Версия за печат

01175-2012-0002

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска академия на науките, ул. "15 ноември" № 1, За: инж. Ивайло Петров - ст. експерт, дирекция УСИД, Република България 1040, София, Тел.: 02 9879010, E-mail: i.petrov@cu.bas.bg, Факс: 02 9817262

Място/места за контакт: Дирекция „Управление на собствеността и инвестиционна дейност“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.bas.bg/cgi-bin/e-cms/vis/vis.pl?s=001&p=0126&g.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: НаукаДруго (моля пояснете): Наука

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извънгаранционно обслужване на трафопостове и кабели 10 kV и 20 kV в комплексите на Българска академия на науките за срок от 36 месеца.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Република България, гр. София и околностите - кв. Драгалевци, с. Кокаляне, с. Плана.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Отстраняване на аварии, извършване на профилактика и текущ ремонт на трафопостове и кабели. Общо количество или обем: 34 броя трафопостове, 12 km 10 kV и 20 kV кабели и 2 km кабели ниско напрежение.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50532200

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически трансформатори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
53280 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател Т1 – предложено от участника време за отстраняване на малки аварии (посоченото време в часове /до ... часа/ съгласно т. 2.1 от техническата му оферта); ; тежест: 5
Показател: Показател Т2 – предложено от участника време за отстраняване на аварии с потенциална опасност от предизвикване на тежки последици (посоченото време в часове /до ... часа/ съгласно т. 2.2 от техническата му оферта);; тежест: 5
Показател: Показател Т3 – гаранционен срок на материалите, резервните части и съоръженията, които ще бъдат влагани при необходимост при изпълнение на извънгаранционното обслужване;; тежест: 5
Показател: Показател Ф1 – предложена цена за абонаментното обслужване за извънгаранционно обслужване на трафопостове и кабели 10 kV и 20 kV в комплексите на Българска академия на науките за 36 месеца (лева без ДДС); ; тежест: 70
Показател: Показател Ф2 – предложена обща цена (лева без ДДС, като се сумират предложените единични цени) за 1 брой трансформатор 630 kVА с номинално напрежение на високата страна 10 kV и 1 брой трансформатор 630 kVА с номинално напрежение на високата страна 20 kV;; тежест: 5
Показател: Показател Ф3 – предложена обща цена (лева без ДДС, като се сумират предложените единични цени) за всички останали материали и съоръжения изисквани съгласно поръчката.; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 501606 от 28.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Договор № ДУ-8 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за услуга по чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП за извършване на извънгаранционно обслужване на трафопостове и кабели 10 kV и 20 kV в комплексите на Българска академия на науките за срок от 36 месеца.
V.1) Дата на сключване договора
11.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Мега Ел” ЕООД. ЕИК 130638700., област София (столица), община Столична, с. Казичене, ул. „Серафим Стоев” № 8, Република България 1532, с. Казичене, Тел.: 02 9750505, E-mail: megael@megael.com, Факс: 02 9751010

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 75000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 53280 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Общата стойност на договора от 53280 лева без ДДС, посочена в т. II.2.1) и т. V.4) не включва цената на подлежащите на подмяна материали и съоръжения по договора, които се доказват с двустранно подписан протокол в процеса на изпълнение на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Подаване на жалби: съгласно чл. 120 и следващите от Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Сроковете за подаване на жалби са посочени по-долу. 1. На обжалване по реда на Глава единадесета от Закона за обществените поръчки подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. На обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1; 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки. 4. Срокът за обжалване на решението по т. 3.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 4.1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 4.2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 4.3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 5. Жалбата по т. 2 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор