Версия за печат

00211-2012-0019

BG-Хасково: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: Живка Димитрова - главен счетоводител на Община Хасково, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603342, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Одит по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на общинската образователна инфраструктура“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Общата цел на обществената поръчка е да допринесе за постигането на разумна увереност сред местната общност и Донорския орган, че средствата по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на общинската образователна инфраструктура“ са разходвани при спазване на принципите за ефективност, ефикасности, икономичност, целесъобразност и законосъобразност в съотвествие с поетите ангажименти на Община Хасково по Договор № BG161PO001/1.1-09/2010/028 с Министерство на регионалното развитие и благоустройство, който се изпълнява по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”,Операция 1.1 „Социална инфраструктура, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации”. Осъществяването на финансов одит на проектните дейности, обхванати от предмета на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като независима и обективна дейност за предоставяне на увереност и консултации, има за цел да подпомогне Възложителя, чрез прилагането на систематичен и дисциплиниран подход, за оценяване и подобряване ефективността на процесите на управление на риска, контрол и управление при изпълнението на проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на общинската образователна инфраструктура“. Извършеният в изпълнение на настоящото възлагане одит трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, като тази дейност се отчита с изготвяне на одитен доклад, в съответствие с международните одиторски стандарти и следва да включва: 1.1.Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя; 1.2.Проследяване ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013; 1.3.Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. В изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка се очаква изпълнителят да представи на Вълзожителя изготвен Одитен доклад, който да отрази независимото одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на общинската образователна инфраструктура“, в съответствие със Стандартите, издадени от Международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издадени от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издадени от Международната федерация на счетоводителите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2789 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472471 от 29.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 499356 от 12.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 36 / Обособена позиция №: / Заглавие:Одит на проект "Прилагане на мерки за енергийна ефективност на общинската образователна инфраструктура в Община Хасково
V.1) Дата на сключване договора
06.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "МИКАА"; БУЛСТАТ:176398611, ул. "Съборна" №13, Република България 4 000, Пловдив, Тел.: 032 944022

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20890 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2789 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на общинска образователна инфраструктура в oбщина Хасково” по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" №1, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603378, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

URL: www.haskovo.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор