Версия за печат

01958-2013-0001

BG-С. АНТОН: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА АНТОН, ПЛ. "СЪЕДИНЕНИЕ" №1, За: ЦОНКА НИКОЛОВА ГЕШЕВА, РЕПУЛИКА БЪЛГАРИЯ 2089, С. АНТОН, Тел.: 07186 2300, E-mail: obanton@abv.bg, Факс: 07186 2500

Място/места за контакт: ЦОНКА НИКОЛОВА ГЕШЕВА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.antonbg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПОДОБРЯВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА В МЕСТНОСТТА „НАД СЕЛО” С. АНТОН, ОБЩИНА АНТОН ПО ДОГОВОР № 23/313/00132 ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО МЯРКА 313 „НАСЪРЧАВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ” ОТ ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 Г.,СКЛЮЧЕН МЕЖДУ ОБЩИНА АНТОН И ДФ „ЗЕМЕДЕЛИЕ” – РАЗПЛАЩАТЕЛНА АГЕНЦИЯ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: СЕЛО АНТОН
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейността предвижда изпълнение на СМР за разнообразяване и подобряване на туристическата инфраструктура, атракциите и съоръженията за посетители на територията на община Антон , както и осигуряване на условия за изнасяне на общоселски събор в местността „Над село” – село Антон, Община Антон”. Пространството условно е обособено на две зони: зона около съществуващ параклис и зелена зона, намираща се на югозапад. В горната зона над параклиса, по цялата северна граница на парцела, е предвиден навес с огнище, със стационарни маси и пейки, подходящ за обществени събирания и празненства. Там е мястото и на чешмата. Пространството около параклиса е подходящо паркоустроено, като са използвани акцентни групи от декоративни растителни видове. Предвидена е ограда по границата с ПИ 35. Долното пространство, между двата пътя, е решено на нива, разделени с подпорни стени, което се налага от голямата денивелация, но същевременно създава интересна композиция и функционално разделяне на отделни площадки на различни нива, ориентирани към откриващи се природни пейзажи. Проектирана е сцена с амфитеатрално разположени места за сядане и наблюдение, подходяща за провеждане на културни мероприятия на открито. На едно ниво по-надолу от откритата сцена е разположен навес с огнище, отново със стационарни пейки и маси. От тази площадка по серпентинна алея може да се слезе до пътя на долно ниво. Предвижда се оформяне на трасето и подобряване състоянието на съществуващия полски път, чрез който се осъществява достъпът до параклиса. Предвижда се изпълнение на стоманобетонови стени, играещи ролята на подпорни. На подходяща височина се предвижда направата на стоманобетонова конзола с широчина 50см., която изпълнява ролята на пейка. Дървената конструкция представлява едноскатен навес. Състои се от колони със сечение 14/14см., захванати с коларски болтове към закладните части. Върху колоните се монтират столици със сечение 14/14см., а върху тях лягат ребра със сечение 14/10см. Част от покривната конструкция ляга върху стоманобетоновите стени. Укрепването в хоризонтално направление е решено чрез подкоси.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейността предвижда изпълнение на СМР за разнообразяване и подобряване на туристическата инфраструктура, атракциите и съоръженията за посетители на територията на община Антон , както и осигуряване на условия за изнасяне на общоселски събор в местността „Над село” – село Антон, Община Антон”.

Прогнозна стойност без ДДС
324502 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3000 лв., внася се под формата на парична сума или банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение на договора е 3% от предложената офертна цена и се внася под формата на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проекта се финансира от Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г. по мярка 313 "Насърчаване на туристическите дейности" Авансово плащане 25% (двадесет и пет) от цената на договора. Плащането ще се извърши след подписването на договора и одобрение на настоящия Договор от Държавен фонд „Земеделие” и след представяне на фактура за авансова стойност; 2. Междинно плащане - 25% (двадесет и пет) се заплаща пропорционално на извършените от изпълнителя и приети от възложителя работи и след представяне на фактура; 3. Окончателно плащане - 50%, след изготвяне и приемане на необходимите актове за приемане на действително извършената работа и след представяне на фактура от страна на Изпълнителя. Фактурите по всички плащания задължително трябва да указват, че разходът е направен за извършване на строително - монтажни работи по проект: „Подобряване на туристическата инфраструктура в местността „Над село” с. Антон, Община Антон по Договор № 23/313/00132 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г.,сключен между Община Антон и ДФ „Земеделие” – Разплащателна.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Според чл. 64, ал.3 от ЗОП сроковете могат да се намалят със 7 дни, ако обявлението е качено по електронен път и с още 5 дни ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен интернет адрес на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, на които тя може да бъде намерена. www.antonbg.com

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2. В случай, че участникът е Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, членовете на Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в процедурата, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително трябва да се съдържа посочване на: (1) представляващия Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата, за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на 3. Когато участникът предвижда участието на подизпълнител/и при изпълнение на поръчката, в съответствие с чл.56, ал.2 от ЗОП, конкретни изисквания от посочените по–долу, се прилагат и за подизпълнителите, а минималните изисквания за икономически и финансови възможности, съответно техническите възможности и квалификация – съобразно вида и дела на участие на подизпълнителя/ите. 4. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: 4.1. е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; 4.2. обявен е в несъстоятелност; 4.3. в производство е по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 4.4. срещу него е открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си 4.5. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 4.6. виновен е за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложител с влязло в сила съдебно решение; 4.7. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 4.8. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4.9. осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 4.10. чийто член на управителен орган, включително прокурист (лицата от б. “а” до б. “з” по-долу), е свързано лице по смисъла на §1, т.23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 4.11. сключил е договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ). 4.12. представил е оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка и настоящата документация за участие. 4.13. представил е оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал. 2 от ЗОП. 4.14. представил е гаранция за участие в процедурата под форм
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за общия оборот за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г., 2011 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си; 2. Отчет за приходите и разходите за последните три приключени финансови години, оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове (2009, 2010 и 2011 г.); 3. Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните три приключени финансови години, оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове (2009, 2010 и 2011 г.); 4. Справка за оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката за предходните три приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.); 5. Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, оформена съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове; 6. Списък на основните договори за СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през предходните три приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, издадени от предишни възложители. Тези препоръки задължително следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и процентът, изпълнен от Участника, когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно; 7. Копие на застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, или еквивалентна; 8. Копие на застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, или еквивалентна.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е реализирал нетни приходи от изпълнение на строително-монтажни работи за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г., 2011 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 1 000 000,00 (един милион) лева без вкл. ДДСУчастникът трябва да е реализирал оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката общо за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 500 000,00 (петстотин хиляди) лева без вкл. ДДС. 2.Участникът следва да е застрахован с валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива ІV категория строеж (минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство. 3.Застраховката трябва да е валидна към датата на подаване на оферта. В случай, че същата изтича през времето на валидност на офертата, участникът следва да представи декларация, че същата ще бъде продължена. 4.За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/ регистриран; 5. Участникът трябва да е реализирал нетни приходи от изпълнение на строително-монтажни работи за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г., 2011 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 1 000 000,00 (един милион) лева без вкл. ДДСУчастникът трябва да е реализирал оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката общо за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 500 000,00 (петстотин хиляди) лева без вкл. ДДС. 6.Участникът следва да е застрахован с валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива ІV категория строеж (минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство. 7.Застраховката трябва да е валидна към датата на подаване на оферта. В случай, че същата изтича през времето на валидност на офертата, участникът следва да представи декларация, че същата ще бъде продължена.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон; 2. Справка по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП, с автобиографии на предложените специалисти, със заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на предложения екип. Квалификацията се удостоверява с копия на дипломи, сертификати, удостоверения и др. Опитът се удостоверява с копия на трудови книжки, копия на договори, референции и други; 3. Справка по чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗОП и доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката (копия на фактури, договор за лизинг, договор за наем и др.); 4. Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; 5. Системи за управлението на здравето и безопасността при работи по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; 6. Система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен.
Минимални изисквания: 1Участникът трябва да докаже наличието на правоспособност, технически възможности, правоспособност и квалификация в съответствие със следните минимални изисквания на Възложителя; 2. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи, ІVкатегория, от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл.137, ал.1 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/ ), или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответния регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС. Забележка: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, посоченото минимално изискване важи и следва да бъде доказано от този член на Обединението, който, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР, съобразно категорията, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на чл. 137 от ЗУТ. 3.В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някой от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС, поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификации на икономическите дейности, позиция “Строителство”. Участникът трябва да предложи инженерно-технически състав, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата поръчката, включващ като минимум: 4. Ръководител обект/технически Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.- Справка по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП, с автобиографии на предложените специалисти, със заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на предложения екип. Квалификацията се удостоверява с копия на дипломи, сертификати, удостоверения и др. Опитът се удостоверява с копия на трудови книжки, копия на договори, референции и др. 5. Справка по чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗОП и доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката (копия на фактури, договор за лизинг, договор за наем и др.). Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимото собствено или наето минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в което число минимум: 3.1. Багер – 1 бр.; 3.2. Булдозер – 1 бр.; 3.3. Грейдер – 1 б 6. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците, разписани в т. 2. и т. 3. важат за обединението като цяло. Изискванията по т. 1 и т. 4 следва да бъдат изпълнени само от един от членовете на обединението/ консорциума. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обхвата на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не отговаря на някое от горните изисквания!
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛИ (ТП) ; тежест: 40%
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА (ПЦ) ; тежест: 60%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.03.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.03.2013 г.  Час: 11:30
Място

Читалище "Христо Ботев 1925"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват лица подали офертата или техни упълномощени лица с представяне на нотариално заверено пълномощно



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

"ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ" МЯРКА 313 "НАСЪРЧАВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

ЧЛ.120, АЛ.7 ОТ ЗОП Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено от датата на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ