Версия за печат

00226-2012-0030

BG-гр.Плевен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Плевен, пл.Възраждане 2, За: Цеца Овчарова, България 5800, гр.Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Цеца Овчарова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит по проект „Интегриран градски транспорт на Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Одит по проект „Интегриран градски транспорт на Плевен”. 1. Извършеният в изпълнение на настоящето възлагане одит трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти и да включва преглед и мнение по следните въпроси: Дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление. • Всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007 за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС за финансовата рамка 2007 – 2013 г. • Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, в оригинал с всички необходими реквизити и действително се отнасят до разхода който следва да оправдаят, неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно. • Спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека. • Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. • Декларациите за възстановяване на средства подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО. • Счетоводни системи и осчетоводявания • Напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо). • Изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява Проектът, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство. • Проверка на докладваните нередности • Мерки за информация и публичност • Проверка (за наличие) на приходи от дейността 2.Одиторски доклади 2.1. Необходими доклади Одитните доклади ще придружават всички необходими документи, които следва да се комплектоват при представяне на исканията за междинни и окончателни плащания пред Управляващия орган (УО). При липса на междинно плащане, одитен доклад задължително да се изготвя на три месеца, съгласно изискванията на УО за подаване от страна на бенефициента на задължителен финансов отчет за тримесечие. Одитните доклади съдържат констатации и евентуално препоръки към ръководителя или заместник ръководителя на проекта. За отчитане на извършената работа по одитиране на проекта, изпълнителят трябва да представи следните видове доклади: - междинни доклади – при представяне на искания за междинни плащания, съгласно изискванията или задължително на тримесечие. - окончателен доклад – след приключване на одита. 2.2. Форма на докладите Докладът следва да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки. В доклада за фактически констатации одиторът задължително трябва да изрази степен на сигурност относно финансовия отчет и да потвърди допустимите разходи, за които е получил вярна и точна информация по източници на финансиране, съгласно процентното отношение в договора за БФП. Докладите за извършения ангажимент следва да бъдат подписвани от регистрирания одитор, отговорен за извършване на конкретния одит по конкретния проект или междинен етап от проекта. 2.3. Предаване на докладите Предаването на докладите се извършва чрез приемо-предавателен протокол, подписан от представители на страните. Докладите се адресират до Възложителя. Крайния срок за приключване на проекта е 09.07.2015 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
25000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473751 от 06.03.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 500913 от 24.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИРО-1691 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Одит по проект „Интегриран градски транспорт на Плевен”
V.1) Дата на сключване договора
08.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД „ПТ Одит”, ЕИК 176411140, ул.”Княз Александър Батенберг”№1, ет.3, офис 2, България 3700, Видин, Тел.: 094 600162, E-mail: fiskacc@abv.bg, Факс: 094 600162

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Интегриран градски транспорт на Плевен”, финансиран със средства по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.5-03/2011/004

VI.2) Допълнителна информация

Този документ е създаден в рамките на проект „Интегриран градски транспорт на Плевен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор