на адрес: Област Плевен, община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35;стая № 26 (етаж последен на административната сграда на Община Белене)
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Съгласно чл. 68 ал.2 от ЗОП, при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, получилите документация за участие лица ще се уведомят писмено.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект с регистрационен номер DIR - 51011116-70-154 „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене” се финансира по Оперативна програма «Околна среда 2007-2013 съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейски съюз, приоритетна ос 1: «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води», референтен номер на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.», договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер DIR – 51011116-С0-57 oт 29.11.2012 г.
>Продължение към Разд. ІІІ, т. 2.3.> "Техн. възможности" - "Мин. изисквания" (за ЕКСПЕРТ - КООРДИНАТОР ПРОЕКТ)- („финанси” или счетоводство” или еквивалент в областта на икономиката) или публичната администрация или техническите инженерни науки; Общ проф. опит: мин. 5 г. Специфичен опит: Мин. 3 г. в подготовката и/или управлението и/или изпълнението на проект/и, финансиран/и напълно или частично със средства от европейски програми или фондове, или други национални и/или международни донорски организации, и/или други финансови източници;III. ЕКСПЕРТ - ФИНАНСИСТ. Квалификация и умения.Висше икономическо образование, степен „Бакалавър”, или по-висока в областта на икономиката („финанси” или счетоводство” или еквивалент в областта на икономиката).Общ професионален опит: мин. 5 г.Специфичен опит: Мин. 3 г. опит във финансовото управление и/или бюджетиране и/или финансово планиране на паричните потоци и/или финансов контрол в процеса на подготовката и/или управлението и/или изпълнението на проект/и, финансирани напълно или частично със средства от европейски програми или фондове, или други национални и/или международни донорски организации, и/или други финансови източници;IV.ЕКСПЕРТ-ЮРИСТ. Квалификация и умения:Висше юридич. образование, степен „Бакалавър, или по висока в областта на правото. Придобита юридическа правоспособност.Общ професионален опит: мин. 5 г.Специфичен опит: Опит в подготовката и/или управлението и/или изпълнението на минимум 1 (един) проект, финансиран напълно или частично със средства от европейски програми или фондове, или други национални и/или международни донорски организации, и/или други финансови източници;Опит в изготвянето и/или провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки по проект/и финансиран/и напълно или частично със средства от европейски програми или фондове, или други национални и/или международни донорски организации, и/или други финансови източници. V. ЕКСПЕРТ – „В и К” ИНЖЕНЕР - Квалификация и умения:Висше образование, степен „Бакалавър” или по-висока - инженер „Водоснабдяване и Канализация” или еквивалентна.Общ професионален опит: мин. 5 г.Специфичен опит:Минимум 3 г. опит в подготовката и/или управлението и/или изпълнението на проект/и свързан/и с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на „В и К” мрежи и/или съоръжения; Лицата от експертния екип представят освен автобиография (по образец на участника), един или комбинация от няколко от следните документи, които самостоятелно или комбинирано доказват съответствие на предложените експерти с минималните условия по поръчката: - относно квалификацията - дипломи, удостоверения за правоспособност, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост и др.; - относно професионалния опит - копия от трудова/служебна книжка или трудови договори/заповеди или еквивалент (за лицата работещи/работили по трудово/служебно правоотношение); за лицата работещи/работили по граждански договори - копие от гражданските договори или еквивалент; препоръки (референции) за експерта и др. документи, които участникът счита за подходящи – напр. (но не ограничени само до) Заповеди, длъжностни характеристики и др.). Договорът за общ. поръчка не се сключва с участника, опред. за изпълнител, който при подписването на договора: -не изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 и чл. 48, ал. 2 от ЗОП; -не представи определената гаранция за изпълнение на договора; -не извърши съответна регистрация, не представи документ или не изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата; -не представи декларация за нередности – по Образец в документацията за участие. Възложителя ще приложи хипотезите на чл. 48 ал.2 и ал.3 от ППЗОП, в случай че настъпят посочените в тези разпоредба обстоятелства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Жалба срещу решението за класиране или прекратяване на процедурата може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.4 и ал. 7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062
Интернет адрес/и:
19.02.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ