Версия за печат

00530-2012-0145

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Инж. Валерия Додова-Дойчинова, гл.експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/..

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи на пътническа асансьорна уредба, находяща се в сградата на ТД на НАП ГДО в град София, ул. „Врабча” №23”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административната сграда на ТД на НАП ГДО, гр. София, ул. "Врабча" № 23.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на договора включва: 1. Абонаментно сервизно обслужване, което се извършва веднъж месечно, в съответствие с Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (обнародвана в ДВ бр. 33/11.04.2003 г., изм. ДВ. бр.18 от 1 март 2011г.) и включва следните дейности: - контролни изпитания и изпитания за безопасност; - почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора; - доставка, демонтаж и монтаж на материали и консумативи; - освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от уведомяването. 2. Извършване на ремонт на асансьорната уредба, извън абонаментното сервизно обслужване, при необходимост. 3. Доставка на необходимите за извършване на ремонтните дейности резервни части, по цени съгласно ценовото предложение на участника, избран за изпълнител.Необходимите резервни части, които не са включени в ценовата оферта, се заплащат от възложителя по доставни цени, въз основа на одобрена предварително от координатора по договора заявка

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за абонаментно сервизно обслужване за 1 (един) месец в лева ; тежест: 70
Показател: Часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт в лева ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 510479 от 23.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
11.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МИЛА ЛИФТ" ООД ЕИК 131220067, Ж.К. Младост3, бл.355, вх.2, ет.3, ап.6, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 4281290, E-mail: mila_lift@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се сключва със срок на изпълнение до 31.12.2013 г.Максимално допустимата обща стойност на договора е в размер до 22 000 лева (двадесет и две хиляди) без ДДС за целия срок на действие на договора, от които максимално допустимата стойност за ЦУ на НАП е в размер до 12 000 лева без ДДС , а за ТД на НАП ГДО е в размер на 10 000 лева без ДДС. Стойността на договора ще се определи при приключване на неговото изпълнение, въз основа на изплатените месечни абонаменти такси за извършването на сервизно обслужване на описаните в приложение № 1 към договора асансьорни уредби, заплатените ремонтни работи (при необходимост) по посочената в договора часова ставка лева/1 час и стойността на вложените резервни части.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219888, E-mail: sgs_press@abv.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg/scc/.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор