Версия за печат

00087-2013-0016

BG-гр. София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Станислава Цветкова, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: младши експерт в Дирекция „ОПК“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул. "Париж" №3, етаж партер, стая №1, За: Ива Младенова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377252, E-mail: imladenova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: Младши експерт в Дирекция „ОПК“

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на СМР по Проект „Технологично обновление и ремонт на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания“ ЕООД, гр. София“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „б“ от ЗОП – изпълнение или проектиране и изпълнение с каквито и да е средства на една или няколко строителни и монтажни работи по приложение № 1, свързани с изграждането, реконструирането, преустройването, поддържането, възстановяването и рехабилитацията на сгради или строителни съоръжения. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за извършване на СМР по Проект „Технологично обновление и ремонт на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания“ ЕООД, гр. София" За изпъленение на проект „Технологично обновление и ремонт на Специализирана болница за актовно лечение на онкологични заболявания“ ЕООД се предвижда: А) Подобряване на техническата инфраструктура на лечебното заведение в помещенията, с новопридобитото оборудване За да се обезпечи, от една страна, подходяща за спецификите и функционалността на високотехнологичното оборудване физическа среда, а от друга - безопасност и комфорт за пациенти, лекари и медицински персонал, е необходимо да бъдат изпълени следните строителни и ремонтни дейности: Обособяване на помещения за разполагане на новата високотехнологична апаратура, съответно в Блок "А" - конфигурация за функциониране на дигитална универсална мамографска система за скрийнинг и диагностика на седящи и лежащи пациенти, в Блок "Б" - конфигурация за функциониране на компютърен томограф и в Блок "Д" - нов рентгенов апарат за близко фокусна терапия, нов рентгенов апарат за дълбока терапия, конфигурация за функциониране на HIS-PACS система за цветни образи. Външна метална евакуационна стълба в Блок"А"; Обособяване на регистратура към новите рентгенови кабинети - Блок "Д"; Оформяне на топла връзка Между Блок"А" и Блок "Д" като за целта се мести кабинета на Управителя на Аптеката, а на негово място се оформя чакалня за новите рентгенови кабинети. Б) Осигуряване на достъпна среда в т. ч. за хора с увреждания и изпълнение на мерки енергийна ефективност. С предвидените дейности за обезпечаване на достъпна архитектурна среда, като безконтактни плъзгащи врати, обособяване на нови самостоятелни санитарни възли, които обслужват стационарни стаи на 4 етаж на Блок "А", оформяне на санитарни възли за хора в неравностойно положение на всеки етаж, оформяне на подход за осигуряване на достъп до сградата на хора в неравностойно положение (инвалиди) до всеки блок по отделно и на всеки етаж – чл. 169, ал. 2 – ЗУТ и подмяна на съществуващите асансьори, в СБАЛОЗ ще се улесни и гарантира равнопоставеното използване на здравни услуги на хората с проблеми на опорно-двигателния апарат. Във връзка с предписанията на Обследването за енергийна ефективност се предвиждат подмяна на неподменената метална дограма с PVC дограма, полагане на топлоизолация - стени и тавански плочи, както следва: • Подмяна на външна дограма в стационарната част и помещенията с нова апаратура; • Полагане на ефективна топлоизолация и хидроизолация на покрив, удовлетворяващ изискванията за референтни стойности на коефициента на топлопреминаване, съгласно Наредба № 7; • нови радиатори с алуминиеви глидери на ремонтираните помещения са предвидени

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ЧАСТ АРХИТЕКТУРА Новите основни процедурни помещения са разработени в параметри, определени в технологичната част и са съобразени с потенциалните габарити на апаратурата и ергономичните изисквания. Към тях са предвидени всички необходими функционални и обслужващи помещения, като командни, съблекални, тоалетни, помощни и складови и пр., които се изискват с медицинската технология и нормативните документи. АРХИТЕКТУРНО – СТРОИТЕЛНИ ПАРАМЕТРИ: При проектиране на подобектите са спазени всички съвременни изисквания за функционалност, технологичност и радиационна защита, съгласно българското и европейско законодателство. Предвидени са строителни материали и покрития по подове, стени и тавани, отговарящи на изискуемите степени за чистота, атнибактериалност, антистатичност, антисептичност и лесно поддържане при експлоатация. Приложени са стриктно “Националните медицински стандарти и правилниците за проектиране на здравни заведения или отделни подобекти”, както и на Основни Норми за Радиационна Защита – 2004 г. Подове: Във всички помещения – без мокрите, се полагат безфугови, антисептични, износоустойчиви РVС настилки. Преходите между стени и подове – холкерите, се оформят със специални заоблени профили. В тоалетните да се монтират теракотни плочки. Стени: Външни – съществуващ 25 см тухлен с вътрешна изолация от 80 мм минералан вата и предстенна обшивка с гипсокартон. Вътрешни – Във всички помещения – без мокрите, се боядисват с латекс, като ъглите се обработва със заоблен профил, така че да не се създават условия за задържане на бактериален състав. В тоалетните се монтират фаянсови плочки на височината на окачените тавани. Тавани: Във всички помещения таваните се шпакловат и боядисват или се монтират окачени тавани гладки с антисептични свойства, а тези в мокрите помещения - влагоустойчиви. В коридорите и фоайето над таваните се монтират всички видове главни комуникационни инсталации. Врати: Всички вътрешни врати и витрини ще са алуминиеви. Вратите на баните, тоалетните, както и всички летящи врати са алуминиеви с различни повърхностни изпълнения, в зависимост от конкретното им местоположение. С матирано стъкло, с ламинирано ПДЧ, с прозрачно стъкло и т. н. Вратите към стълбищната клетка и асансьорите ще са димоуплътнени Прозорци: Всички прозорци са PVC със стъклопакет. Врати на процедурни помещения за уредби, генериращи лъчения ще бъдат изградени съгласно нормите за радиационна защита. По част Електро Предвидено е да се резервира цялата проектна работна мощност на ГРТ с Дизел агрегат в комплект с АВР – 150kW, монтиран в помещението на ГРТ в мазето на Блок В. Ел. таблата, захранващи специализирана медицинска апаратура да бъдат съобразени с изискванията на производителя По част Конструктивна: Съгласно задание за проектиране на Възложителя, противопожарните норми и архитектурно задание е проектирано: - външно метално евакуационно стълбище към блок „А”, което осигурява безпрепятствена евакуация на хората от всички етажи на сградата - земни работи, кофражни работи фундаменти, армировъчни работи фундаменти, бетонови аробит за фундаменти, железарски работи; - блок "Б" и "Д" - усилване на плочите на К +/- 0,00 под СТ и UPS - земни работи, бетонови работи за фундаменти и др. - По част ОВК за МАМОГРАФ и ТОМОГРАФ Предвидена е смукателно-нагнетателна вентилация с въздуховодна мрежа, монтирана на тавана, покрай стените. Решетките са монтирани директно на въздуховодите. Смукателните са само с регулираща секция, а нагнетателните и с направляваща. На Нагнетателната вентилационна инсталация е предвиден, филтър, канален вентилатор, електрически нагревател и шумозаглушител. Засмукването на пресен въздух е от фасадата По част ВиК Предвижда се изграждането на бани към всяка стая от стационара на четвърти етаж на блок “А”. Захранването на приборите с вода ще стане от съществуващи вертикални водопроводни клонове. СЪЗДАВАНЕ УСЛОВИЯ ЗА ДОСТЪП ЗА ХОРА В НЕРАВНОСТОЙНО ПОЛОЖЕНИЕ МЕРОПРИЯТИЯ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ

Прогнозна стойност без ДДС
1330131.97 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 13 300 (тринадесет хиляди и триста) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя 3. Банкова гаранция за авансово плащане. Продължава в раздел VІ.3.3.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следния начин на плащане: 1. 20 % аванс, платим в срок до 50 дни от подписване на договора и след представяне на следните документи: - банкова гаранция за стойността на дължимия аванс; - оригинал на данъчна фактура за дължимата сума. 2. Разплащане след изпълнение на поръчката 80 % от цената по договора, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на Констативен акт обр. 15 срещу представен оригинал на фактура за дължимата стойност. Съответната фактура се издава в срок до 5 (пет) календарни дни считано от датата на заверка от оторизиран представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на представените доказателствени документи

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Участниците в обединението трябва да определят (упълномощат) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; В документа трябва да се определи и наименованието на участника (обединение/ консорциум); Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство I-ва група, II- ра категория. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на групата и категорията строителство – предмет на възлаганата обществена поръчка, придружено от валиден талон – неразделна част от удостоверението. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в Централния професионален регистър на строителя, то вписването в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено, съгласно чл. 3, ал. 2, изр. второ от Закона за Камарата на строителите. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в Централния професионален регистър на строителя и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от Закона за Камарата на строителите, следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в Централния професионален регистър на строителя. На основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Възложителят може да изиска от определения изпълнител преди сключване на договора да представи валиден талон, когато валидността на приложения в офертата е изтекъл междувременно. 2. Участникът трябва да е вписан в Регистъра на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор на лицата, извършващи дейности по поддръжка, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност (за асансьори). Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверено от участника копие на удостоверение, издадено на основание чл. 36, ал. 6 от Закона за техническите изисквания към продуктите за вписване в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите на лицата, имащи право да извършват дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност (за асансьори).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия (строител) или дейност (строителство) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, описани в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя, включително и когато участникът е предложил цена за изпълнение предмета на поръчката, която надвишава определената от възложителя прогнозна стойност; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”. В него се поставят документите, изискани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, т. 8 и т. 11 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”. В него се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий, посочен в Глава ІІІ „Методика за определяне на комплексната оценка” и посочените в документацията изисквания. Продължава в раздел VІ.3.2. от настоящото обявление
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща информация за оборота от строителните и монтажните работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка, реализиран от участника през последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години.Декларацията трябва да бъде придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за всяка от последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията по партидата на участника; 2. Заверено от участника копие от застраховката по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството и с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на възлаганата обществена поръчка, валидна към датата на подаване на офертата, придружена от декларация (свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, участникът ще поднови или ще продължи застраховката до прекратяване на договора. На основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Възложителят може да изиска от определения изпълнител преди сключване на договора да представи подновена/продължена застрахователан полица /анекс към такава, когато валидността на приложената в офертата застраховкак е изтекъл междувременно. При участние на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само за участниците в обединението чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всички подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Реализирали оборот от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка, общо за предходните три (2009, 2010 и 2011 г.) години в размер не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лв., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участниците трябва да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на възлаганата обществена поръчка. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата. Придружава се с декларация (в свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, ще бъде подновена/продължена до прекратяване на договора. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а документи се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а документи се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка през последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от: • препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, кратко описание на изпълнените дейности, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Представят се препоръки само за договори, които са посочени в декларацията; • Разрешение за строеж за обекта – ако е приложимо, и • Разрешение за ползване за обекта – ако е приложимо, Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата 2. заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от акредитирани лица за внедрени: система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват строителство; система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват монтаж на асансьорни уредби; система за опазване на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство и система за безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство. Забележка: Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквиваленнтни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 3. декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по образец, документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. При участние на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само за участниците в обединението чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всички подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Участникът, да има изпълнени през последните пет години, считано от датата, на която е представена офертата на участника, най-малко един договор за строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка; 2. Участниците трябва да притежава внедрена система: • за система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; • за система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват монтаж на асансьорни уредби • за опазване на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителството; • за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителството. 3. Участникът трябва да осигури минимум следния инженерно–техническият екип, който да бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и да отговаря на следните изисквания: “Строителен инженер” – 1 бр.: висше образование с образователно квалификационна степен «бакалавър или магистър» и минимум 2 (две) години стаж като строителен инженер или строителен техник; Експерти “ВиК инженер” – 1 бр.: висше образование с образователно квалификационна степен «бакалавър» или «магистър» и минимум 2 (две) години стаж като ВиК инженер; Инженер по част «Ел» - 1 бр.: висше образование с образователно квалификационна степен «бакалавър» или «магистър» и минимум 2 (две) години стаж като инженер по част «Ел»; «ОиВ» инженер – 1 бр. висше образование с образователно квалификационна степен «бакалавър» или «магистър» и минимум 2 (две) години стаж като «ОиВ» инженер. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а документи се предсатвят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответсвието си с критериите за подбор, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за технически възможности и квалификация се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а документи се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение предмета на поръчката; тежест: 10
Показател: Цена; тежест: 90

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 468354 от 10.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.02.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък, последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, вид плащане 447000. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителен преглед на документацията се извършва в Столична община на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително и на инвестиционните проекти, на следния Интернет адрес на Столична Община (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.sofia.bg/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Столична община - гр. София - 1000, ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посочените в настоящата документация Интернет адреси.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект "Технологично обновление и ремонт на "Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания" ЕООД гр. София", в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-11/.2011/009, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие” Операция 1.1: „Социална инфраструктура” Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-11/2011.

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел ІІІ.1.1. от настоящото обявление: Авансово заплатената по договора сума се обезпечава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с банкова гаранция, открита в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. Банковата гаранция следва да бъде открита до 5 работни дни от подписване на договора и да е със срок на валидност 90 календарни дни, считано от датата, на която ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е получил авансовото плащане. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши плащане при първо писмено искане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, не е изпълнил някое от договорните си задължения. Относно образците на банковите гаранции, задължителни за участниците са само условията, описани в тях. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция, и офертата на участника ще бъде отстранена ІІ. Продължение от раздел ІІІ.2.1. от настоящото обявление: Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”. В плика се поставя ценовата оферта на участника, изготвена по образеца от настоящата документация, с приложена остойностена количествена сметка за във файл Excel и анализи на всички офертни единични цени, съобразени с нормите и номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба в страната - на хартиен и електронен носител. ІІІ. На основание чл. 64, ал. 2 от ЗОП, срокът от 52 календарни дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 1 се намалява на 36, тъй като предварителното обявление е изпратено за публикуване между 52 дни и 12 месеца преди датата на изпращането на обявлението по ал. 1 на чл. 64 и съдържа информацията, налична към датата на изпращането му. В съответствие с нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът по чл. 64, ал. 2 от ЗОП за получаване на оферти по чл. 14, ал. 1 от ЗОП от се намалят със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет календарни дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията по електронен път на интернет страницата на Столична община, посочен в раздел IV.3.3. от настоящото обявление, а именно:http://www.sofia.bg/. ІV. Всяко заинтересова лице, което желае може да извърши оглед на обекта, в който ще бъдат извършвани строителните и монтажни работи, предмет на възлаганата обществена поръчка. Посещението се организира от г-н Никола Николов – Директор „Административно – стопански блок“, в часовете от 09:00 ч. до 15:00 ч. Предварително организиране на огледа се извършва на тел.: 0887 396 473 – Никола Николов.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ