Версия за печат

00661-2013-0003

BG-Белене:

РЕШЕНИЕ

Номер: 130 от 11.02.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Белене, област Плевен, община Белене, град Белене, ул. "България" №: 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Момчил Спасов-Заместник-кмет на община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител/-и за осигуряване на информация и публичност, организиране на събития и изготвяне на промоционни материали по проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”, реф.№ 2(4i)-2.2-14 MIS ETC Code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013г. по съответни обособени позиции.

II.3) Кратко описание на поръчката

"Осигуряване на информация и публичност, организиране на събития и изготвяне на промоционни материали по проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”, реф.№ 2(4i)-2.2-14 MIS ETC Code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013г."

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 82 от 30.01.2013 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

В регистъра по обществени поръчки - 00661-2013-0003

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-521111
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 661-2013-3
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

521111

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.01.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
27/02/2013 17:00
Да се чете:
11/03/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3) Условия за получаване (закупуване) на документацията за участие.

Вместо:
20/02/2013 17:00
Да се чете:
04/03/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите.

Вместо:
28/02/2013 09:30
Да се чете:
12/03/2013 09:30
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Да се чете:

След изречението "2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й." се добавя ново изречение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.

V.9) Друга допълнителна информация:

1. На страница 13 от документацията за участие изречението "Краен срок за получаване на документацията за участие: 20.02.2013г." да се чете "Краен срок за закупуване на документацията за участие: съгласно Решение за промяна №130/11.02.2013г" 2. На страница 26 от документацията за участие изречението "Срокът за подаване на офертите е съгласно Обявлението за обществена поръчка" да се чете "Срокът за подаване на офертите е съгласно Решението за промяна№130/11.02.2013г.". 3. На страница 27 от документацията за участие, изречението "Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в часа и на датата, посочени в Обявлението" да се чете "Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в часа и на датата, посочени в Решението за промяна №130/11.02.2013г в сградата на общината."


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

По смисъла на чл.27А ал.10 от ЗОП с публикуването на решение за промяна в Регистъра на обществените поръчки се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени.


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.02.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Петър Илиев Дулев
Длъжност: Кмет на община Белене