Версия за печат

00672-2012-0005

BG-Кнежа: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193243

Община Кнежа, ул. Марин Боев 69, За: инж. Николай Дамяновски, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7255; 09132 7007

Място/места за контакт: Община Кнежа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: kneja.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Подкрепа за организация и управление на проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа""

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Кнежа
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на настоящата обществена поръчка „Подкрепа за организация и управление на проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа„ Изпълнителят следва да извърши следните основни задачи: Задача 1:Разработване на специфична и детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите в рамките на конкретния проект; Задача 2:Провеждане на периодични обучения и практически занятия с цел повишаване на административния капацитет на Екипа за управление на проекта и общинската администрация; Задача 3:Осъществяване на второ ниво на контрол на дейностите, извършвани от служителите от ЕУП, Задача 4:Координация и съблюдаване на напредъка по изпълнение на проекта, посредством контрол и анализ на времевите графици по отделните дейности в рамките на проекта; Задача 5:Разработване на Стратегия за управление на риска в рамките на проекта; Задача 6:Предоставяне на юридически консултации на всички етапи на изпълнение на проекта; Задача 7:Участие в периодични срещи със Звеното за изпълнение на проекта за обсъждане на напредъка по изпълнение на проекта и проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството, както и подготовка на експертни становища за тяхното преодоляване и решаването им; Задача 8: Осъществяване на редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта и изготвяне на доклади за изпълнение на възложените на изпълнителите задачи. Целите на настоящата процедура са свързани с: •Укрепване на административния капацитет за управление и изпълнение на големи инфраструктурни проекти в рамките на община Кнежа; •Осигуряване на подкрепа и консултации на служителите на общината при ежедневното управление, координация и изпълнение на дейностите по проекта в съответствие с изискванията на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” и съпътстващите я документи.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
400000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническо предложение (допълнителна информация е представена в Раздел VI и в Указанията за участие, Методика на оценка); тежест: 70
Критерий: Финансово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 197 - 323807 от 12.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 38 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД „УПРАВЛЕНИЕ- ВИК КНЕЖА”, р- н „Триадица”, ул. „Позитано” № 9, бл. 2, вх. А, ет. 5, офис 16, България 1000, София, Тел.: 02 9817026, Факс: 02 9817026

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 422808.4 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 400000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата поръчка се осъществява в рамките на инвестиционен проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа”, който се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие/Кохезионния фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.02.2013 г.