Версия за печат

00530-2012-0126

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Марта Карадимова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935428, E-mail: m.karadimova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Пловдив, ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административните сгради на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се на следните адреси: - за гр. Пловдив – ул. Чернишевски № 3, ул. Радецки № 18а, ул. Победа № 17, ул. Скопие № 106 /триетажна сградa и десететажна сграда/; - за гр. Хасково – пл. Свобода № 2 и бул. България № 152, 8-ми етаж; - за гр. Смолян – бул. България № 12, 5-ти етаж; - за гр. Пазарджик - ул. Асен Златаров № 7; - за гр. Стара Загора - ул. Кенали № 1; - за гр. Кърджали - ул. Деспот Слав № 1.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130, 50334140

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи
Услуги по ремонт и поддържане на телефонни апарати

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
60000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена обща месечна цена без ДДС за техническо поддържане ; тежест: 85
Показател: Най-ниска предложена часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т. 2.3. от раздел І на описанието на поръчката (извън посочените такива в т. 2.1. и т. 2.2. от раздел І – Общи условия на поръчката от описанието на поръчката) ; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № РД-44-14/15.10.2012 г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 06.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 504180 от 15.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали
V.1) Дата на сключване договора
11.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Теко" АД, ЕИК 041044484, бул. ”България” № 49 А, ет. 3, офис 15, Република България 1404, София, Тел.: 02 9582105, E-mail: teko@teko-ad.com, Факс: 02 9582105

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на действие на договора е 24 месеца, считано от 11.02.2013 г. Посочената в Раздел ІІ.2.1 обща стойност на договора е лимитна и при неговото изпълнение може да не бъде усвоена цялата.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор