Версия за печат

00087-2013-0011

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-09-03-27 от 08.02.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Поддържане на градини, зелени площи, разположени в междублоковите пространства на територията на Столична община за 2013-2016г. по обособени позиции”

II.3) Кратко описание на поръчката

„Поддържане на градини, зелени площи, разположени в междублоковите пространства на територията на Столична община за 2013-2016г. по обособени позиции” Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации) за поддържане, биологично и битово почистване на локални градини, зелени площи, междублокови пространства и дворове на социални домове на територията на Столична община, които включват - косене на тревните площи, събиране и извозване на окосената трева, резитба на храсти, корони на дървета, отсичане на дървета, засаждане на цветя, събиране на шума, поддържане на чистота –оборки, метене на алеи, извозване на събрани отпадъци и др. Дейностите се извършват в териториите, определени съгласно приложени списъци за всеки административен район. Територията на Столична община е разделена на административно - териториален принцип на 30 обособени позиции по райони.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000

Описание:

Услуги по озеленяване

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: СО-РД-09-03-18 от 01.02.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-521793
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 26 - 40388 от 06.02.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2013-11
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

521793

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

01.02.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри. Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията.

Вместо:

Всеки участник може да кандидатства за не - повече от 8 /осем/ обособени позиции.

Да се чете:

Всеки участник може да кандидатства за не - повече от 5 /пет/ обособени позиции.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Вместо:

4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент.

Да се чете:

4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на приложение сходен на предмета на поръчката.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІ.2.3)Технически възможности Изисквано минимално/ни ниво/а:

Вместо:

4. Заверено от участника копие на сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент.

Да се чете:

4. Заверено от участника копие на сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на приложение сходен на предмета на поръчката.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Вместо:

2. Списък-декларация /Образец №9/ на специалистите, отговарящи за изпълнението на поръчката. Към списъка за посочените специалисти да се приложат документи за придобити образование и квалификация /инж. озеленители или ландшафтни архитекти/, копие от диплома, трудова автобиография, придружени с актуална справка от НАП или договор за управление. Списък-декларация /Образец №9А/ на работниците, придружен с актуална справка за трудовите договори от НАП.

Да се чете:

2. Списък-декларация /Образец №9/ на специалистите, отговарящи за изпълнението на поръчката. Към списъка за посочените специалисти да се приложат документи за придобити образование и квалификация /инж. озеленители или ландшафтни архитекти/, копие от диплома, трудова автобиография, придружени с актуална справка от НАП, договор за управление, или други доказателства, че ще бъдат на разположение за изпълнение на поръчката. Списък-декларация /Образец №9А/ на работниците, придружен с актуална справка за трудовите договори от НАП или други доказателства, че ще бъдат на разположение за изпълнение на поръчката.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ Обособена позиция № 17 / Заглавие на обособената позиция зона №17 - район "Надежда" 3) Количество или обем

Вместо:

356 дка.

Да се чете:

336 дка.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
25/02/2013 17:00
Да се чете:
07/03/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
15/02/2013 12:00
Да се чете:
25/02/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на оферти

Вместо:
26/02/2013 10:00
Да се чете:
08/03/2013 10:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

08.02.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Мария Димитрова Бояджийска /съгласно заповед РД-09-69/25.01.2012 г. на Кмета на Столична община/
Длъжност: Заместник кмет на Столична община