Версия за печат

01636-2012-0002

BG-ШУМЕН: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "САВА ДОБРОПЛОДНИ", БУЛ. "МАДАРА", За: ДОНКА ИВАНОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9700, ШУМЕН, Тел.: 054 860533, E-mail: sou_izkustva@abv.bg, Факс: 054 860533

Място/места за контакт: СОУ "САВА ДОБРОПЛОДНИ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.souizku.com.

Адрес на профила на купувача: www.souizku.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на материали и консумативи по проект "Живеем, учим и творим заедно", схема BG951PO001-4.1.05 "Образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства" по ОП "Развитие на човешките ресурси" в СОУ "Сава Доброплодни", град Шумен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: СОУ "Сава Доброплодни" гр.Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка на материали и консумативи по проект "Живеем, учим и творим заедно", схема BG951PO001-4.1.05 "Образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства" по ОП "Развитие на човешките ресурси" в СОУ "Сава Доброплодни", град Шумен

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11072 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансово предложение; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 509108 от 15.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора
06.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ДЕДЛАЙН" ООД ЕИК 127585440, ул. "Христо Смирненски" №1, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9700, Шумен, Тел.: 054 885141, E-mail: grafiti@abv.bg, Факс: 054 885141

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17539 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11072 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По проект "Живеем, учим и творим заедно", схема BG951PO001-4.1.05 "Образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства" по ОП "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор