Версия за печат

00100-2013-0004

BG-Правец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Правец, пл.Тодор Живков №6, За: инж.Парашкева Генчева, България 2161, Правец, Тел.: 0889 322934, E-mail: parashkeva.gencheva@pravets.bg, Факс: 07133 2433

Място/места за контакт: Правец, пл.Тодор Живков №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pravets.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.pravets.bg/Files.php?type=36.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ” по 2 обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 – „Изграждане на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр.Правец” и „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ) в гр.Правец” *** Обособена позиция № 2 – „Изграждане на защитено жилище в с.Видраре, Община Правец” Финансирана със средства от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013”, мярка 321 „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Правец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обекта на настоящата обществена поръчка е строителство, а предмета – изпълнение на строителни и монтажни работи за реализиране на проект „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск в Община Правец”. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции. Строително-монтажните работи (СМР), които ще се изпълняват на обектите (строежите), предмет на обособените позиции, са съгласно одобрени инвестиционни проекти. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в настоящата документация за участие и приложените подробни Количествени сметки – образци № 25а и 25б. Лицата, които желаят да участват в тази обществена поръчка могат да подадат оферта за една или повече обособени позиции. Обособените позиции на обществената поръчка са както следва: І.1. Обособена позиция № 1 - „Изграждане на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр.Правец” и „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ) в гр.Правец” 1.1. Съществуващото положение: „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр.Правец” и „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ) в гр.Правец” са изцяло ново строителство, съгласно две Разрешения за строеж. Предвижда се те се изградят в два незастроени самостоятелни урегулирани поземлени имота, които да бъдат захранени с газ, вода, електричество. Канализацията ще бъде отведена в изгребна яма, тъй като на настоящия етап в този район на града няма действаща канализация. 1.2. КАТЕГОРИЯ НА ОБЕКТИТЕ, съгласно Разрешенията за строеж – V (пета), и за двата строежа І.2. Обособена позиция № 2 – „Изграждане на Защитено жилище в с.Видраре, Община Правец” 2.1. Съществуващото положение: Защитеното жилище в с.Видраре е започнато да се строи по Проект „Красива България” до етап „груб строеж”. С настоящите СМР се предвижда то да бъде довършено и въведено в експлоатация. 2.2. КАТЕГОРИЯ НА ОБЕКТА, съгласно Разрешението за строеж – V (пета). 2.3. Техническа спецификация – Приложена е Количествена сметка 2.4. Инвестиционните (работи и технически) проекти за строежите, предмет на обособените позиции, ще бъдат качени на официалния сайт на Община Правец и предоставени само за разглеждане.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството, обема и вида на СМР са посочени в Количествена сметка - приложение 25а и 25б към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
860810 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя следните гаранции за участие: - Гаранцията за участие за обособена позиция № 1 е в размер на 6 980 (шест хиляди, деветстотин и осемдесет) лева. - Гаранцията за участие за обособена позиция № 2 е в размер на 1625 (хиляда, шестстотин двадесет и пет) лева. Гаранциите се представят под формата на: а) парична сума - внесена всеки работен ден от 8,30 до 17,00 часа до крайният срок за подаване на оферти в касата на Общината, ет. 1- Център за обслужване на гражданите или по посочената сметка на Община Правец: IBAN: BG70BUIB98883392874403 BIC: BUIBBGSF СИБАНК АД - Правец б) банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертите, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде със срок, не по-кратък от срока на валидност на офертите, определен от възложителя, т.е. не по-кратък от 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. Използва се образец №12, като се дава възможност участниците да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка община Правец използва безвъзмездна финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г.”, мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” Разходите за ДДС са възстановими по програмата и същите ще бъдат възстановявани съгласно Наредба № 25 от 29.07.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони” по ПРСР 2007-2013 г. (обн.,ДВ бр.72 от 15.08.2008 г.), наричана по-долу за краткост „Наредба № 25” и други приложими документи, упоменати в нея. Всички разходо - оправдателни документи трябва да бъдат оформени в съответствие с изискванията на програмата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. Всеки участник в процедурата се представлява от лицето, което съгласно учредителните документи има представителна власт или от изрично упълномощено лице. Участникът в процедурата трябва да е закупил настоящата документация и да е получил документ за закупуването й. Всеки участник следва да проучи документацията за участие. Подаването на Оферта включва познаването и приемането на всички условия на настоящата документация, ведно с критериите за подбор, и критериите и метода на оценяване на офертите. Предполага се, че самото подаване на Оферта от страна на участника означава, че той е запознат и с инвестиционните проекти за строежите, предмет на обособените позиции, за които кандидатства, извършил е всички проучвания и анализи, които по негово мнение са необходими за изготвяне на офертата и че, ако бъде избран за Изпълнител, същият се счита за обвързан с направените от него предложения. В обявлението за обществената поръчка не се предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът в процедурата, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума ще са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, комисията описва изчерпателно липсващия документ или констатираните нередности в протокола по чл. 68, ал. 7 от ЗОП. Лице (юридическо и/или физическо), което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Критериите за подбор, определени от Възложителя, ще се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включено в него с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на дейностите при изпълнение на поръчката между лицата в състава на обединението, предвидено в договора за създаването му. Административни изисквания съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности-Документи съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 50, ал.1, т.3 от ЗОП, т.е.попълва се образец № 8 - Финансови данни и се удостоверява със заверени копия от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка една от последните три приключили финансови години (2009, 2010 и 2011г.) или представяне на ЕИК с декларация по чл.23, ал.4 от ЗТР, когато документите са публикувани по надлежния ред в Търговския регистър към Агенция по вписванията.Представят се и заверени копия на одитните доклади от експерт счетоводител, заверил финансовите отчети за трите финансови години (2009, 2010 и 2011 г.). Когато участникът не подлежи на финансов одит, следва да представи декларация за това обстоятелство 2. Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходи и разходи за отчетните 2009, 2010 и 2011 г (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). 2.Изпълнението на минималното изискване по т.2 се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минимум минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че той бъде определен за изпълнител и по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 3. Изпълнението на минималното изискване по т.3 се доказва от участниците с представяне на документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), издадени не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер, съответстващ на обособената позиция за която се кандидатства.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва Да е реализирал оборот от СМР сходни* с предмета на поръчката за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от : •За обособена позиция № 1 - минимум 1 680 000 лева без ДДС; •За обособена позиция № 2 - минимум 386 000 лева без ДДС; ВАЖНО! В случай, че участникът подава оферта и по двете обособени позиции, изискванията за оборот трябва да бъдат изпълнени поотделно за всяка една от обособените позиции или общо минимум 2 066 000 лв. без ДДС. 2.Лице (участник, подизпълнител или член на неперсонифицирано обединение), което ще изпълнява дейности по строителство, следва да притежава сключена застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Чуждестранните участници представят еквивалентен документ за наличие на еквивалентна застраховка на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка (обособена позиция). Застрахователната сума по полицата да е съобразена с минималните посочени такива в Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр.17 от 2004 г.). Тя трябва да съответства на категорията строежи, за които участникът е вписан в ЦПРС или минимум на категорията на строежа, предмет на обособената позиция, за която се кандидатства, т.е застрахователната сума по полицата следва да бъде не по-малка от 70 000 (седемдесет хиляди) лева. При участник неперсонифицирано обединение изискването по т „2” се отнася за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР. 3. Да има на разположение свободен финансов ресурс (собствени средства, свободна кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент, изчистени от други договорни ангажименти) за финансиране предмета на обществената поръчка (обособената позиция) в размер на не по-малко от: • За обособена позиция № 1 - минимум 134 000 лева без ДДС; • За обособена позиция № 2 - минимум 31 000 лева без ДДС;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Изпълнението на минималното изискване по т.1 се декларира със Справка-декларация по чл.51, ал.2, т.2 от ЗОП, т.е. попълва се образец № 11, съдържаща списък на договори за строителство (строително-монтажни работи), сходни с предмета на поръчката (обособената позиция), изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от крайната дата за получаване на оферти. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за добро изпълнение на включените в нея договори. 2.Изпълнението на минималните изисквания по т.2 и т.3 се декларират със Справка-декларация по образец № 9 за ръководния състав и за инженерно-техническия екип от правоспособни технически лица, които ще са ангажирани в изпълнението на поръчката (обособената позиция), включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството и безопасност на труда, съобразно минималните изисквания на възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие. 3.Изпълнението на минималното изискване по т.4 се удостоверява с представяне на заверени копия на Удостоверение от КСБ за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника (ПРВВЦПРС). 4.Изпълнението на минималното изискване по т.5 се удостоверява с представяне на заверени копия на валидни на: - Сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството или еквивалентен; - Сертификат BS OHSAS 18001:2007 Система за управлението на здравето и безопасността при работи или еквивалентен; - Сертификат ISO 14001:2005 Система за управление на околната среда или еквивалентен. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи и да са издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия стандарти за управление на качеството, за опазване на околната среда и за здравето и безопасност при работа в съответствие с чл.53, ал.3 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва Да е изпълнил договор/и/ за извършване на СМР, сходни с предмета на поръчката* през последните 3 (три) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите, не по - малко от : •За обособена позиция № 1 - минимум 1 680 000 лева без ДДС; •За обособена позиция № 2 - минимум 386 000 лева без ДДС; ВАЖНО! В случай, че участникът подава оферта и по двете обособени позиции, изискванията за оборот трябва да бъдат изпълнени поотделно за всяка една от обособените позиции или общо минимум 2 066 000 лв. без ДДС. * Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират СМР по изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на сгради. 2.Да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип за всяка една от обособените позиции поотделно. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на съответната обособена позиция трябва да отговаря на условията определени в документацията за участие. 3.Всички лица от инженерно-техническия екип, които ще участват в изпълнението на строежа по съответната обособена позиция следва да притежават посоченото образование, стаж/опит и необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват. 4. Да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа група, пета категория или по-висока и да притежава съответното удостоверение за това и валиден талон към него, които да му позволяват извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен. 5.Да е сертифициран и притежава валидни сертификати за внедрени системи в областта на строителството по: - ISO 9001:2008 – Система за управление на качеството или еквивалентен; - ВS OHSAS 18001:2007 - Система за управлението на здравето и безопасността при работи или еквивалентен; - ISO 14001:2005 - Система за управление на околната среда или еквивалентен;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение - с теглови показател в % от КО; тежест: 10
Показател: Техническо предложение с теглови показател в % от КО; тежест: 30
Показател: Ценово предложение - с теглови показател в % от КО; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.02.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 80 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това до 27.02.2013г. в сградата на община Правец – Център за обслужване на гражданите, всеки работен ден от 8,30 до 17,00 часа. Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно – Център за обслужване на гражданите – ет.1, в сградата на община Правец, находяща се на пл. „Тодор Живков” № 6, всеки работен ден от 8,30 до 17,00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането е извършено на касата на Общината. Цената на документацията е 80,00 (осемдесет) лева с ДДС Начин на плащане на документацията за участие: Сумата от 80,00 (осемдесет) лева, следва да бъде внесена в касата на община Правец – Център за обслужване на гражданите , етаж 1 от Административната сграда на Община Правец или по банковата сметка на Община Правец: Банка: СИ БАНК IBAN: 83BUIB98888492874500 Код за вид плащане: 447000 BIС: BUIBBGSF Документ за закупуване на документацията следва да бъде приложен в офертата на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.03.2013 г.  Час: 10:30
Място

Сградата на Община Правец, находяща се в гр.Правец, пл.Тодор Живков №6- зала ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата документация за участие може да бъде намерена в електронен вид на официалната интернет страница на Община Правец - www.pravets.bg . Датата и часът, определени за отваряне на ценовите оферти, се обявява на официалния уеб-сайт на Възложителя : www.pravets.bg . Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 - „Изграждане на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр.Правец” и „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ) в гр.Правец”
1) Кратко описание

Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр.Правец” и „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ) в гр.Правец” са изцяло ново строителство, съгласно две Разрешения за строеж. Предвижда се те се изградят в два незастроени самостоятелни урегулирани поземлени имота, които да бъдат захранени с газ, вода, електричество. Канализацията ще бъде отведена в изгребна яма, тъй като на настоящия етап в този район на града няма действаща канализация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45340000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Монтажни работи на огради, парапети и подобни предпазни ограждения

3) Количество или обем

Конкретното количество и вид на предвидените СМР е посочено в КСкъм документацията на процедурата и проекта.

Прогнозна стойност, без ДДС
698234.8 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 – „Изграждане на Защитено жилище в с.Видраре, Община Правец”
1) Кратко описание

Защитеното жилище в с.Видраре е започнато да се строи по Проект „Красива България” до етап „груб строеж”. С настоящите СМР се предвижда то да бъде довършено и въведено в експлоатация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Точното количество, обем и вид СМР предвидени за тази позиция е посочено в съответното КС към документацията на поръчката и техническия проект.

Прогнозна стойност, без ДДС
162575.2 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120