Версия за печат

00115-2013-0008

BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл.Свобода №6, За: отдел "Инвестиционно проектиране" - Здравка Великова - 082881663; отдел Обществени поръчки - Камен Христов - 082881710, България 7000, Русе, Тел.: 082 826100, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/articlescategory-7.html#sthash.wXzDW9BS.dpbs.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл.Свобода №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център на община Русе

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл.Свобода №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център на община Русе

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущи ремонти на обекти общинска собственост в община Русе

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: обекти - общинска собственост в община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В предметът на настоящата обществена поръчка се включва извършване на текущи ремонти на обекти общинска собственост, които ще бъдат възлагани по отделно при настъпване на необходимост от тях.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45262600

Описание:

Строителни и монтажни работи
Различни специализирани строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

неприложимо

Прогнозна стойност без ДДС
1666666.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 16 666 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 33 333,33 лв. или 2 % от ориентировъчната стойност на поръчката. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ъзложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от текущ бюджет на Община Русе дейност 619, 604 и 606 и текущи бюджети на второстепенни разпоредители със средства, които не са Възложители по ЗОП. Плащане: Предвижда се аванс в размер до 30% от одобрената КСС на всеки възлаган обект. По банков път, след изпълнение на обекта на база двустранно подписан протокол за изпълнените СМР, протокол обр. 15 и данъчна фактура, придружена с копие на фактури за закупуване, копие на дневника на покупките на търговеца и протокол за приемане на данни от НАП, а на механизацията чрез калкулация. Фактурата трябва да бъде подписана от съответния разпоредител с бюджетни средства или от упълномощено от него лице.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.В случай, че участникът е неперсонифицирано обединение или консорциум, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: - че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; - че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума; - че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: При участник обединение, следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице: док. по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението; док. по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физ. или юрид. лице или техните обединения, офертата се подава на български език, док. по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а док. по чл. 56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. Съдържание на офертата: плик № 1 „Документи за подбор“: 1. Оферта и Списък на документите в офертата (образец №1), с подпис и печат (в оригинал); 2. Копие от док. за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юрид. лице или едноличен търговец; копие от док. за самоличност, когато участникът е физ. лице или Декл. за рег. по ЗТР (образец №4). 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника. 4. Споразумение за създаване на обединение за участие в процедурата /ако е приложимо/. 5. Док. за закупена документация за участие – копие; 6. Декл. по чл.47, ал.1, 2 и 3 (образци 5 и 6); 7.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (образец №7)/ако е приложимо/; Декл. от участника по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (образец №12); 8.Декл. за участие на подизпълнител (образец №10); 9. Декл. по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (образец №11); 10. Док. за внесена гаранция за участие в размера посочен в т.ІІІ.1.1– платежно нареждане или банкова гаранция (образец №14); 11. Доказ. за икономическото и финансово състояние, съгласно т. ІІІ. 2.2 от обявлението; 12. Доказ. за техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно т. ІІІ. 2.3; плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ: 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (образец №2) ; 14.Стратегия за изпълнение на поръчката плик № 3 "Предлагана цена", съдържащ: 15. Ценово предложение за изпълнение на поръчката (образец №3) . Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлага
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 2. Информация за общия оборот и оборота от СМР за 2009, 2010 и 2011 г. в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си по приложен образец №8.
Минимални изисквания: 1. Заверени от участника за вярност, с подпис и мокър печат, копие на отчет за приходите и разходите/отчет за доходите за 2009, 2010 и 2011 г. и годишен счетоводен баланс за 2009, 2010 и 2011 г., (чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП). 2. Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, по образец Приложение №8 към документацията, за общия оборот и оборота от СМР за 2009, 2010 и 2011 г. Чрез документите по т. 1 и т.2 участникът доказва минимален оборот от изпълнение на ремонтни работи в строителството 2000000.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да са с предмет на дейност строителство /Национална отраслова класификация - 4521 - общо строителство на сгради и съоръжения/ 1.списък на изпълнените обекти за последните 5 години по приложен образец №9 към документацията, придружен от копия на договорите и препоръки за добро изпълнение; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответните стандарти.
Минимални изисквания: 1.списък на изпълнените обекти за последните 5 години по приложен образец №9 към документацията, придружен от копия на договорите и препоръки за добро изпълнение; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2 Участникът да представи сертификат, че е внедрил система ISO 9001:2008 за управление на качеството в строителството или еквивалентен сертификат.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: средна часова ставка; тежест: 10
Показател: процент на допълнителните разходи върху труда; тежест: 10
Показател: процент на допълнителните разходи върху механизацията; тежест: 10
Показател: процент на доставно-складовите; тежест: 10
Показател: процент на печалбата; тежест: 10
Показател: стратегия за изпълнение на обществената поръчка; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.02.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е с ДДС и може да се заплаща в банковия клон в Информационен център на Община Русе, на адрес гр.Русе, пл. „Свобода” № 6. Цената на документацията може да бъде преведена и по банков път по следната сметка на Община Русе: Инвестбанк АД, Клон Русе BIC: IORTBGSF, IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.03.2013 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Русе - гр. Русе, пл. "Свобода" № 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ