Версия за печат

00712-2013-0003

BG-Гр. Поморие: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057179

Община Поморие, 8200, За: Кунчо Гайдов - Заместник кмет строителство, общинска собственост и устройство на територията, РБългария 8200, Гр. Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 25236

Място/места за контакт: Община Поморие, гр. Поморие, ул. "Солна" № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://pomorie.org.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.org/web/?cat=179.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Техническа помощ за управление на проект „Реконструкция и модернизация на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие и реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа на гр. Поморие”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Поморие
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Техническа помощ за управление на проект „Реконструкция и модернизация на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие и реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа на гр. Поморие”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 - Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 екв. ж., съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ DIR-51011116-C056/ 15.11.2012г. между Министерство на околната среда и водите и Община Поморие. Обхватът на поръчката е посочен в поле II.2.1. от настоящото обявление.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка за външна техническа помощ ще обхване предоставянето на консултантски услуги по техническа помощ за управлението на проект „Реконструкция и модернизация на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие и реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа на гр. Поморие”, включително: Дейности, свързани с изпълнението на ДБФП: 1.Цялостно изпълнение на дейностите по проекта, което ще бъде контролирано от Ръководителя на ЗИП; 2.Следи за изпълнение на план-графика на дейностите по проекта; 3.Осъществява контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта; 4.Изготвя вътрешни правила / процедури и контролни листа, свързани с изпълнението и управлението на проекта и съблюдава за тяхното спазване; 5.Изготвя кореспонденция с всички заинтересовани страни по проекта от името на бенефициента и я представя за съгласуване на Ръководителя на ЗИП; 6.Изготвя месечни справки, доклади за напредък и окончателен доклад за изпълнение на проекта и ги предоставя за одобрение от ръководителя на ЗИП; 7.Извършва проверка за целесъобразността на поеманите задължения и извършваните разходи; 8.Изготвя искания за средства по проекта и ги съгласува с финансиста и ръководителя на ЗИП; 9.Отговаря за обобщаването на финансовите документи на ниво проект и съгласуването им с финансиста и ръководителя на ЗИП преди представянето им на Междинното звено от името на бенефициента; 10.Консултира ЗИП и дава становища във връзка с прилагането на националното и европейското законодателство; 11.Изготвя проекти за решения и споразумения във връзка с изпълнението на проекта и ги представя на ръководителя на ЗИП; 12.Подпомага бенефициента при осъществяване на процесуално представителство за нуждите на проекта; 13.Съдейства на ЗИП при подготовката на тримесечните доклади за нередности; 14.Попълва контролни листа и изготвя доклади за извършени документални проверки и ги представя на ръководителя на ЗИП; Дейности, които се отнасят до изпълнението на договорите с външните изпълнители: 15.Извършва наблюдение и контрол за своевременно изпълнение на сключените договори за обществени поръчки за дейности, попадащи в обхвата на проекта и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях; 16.Получава и проверява за целите на мониторинга на проекта всички фактури / документи с еквивалентна доказателствена стойност, представени от изпълнителите на дейностите по проекта; 17.Извършва проверки на място на изпълнението на договорите за обществени поръчки, сключени за дейности, попадащи в обхвата на проекта; 18.Попълва контролни листа и изготвя доклади от проверки на място на изпълнението на договорите за обществени поръчки, сключени за дейности, попадащи в обхвата на проекта.

Стойност, без да се включва ДДС
1400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 12 000 лв. (дванадесет хиляди лева). Валидността на гаранцията за участие (когато участникът е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 2 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът определен за изпълнител представя и гаранция за авансовото плащане, представляваща 2 % от стойността на искания аванс без вкл. ДДС. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Поморие е: IBAN- BG 10IORT73783317000103 BIC код - IORTBGSF Инвестбанк АД, клон Бургас Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Когато участникът е избрал гаранция под формата на парична сума, платежният документ следва да бъде заверен с подпис и печат на съответната банка. Последното се отнася и за случаите, когато е използвано електронно банкиране.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

- Авансово плащане – 20 (двадесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Условия за извършване на плащането е одобрението на встъпителния доклад на Изпълнителя от страна на Възложителя, както и първия междинен тримесечен доклад, представяне на фактура и гаранция за авансовото плащане, представляваща 2 % от стойността на искания аванс без вкл. ДДС. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на горните доклади; - Междинни плащания – 70 (седемдесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Условие за извършване на плащането е одобрението на съответните междинни тримесечни доклади за отчетния период, а също и представяне на фактура. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на съответния междинен доклад. След първото междинно плащане се освобождава гаранцията за авансовото плащане; - Окончателно (балансово) плащане – до 10 (десет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на окончателен доклад за изпълнение на договора за техническа помощ на Възложителя и неговото одобряване и представяне на фактура. От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не е приложимо.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът съдържа следните три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК1 "Документи за подбор", в който следва да се поставят следните документи:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, по образеца от офертата, както и Приложение № 1 по образеца от документацията за обществената поръчка; 2.Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно: за юридически лица или еднолични търговци – копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (по образец Приложение № 7). Когато не е посочен ЕИК, участниците ЮЛ или ЕТ прилагат и удостоверение за актуално състояние; За физически лица – копие от документа за самоличност; За юридически лица с нестопанска цел – копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (по образец Приложение № 7). Когато не е посочен ЕИК се прилага и удостоверение за актуално състояние. Удостоверението за актуално състояние следва да бъде издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му с офертата. За чуждестранни юридически лица – документ за регистрация съобразно националното им законодателство и еквивалентен документ за актуално състояние на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; за чуждестранни физически лица – копие от документа за самоличност. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка, чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Ако в споразумението не е определено такова лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; че един от членовете на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.За участниците–обединения следва да бъдат спазени изискванията съгл. чл.56,ал.3 на ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгл. чл.56,ал.4 на ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който има наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2 (предложение първо), т.2а (предложение първо), т.3, т.4 и т. 5. от ЗОП. Продължава в Раздел VI.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (части от годишните финансови отчети) на участника за последните три години (2010 г., 2011 г, 2012 г.), заедно с Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си(т.7.1 от приложение 1). За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) са обявени в Търговския регистър. За чуждестранните лица тези документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В предвид обстоятелството, че съгласно Закона за счетоводството (чл. 37, ал. 1), срокът за изготвяне на ГФО за 2012 г. изтича на 31.03.2013 г., Възложителят ще приеме за последната година (2012 г.) и само деклариране в т. 7.1. от Приложение 1 на общия оборот.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ годишен оборот за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) според приложените части от годишните финансови отчети и декларирания в т.7.1 от приложение 1 оборот за 2012 г. в размер равен или по-голям от 3 000 000 лв. (три милиона лева) без ДДС общо за трите години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ годишен оборот се отнася за общия годишен оборот на участниците в обединението за предходните три приключили финансови години. Документите се представят и за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединение, което не е юридическо лице, което отговаря на критериите за подбор. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години до датата, определена като краен срок за получаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите по образец (т. 7.2 от приложение 1), придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на технически лица (ключови и не-ключови експерти) които ще отговарят за извършването на услугата, с приложени документи удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им и автобиографии , съгласно приложения образец. 3.Копие на валиден сертификат за внедрени ISO 9001:2008 "Системи за управление на качеството'' или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват консултантски услуги и/или проектно и юридическо консултиране и/или еквивалент. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При посочване на участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности се отнасят за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. В случай, че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има изпълнен най-малко 1 или повече договори за услуга, сходен с предмета на поръчката през последните три години до датата, определена като краен срок за получаване на оферти на обща стойност не по-малко от 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева без вкл. ДДС.Под сходни договори, за целите на настоящата документация, следва да се разбират консултантски договори, осъществявани в следните области: -договор/и за подготовка и/или изпълнение на проекти, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; -договор/и за управление или укрепване на административен капацитет във връзка с изпълнение на проекти, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; -договор/и за оказване на техническа помощ при управление на проекти; 2. Участникът следва да докаже, че разполага с предвидените с Техническата спецификация ключови и неключови експерти, които отговарят на минималните изисквания, посочени от Възложителя, както следва: 1.Ръководител на екипа Магистърска степен в областта на икономика, право, бизнес администрация, публична администрация, технически науки или еквивалентна специалност. Минимум 5 години опит в областта на управление и/или изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници*; Специфичен професионален опит - Участие като ръководител на минимум 1 проект/договор във връзка с подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти, финансирани от предприсъединителните фондове на ЕС, оперативните програми на ЕС или международни финансови институции и фондове; Опит като експерт на поне 1 договор по условията на ФИДИК (жълта и/или червена книга) или еквивалентен - в екип на техническа помощ от страна на Възложителя/екип от експерти или външна такава и/или в екип за управление на проект и/или в екип на строителен надзор. 2.Координатор Висше образование с придобита специалност в областта на икономика, бизнес администрация, публична администрация, право, технически науки или еквивалентна. Специфичен професионален опит -опит в отчитане напредъка на поне един проект, финансиран със средства от ЕС и/или други източници*; 3.Финансист Магистърска степен в областта на финанси, счетоводство, икономика или еквивалентна специалност; Минимум 5 години опит в областта на изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници*; Специфичен професионален опит - Минимум 2 години опит във финансово управление и отчитане на инвестиционни проекти. 4.Юрист Магистърска степен в областта на правото; Минимум 2 години опит в областта на изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници*; Специфичен професионален опит - Опит като консултиращ експерт юрист при подготовката и/или изпълнението на поне 1 договор съгласно договорните условия на ФИДИК или еквивалентен. 5.ВиК инженер (мрежи и съоръжения) Магистърска степен по специалността „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна специалност. Специфичен професионален опит - Минимум 2 години професионален опит в областта на проектирането и/или строителството и/или строителния надзор във ВиК сектора (изграждане и/или реконструкция на ВиК мрежи и съоръжения, вкл. ПСПВ/ ПСОВ). 6.ВиК инженер Магистърска степен по специалността „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна специалност. Специфичен професионален опит- Минимум 3 години опит по специалността;7.Експерт в областта на екологията Магистърска степен в областта на екологията или еквивалентна специалност. Специфичен професионален опит-Минимум 3 години опит в работа в сферата на опазване на околната среда. Описанието продължава в т.VI.3. 3. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO9001:2008.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: (П1) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация – експертна оценка; П1 = П 1.1 + П 1.2 , където П1.1 е Обосновка на участника с мак. брой точки 10. П1.2- Стратегия на участника с максимален брой точки 15.; тежест: 25
Показател: (П2) Предложена от участника цена в лева без ДДС.; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 157 - 262441 от 17.08.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.02.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. Поморие, ул. Солна № 5, Административната сграда на Община Поморие, зала № 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е свързана с проект на Община Поморие – „Реконструкция и модернизация на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие и реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа на гр. Поморие”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 - Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 екв. ж., съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ DIR-51011116-C056/ 15.11.2012г. между Министерство на околната среда и водите и Община Поморие.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 3.Пълномощно на лицето,подписващо офертата (оригинал), когато офертата не е подписана от законния представител на участника.4.Декларация по чл.47,ал.1,т.1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал.2 т.2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо) и т.5 от ЗОП (Приложение 3). Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с предоставяне на консултантски услуги по управление на проекти съгласно чл. 47,ал. 2,т.2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура; 5.Декларация по чл. 47,ал.1,т.2 и 3 и ал.2, т. 1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП (Приложение 4); 6.Декларация по чл. 47,ал.5,т.1 от ЗОП(приложение 5); 7.Декларация за запознаване с условията на поръчката (Приложение № 6); 8.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 9.Списък за подизпълнителите,ако се предвиждат(Приложение 8А); 10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение 8).11.Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Приложение 15); 12.Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение 16). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. 13.Адм. сведения за участника, както и документите посочени в раздел III 2.2) и III 2.3).Съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал.1,т.1,4,5,6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК “2”-Техническа оферта за изпълнение на поръчката по образец (Приложение № 1А). В Техническата оферта следва да се направи описание на организацията и методологията (Обосновка, Стратегия и Времеви график) на работата, които участникът възнамерява да приложи при изпълнение на дейностите по проекта съгласно Техническата спецификация. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК “3” - Предлагана цена.Ценово предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 2). От процедурата се отстраняват участниците, които не отговарят на определените от Възложителя критерии и за които са налице основанията на чл. 69 от ЗОП.Продължение от раздел III.2.3) Забележка:*Финансирани със средства от ЕС и/ или други източници–например международни финансови институции като Световна банка, Европейска инвестиционна банка, Европейска банка за възстановяване и развитие, Банка за развитие на съвета на Европа и други източници, включително финансирани с национални средства. Изпълнителят по настоящата поръчка трябва да осигури и други-неключови експерти за подпомагане дейностите, предвидени в настоящата техническа спецификация.Като минимум експертите следва да имат минимум 3 години общ професионален опит и 1 година специфичен опит по съответния профил, посочен по-долу:1.Пътен инженер;2.Архитект;3.Финансист;4.Мониторинг и докладване;Изпълнителят по настоящата поръчка може да предложи и допълнителни-неключови експерти за подпомагане дейностите, предвидени в техническа спецификация. Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Поморие, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ