00989-2012-0003
Технически редакции | ||
18.02.2013 14:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
18.02.2013 14:21 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.02.2013 14:21 ч. : | 18/02/2013 13:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.02.2013 14:21 ч. : | 18/02/2013 13:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.02.2013 14:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Балчик: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Многопрофилна болница за активно лечение - Балчик" ЕООД, ул. “Д-р Златко Петков” № 1, За: Кристина Санджакянова, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 74066; 0884 482982, E-mail: mbal_balchik@abv.bg, Факс: 0579 72018
Място/места за контакт: Кристина СанджакяноваПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Разработване и внедряване на уеб базирана CRM софтуерна система"
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по договор № 4МС-02-112/27.04.2012 г. в изпълнение на проект „Повишаване конкурентоспособността на „МБАЛ-Балчик” ЕООД чрез въвеждане и сертифициране на СУК съгласно международен стандарт БДС EN ISO 9001 и въвеждане на CRM система”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO003-2.1.12 „Покриване на международно признати стандарти и въвеждане на системи за управление в предприятията”, приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда”, област на въздействие 2.1. „Подобряване на технологиите и управлението в предприятията”, операция 2.1.2. „Покриване на международно признати стандарти”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. В пълно съответствие със специфичните потребности на „МБАЛ-Балчик” ЕООД трябва да бъде разработена, внедрена уеб базирана CRM софтуерна система за управление работата с клиентите, притежаваща следните основни характеристики: комплексност , интегрираност, сигурност, автоматизираност. Специализираната уеб платформата да позволява денонощна работа в единна база данни, предоставяйки в реално време актуална информация и достъп до услуги. Уеб базираната CRM софтуерна система трябва да обхваща всички работни процеси в болничното заведение, като по този начин е възможно да се предоставят реални справки, бърз и лесен достъп до информация, диагностика и извършване на сложни интервенции от разстояние. На всеки новопостъпил пациент се открива електронно досие, което ще съдържа паспортни данни, медицинска информация, изследвания, лечебен процес, хранене, лекарства и резултати от лечението. След повторно постъпване на същия пациент може да се черпи информация от досието му, като по този начин се предоставя по-пълна информация на здравните специалисти. Създаването на пълно електронно досие ще доведе до пълноценно лечение и съответно до по-кратък срок за лечение, както и по-висока работоспособност на служителите на болничното заведение. Всички потребители имат уникално име и парола, които предоставят достъп до информация и модули, които са необходими, за да изпълняват служебните си задължения. Не е възможно да се изтрива или коригира информация, която принадлежи на друг потребител на системата. Системата да е разработена в съответствие със структурата и обема на дейностите на «МБАЛ – Балчик» ЕООД. А именно – 92 легла в 6 клинични отделения с приемно-консултативни кабинети към тях, клинична лаборатория, рентгенологично отделение, болнична аптека, кухня, административно – стопански блок с информационно звено, около 3500 преминали пациенти годишно, около 700 операции, 3000 образни изследвания и 8000 лабораторни изследвания годишно. 144 души персонал, от които 22 лекари, 2 фармацевти и 62 специалисти по здравни грижи. Системата да поддържа съвместимост с национално признати програми за отчитане и обмен на данни и с измененията в тези програми; Системата да предоставя възможността на всеки потребител в рамките на лечебното заведение да получи достъп до информация от различни нива, в зависимост от правата и достъпа му, предоставени от системен администратор; Системата да предлага на своите упълномощени потребители възможност за свързване на данните в досие за всеки пациент; Системата да дава възможност за статистика и лесно и бързо изготвяне на общи и детайлни отчети; Системата да бъде изградена така, че да дава ергономичен и гъвкав интерфейс; Софтуерът да е модулен и изграден така, че състоянието и функционирането на всеки модул да е независимо от състоянието и работата на другиште модули; Системна актуализация на информацията в реално време; Софтуерът да е в съответствие с нормите на действащото здравно законодателство в областта на дейност на лечебното заведение.
48000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
ОБЕДИНЕНИЕ „ПЪЛДИН ГРУП”, бул.”Марица” № 4, ап. 32, България 3200, гр.Пловдив, Тел.: 0885 567666, E-mail: info@puldinsoft.com
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Договор № 4МС-02-112/27.04.2012 г. в изпълнение на проект „Повишаване конкурентоспособността на „МБАЛ-Балчик” ЕООД чрез въвеждане и сертифициране на СУК съгласно международен стандарт БДС EN ISO 9001 и въвеждане на CRM система”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO003-2.1.12 „Покриване на международно признати стандарти и въвеждане на системи за управление в предприятията”, приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда”, област на въздействие 2.1. „Подобряване на технологиите и управлението в предприятията”, операция 2.1.2. „Покриване на международно признати стандарти”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.02.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г