Версия за печат

00080-2012-0041

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя № 5, За: Антон Господинов, България 1000, София, Тел.: 02 9301148, E-mail: agospodinov@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на ремонтни работи, извършвани в 8 дома за медикосоциални грижи за деца”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на гр. Русе, гр. Монтана, гр. Пазарджик, гр. Търговище, гр. Перник, гр. София, гр. Габрово и гр. Пловдив
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Строителният надзор ще съвпада с периода за изпълнение на СМР в обектите, включително до въвеждането на обектите в експлоатация. След приключване на СМР,назначена от съответната РДНСК Държавна приемателна комисия ще приеме и съответно ще се въведе в експлоатация обектите на интервенция по проекта. Консултатът за упражняване на строителен надзор има за задача да: 1. Следи за стриктното спазване на план-графиците за изпълнение на договорените дейности от изпълнителите; 2. наблюдава изпълнението, идентифициране на проблемите и своевременна помощ за решаването им; 3. осъществява професионален контрол върху строителството по обектите, като ще работи в тясно сътрудничество с експерт строителен надзор на Възложителя и ще се отчита пред Ръководителя на проекта на Възложителя; 4. изготвя месечни отчети и доклади на изпълнителите до Ръководителя на проекта относно хода на изпълнение на договорените с тях дейности; 5. провежда ежемесечни работни срещи на Екипа за управление с изпълнителите, на които те ще представят докладите за извършената дейност през отчитания период и план за следващия период.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
25080 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 146 - 244330 от 01.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-17-104 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на извършване на основен ремонт в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Търговище”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.12.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Агроводинвест ЕАД, бул. Цар Борис ІІІ № 136, ет. 10, България 1618, София, Тел.: 02 9559736, Факс: 02 9559736

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5380 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-17-108 / Обособена позиция №: 8 / Заглавие на обособената позиция: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на извършване на основен ремонт в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Пловдив”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.12.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Пловдивинвест АД, бул. Руски № 15, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 634666, Факс: 032 626215

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-17-103 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на извършване на основен ремонт в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Пазарджик”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.12.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Пловдивинвест АД, бул. Руски № 15, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 634666, Факс: 032 626215

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6800 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-17-105 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на извършване на основен ремонт в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Перник”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.12.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

БСК Инженеринг АД, ул. Лъвски рид № 4, България 1680, София, Тел.: 02 8691742, Факс: 02 8691742

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3800 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-17-106 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на извършване на основен ремонт в дом за медикосоциални грижи за деца „Света Параскева” в гр. София”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.12.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

БСК Инженеринг АД, ул. Лъвски рид № 4, България 1680, София, Тел.: 02 8691742, Факс: 02 8691742

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2100 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и във връзка с изпълнение на проект «Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавни лечебни и здравни заведения в градските агломерации», осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.02.2013 г.