Версия за печат

00169-2012-0037

BG-Ловеч: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, За: Найден Вълчев, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688280, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител на рекламни материали по проект"Оптимизиране на структурата и повишавен на ефективността на администрацията в Община Ловеч"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Избор на изпълнител на рекламни материали по проект "Оптимизиране на структурата и повишаване на ефективността на администрацията на Община Ловеч" -Изработване и поставяне на информационен банер; -Отпечатване на 200 броя от информационна брошура представяща работата на общината по изпълнение на дейностите на проекта; -Изработване на 100 броя рекламни материали - USB, папки, конферентни чанти, падове, химикалки и др. Рекламните материали трябва да отговарят на следните изисквания: 1.100 бр. USB – флаш памети 8GB с флаг на ЕС в синьо; 2.100 бр. папки – формат А4, хартия 300 гр./кв.м. двустранно хром – гланц с името на проекта, флага на ЕС, лого и слоган на ОПАК, лого и слоган на ЕСФ в синьо и текст: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. 3.100 бр. Конферентна чанта: материал – изкуствена кожа; закопчалка: цип; съдържа –2 прегради, място за визитки; отпечатани на лицевата страна: флага на ЕС, лого и слоган на ЕСФ и лого и слоган на ОПАК в синьо. 4.100 бр. падове: формат А5; -50 листа; офсетова хартия 60 гр./кв.м.; широки редове; твърда подвързия, спирала ; да бъдат отпечатани на лицевата страна /първа корица/; наименованието на проекта и долу флага на ЕС, с лого и слоган на ЕСФ, с лого и слоган на ОПАК в синьо и текстът „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”. 5. 100 бр. Химикалки – с флага на ЕС, с лого и слоган на ОПАК и ЕСФ в синьо; 6. 200 бр. Информационна брошура – формат 1/3 А4, 80 гр./кв.м., двустранен печат; хромирана и гланцирана хартия; отпечатано на лицевата страна /първа страница/; името на проекта, флага на ЕС, лого и слоган на ЕСФ и лого и слоган на ОПАК в синьо и текста: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. 7.Банер: Банерът трябва да съдържа: Флагът на ЕС и думите „Европейски съюз”, лого и слоган на ЕСФ и ОПАК в синьо; Оперативна програма „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” Приоритетна ос І „ДОБРО УПРАВЛЕНИЕ” Подприоритет 1.1. „ЕФЕКТИВНА СТРУКТУРА НА ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ” Бюджетна линия ВG051РО002/12/1.1- 04 Договор № 12-11-35/15.10.2012 год. Наименование на проекта: „Оптимизиране на структурата и повишаване на ефективността на администрацията в Община Ловеч” Стойност на проекта: 173 778,43 лв.; Продължителност на проекта: 15 октомври 2012 г. до 14 април 2014 г. Бенефициент: ОБЩИНА ЛОВЕЧ; Текст: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22150000, 22462000

Описание:

Брошури
Рекламни печатни материали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4752 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 514490 от 18.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител на рекламни материали по проект "Оптимизиране на структурата и повишаване ефективността на администрацията в Община Ловеч"
V.1) Дата на сключване договора
19.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНФОВИЗИОН" ЕООД, ЕИК 200192727, ул. "Неофит Рилски" №17, Република България 5500, гр. Ловеч, Тел.: 068 623883

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4752 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект "Оптимизиране на структурата и повишаване на ефективността на администрацията в Община Ловеч" по Оперативна програма "Административен капацитет"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор