Версия за печат

00661-2013-0005

BG-Белене: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, област Плевен, община Белене, град Белене, ул. "България" №: 35;, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Момчил Спасов-Заместник-кмет на община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на одит по проект „Димум – античната митница на Мизия”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: гр. Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избраният изпълнител на настоящата обществeна поръчка, следва да извършва одит по проект „Димум – античната митница на Мизия” по ясно дефинирани и приложими стандарти. Това са стандартите издавани от Международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Наред с одиторските стандарти, изпълнителят следва да се съобрази с цялото приложимо законодателство (национално и европейско), специфичните изисквания, поставени от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, съгласно официалните „Насоки за извършване на одит по проекти, финансирани по ОП “Регионално развитие”, както и с всички правилници, наръчници, процедури, указания и рамки, приложими към ангажимента на настоящата обществена поръчка, при спазване на етичните правила. Срокът за изпълнение на настоящата обществена поръчка започва от датата на подписване на договор за изпълнението й и приключва три работни дни преди края на договора за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-02/2009/009 "Димум-антична митница на Мизия". Срокът за изпълнение на поръчката посочен по-надолу в това обявление, в раздел ІІ.3) "Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката" е прогнозен, тъй като при евентуално спиране на договора с финансиращия орган МРРБ - ОПРР 2007-2013 поради непредвидени обстоятелства и/или непреодолима сила по смисъла на § 1. т.14б от ЗОП и на чл. 306 от Търговския закон, срокът за изпълнение на задължението се продължава съобразно с периода, през който изпълнението е било спряно от непредвиденото обстоятелство (непреодолима сила) (виж клаузата на проектодоговора по поръчката, чл.10 ал.1).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят на обществената поръчка ще одитира дейностите на проекта, при което ще изрази независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на дейностите по проекта в съответствие с националните и международните одиторски стандарти и националните нормативни изисквания. Обхватът на одитирането от страна на изпълнителя са описани в техническата спецификация, приложение към документация - неразделна част от настоящото обявление за поръчката. Наред с одиторските стандарти, изпълнителят следва да се съобрази с цялото приложимо законодателство (национално и европейско), специфичните изисквания, поставени от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, съгласно официалните „Насоки за извършване на одит по проекти, финансирани по ОП “Регионално развитие 2007-2013”, http://www.bgregio.eu/media/files/Izpalnenie na dogovori/Ukazania OPRR_oditori_FINAL.pdf ) както и с всички правилници, наръчници, процедури, указания и рамки, приложими към ангажимента на настоящата обществена поръчка, при спазване на етичните правила. По конкретно одитните процедури включват (без да се ограничават до) следните проверки: 1. Дейностите по проекта са осъществяват в съответствие с принципите за добро финансово управление (т.е средствата се изразходват икономично, ефективно и ефикасно). 2. Проектът се реализира с необходимите ресурси. 3. Изборът на изпълнителите по договорите, чрез които се изпълнява проектът, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство. 4. Всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и национално законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани по Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. 5. Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни. 6. Напредъкът по проекта,(в т.ч. финансов и физически) е проверен от бенефициента - Община Белене, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта(когато е необходимо). 7. Всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейски контролни органи при поискване. 8. Проверка на докладваните нередности. 9. Слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин. 10. Исканията за средства, подадени от бенефициента - Община Белене, са точни, пълни и са във формат, изискан от Управляващия орган. 11. Неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежен ред. 12. Проверка на счетоводните системи и осчетоводявания. 13. Проверка за двойно финансиране и за спазване на законодателството в областта на държавните помощи. 14. Проверка за наличността и съдържанието на предвидените мерки за информация и публичност. След приключването на договора Изпълнителят е длъжен да предаде на Възложителя всички документи, свързани с изпълнението на тази поръчка на хартиен и електронен носител в два екземпляра, с приемо-предавателен протокол. При изпълнение на задълженията Изпълнителят е длъжен да работи само с квалифициран експертен персонал, който е достатъчно компетентен за надлежното и точно изпълнение на работата по договора. Изпълнителят носи отговорност за правилното изпълнение на всички дейности по поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата не се изисква (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Определеният за изпълнител, представя оригинал на гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - по образеца към документацията или по образец на банката издател, по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране), по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор за обществена поръчка по Договор №…. , по проект с рег. № BG161PO001/3.1-02/2009/009 "Димум-антична митница на Мизия по ОПРР 2007-2013. Определения за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Определения за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път по сметка на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора - в оригинал. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила реално по сметката на Възложителя към момента на сключване на договор. Когато изпълнителя избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след датата на приключване на договора, сключен в резултат на настоящата процедура, съгласно клаузата по чл.4 от него. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в едномесечен срок след датата на извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя,в съответствие с чл.11 ал.3 от договора. Ако определения за изпълнител е неперсонифицирано обединение, гаранцията за изпълнение на договор, се превежда (издава), след регистрация на обединението по БУЛСТАТ (съгласно раздел III.1.3 от Обявлението), и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло,а не от отделен член на обединението.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1) Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в чл.3 ал.1 на договора, както следва: а) Авансово плащане в размер на 30 % /тридесет на сто/ от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 10 работни дни, считано от датата на сключване на договора и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура и одобряването й от Възложителя. б). Окончателно плащане в размер на 70 % /седемдесет на сто/ от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни след одобряване на окончателния одиторски доклад от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно чл.1 ал.4 от договора за извършената съгласно предмета на договора работа и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването й от Възложителя (2) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато изпълнителя е данъчно задължено лице по този закон). (3) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора, текста: „Разходът е по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-02/2009/009 "Димум – античната митница на Мизия ” по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, и сключен договор № / гггг за изп. на обществена поръчка”. (4) При промяна на банковата сметка , ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен незабавно да уведоми писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (5) Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора по тази поръчка, следва да отговарят на правилата за допустимост, регламентирани в ПМС № 62/ 21.03.2007 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионни фондове на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007-2013 г.". (6) Цената на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е за цялостно извършване на услугата. Тя е окончателна и не подлежи на увеличение. Възложителят не дължи, каквото и да е плащане, при никакви условия, извън цената по чл.2 ал.1 от договора. (7) Финансови корекции по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управляващия орган на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 и/или от други одитиращи органи имащи отношение по изпълняваните и/или изпълнени задължения по чл.1 ал.1 от Договора и приложенията-неразделна част от него, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по сметка посочена в чл.12 ал.8 от договора.Срокът за изпълнение на настоящата обществена поръчка започва от датата на подписване на договор за изпълнението й и приключва три работни дни преди края на договора за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-02/2009/009 "Димум-антична митница на Мизия". Договорът се счита за изпълнен след изплащане на уговореното по чл. 2 от договора възнаграждение и възстановяване на гаранцията за изпълнение по чл.11 от договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. 2. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Участникът определен за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката. 2.Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. 3. Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се съдържанието на плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите и се преобразуват в .pdf формат. Сканираното се записва на електронни носители (диск) като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Ако участник включи електронен носител с документите за предлаганата цена извън плик 3, ще бъде отстранен от участие. 4.Искания за разяснения по документацията или специфики на поръчката могат да се правят до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, чрез лице с представителна власт, чрез изрично упълномощено друго лице, по електронна или обикновена поща, куриер. 5.Разясненията, допълнителната информация или документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция, по електронна поща или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК, без да се иска потвърждение за получаване, в срок от 4 дни от постъпване на искането. Неправилно посочен адрес, факс или електронна поща за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса, факса и електронната поща за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно/ненавременно изпращане на уведомленията или информацията. 6.За ускорено известяване по поръчката, възложителят ще се възползва от възможността на чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 от АПК, във връзка с чл. 29,чл.58А,чл 68 ал.8 и 9 чл.69а ал.3,чл.70 ал.1,чл. 73 ал.3 и 4 и чл.82 ал.4 от ЗОП, като кореспонденцията ще се изпраща изключително по електронен път. В този случай моментът на получаване ще се счита от датата на изпращане на съобщението до електронната поща на участник/изпълнител/ или заинтересовано лице, или отбелязаната на факс съобщението дата, без да се иска потвърждаване. При броенето на срока за получаване на допълнителни документи по чл.68 ал.8-9 ЗОП, обосновка по чл.70 ал.1 ЗОП, или преценка на допустимостта на жалба по чл.120 ал.5 т. 4 ЗОП пред КЗК и/или Върховния административен съд (ВАС) за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното съобщение - справка Определение № 5978/29.04.2011г. на ВАС http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/VAS/Opred_5978_04292011.pdf 7.Ако участник, подизпълнител или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 8.Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ съгласно изискване на документацията, или не отговаря на условията в това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата: • ПЛИК № 1 „Документи за подбор”: 1). Удостов. за акт. състояние и док. за регистр. или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР – за юрид. лице, документ за рег. на чужд. лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице следва да приложи оригинал на нотариално заверен оригинал на учр. акт (споразум.) на обединението. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица, включени в състава на обединения, представят документа за регистрация и удостов за акт. състояние или ЕИК (за юридическо лице) или документ за рег. на чуждестранно лице съобразно националното му законод., в офиц. превод. 2).Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.; 3). Адм. сведения за участника - по обр.; 4). Декл. за приемане на условията в проекта на договора - по обр.; 5) Декл., за спазване на всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по образ; 6). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т.2 /предл. първо/ и т.5 от ЗОП; по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т.1, 2а /предл. първо/,3 и 4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по обр.; 7). Документ за регистр. по ЗДДС - зав. копие, или декларация свободен текст, че не е рег. по ЗДДС; 8).Документите посочени в Раздел ІІІ, т. 2.3. "Технически възможности/квалификация" от обявлението; 9). Декларации за ангажираност на експертите и по закона защита на личните данни; 10).Декл. за участие на подизпълнител - по обр.; 11).Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процед. като такъв - по обр.;12).Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова); 13). Декларация за закрила на заетостта и условията на труд - по обр.; 14). Списък с експертите ангажирани с изпълнението на одита - по обр; 15).Документ за закуп. документация - ориг. или зав. копие; 16).Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участник не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно док. му за съд. регистр.). 17) Декл. за съгласие за електронна кореспонденция. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да се представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП към съдържанието на ПЛИК № 1 „Документи за подбор”; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физич. или юрид. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т. 1, 2 /предл. първо/, 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); •ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” 18)Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр.; •ПЛИК № 3 „Предлагана цена” 19). Ценово предложение - по обр.;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват. В съответствие с чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, във връзка с чл. 50 ал. 1 ЗОП: „За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят…[..]".
Минимални изисквания: Възложителят не изисква и не поставя минимални изисквания към участниците и техните подизпълнители за доказване на икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или по-нова версия) или еквивалент на този сертификат с обхват в областта на извършване на одитни услуги – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват в областта на извършване на одитни услуги. 2.Списък на експертния екип - Образец № 8.3. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника), Декларация за разположение на експерта – попълва се Образец № 8.1 и 8.2 по Закона за защита на личните данни, заедно с: *относно квалификацията - дипломи, удостоверения за правоспособност, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост и др.; * относно професионалния опит - копия от трудова/служебна книжка или трудови договори/заповеди (за лицата работещи/работили по трудово/служебно правоотношение); за лицата работещи/работили по граждански договори - копие от гражданските договори; препоръки (референции) за експерта и др. документи, които участникът счита за подходящи – напр. Заповеди, длъжностни характеристики и др.). Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже техническите си възможности с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по следния ред и начин: - до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице; Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, закупили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да се закупува от други заинтересовани лица. В дадените разяснения, допълнителната информация и допълнителните документи не се посочва лицето, което ги е поискало;
Минимални изисквания: 1. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 (или по-нова версия) или еквивалент на този сертификат с обхват в областта на извършване на одитни услуги.Ако участникът е обединение/консорциум, което е юридическо лице, изискването за представяне на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват в областта на извършване на одитни услуги, се прилага за обединението като цяло. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват в областта на извършване на одитни услуги, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по одитни услуги в поръчката, съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение (справка чл.25 ал.8 от ЗОП „При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението."). Подизпълнителите декларирани от основния участник, че ще участват при изпълнението на поръчката, също представят валиден сертификат ISO 9001:2008 (или по-нова версия) по смисъла на горните минимални изисквания, или еквивалент на този сертификат, с обхват в областта на извършването на одитни услуги. Основния участник не може да доказва наличие на валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на извършването на одитни услуги, представяйки такъв документ на свой подизпълнител, тъй като подизпълнителите не са участници по процедурата, а само подпомагат основния участник. 3.Участникът трябва да притежава статут на регистриран одитор по смисъла на § 1, т.1 от Допълнителната разпоредба на ЗНФО http://www.ides.bg/Oditors.aspx и да осигури одиторски eкип (не по-малко от двама експерт - одитори), за да гарантира качественото изпълнение на възложените му задължения. Одиторския екип следва да отговарят на изисквания: Експертите в областта на одита следва да притежават един от следните документи:- Сертификат за сертифициран вътрешен одитор или еквивалентен, издаден от Международния институт на вътрешните одитори (the IIA Inc.); и/или- Сертификат за сертифициран одитор в публичния сектор или еквивалентен, издаден от Международния институт на вътрешните одитори;и/или- Сертификат за сертифициран инспектор на измами или еквивалентен , издаден от Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами;и/или- Сертификат за сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор или еквивалентен, издаден от Министерство на финансите;и/или- Удостоверение от Института на дипломираните експерт-счетоводители, доказващо статут на регистриран одитор по смисъла на § 1, т.1 от Допълнителната разпоредба на ЗНФО.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Регистриран одитор по смисъла на § 1, т.1 от Допълнителната разпоредба на Закона за незафисим финансов одит.http://www.ides.bg/Oditors.aspx

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.02.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 14 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 14.00 лв. крайна цена; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Белене или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Банка: «ДСК» ЕАД Код за вид плащане: 44 80 07 Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, етаж последен, стая№22, телефон: 0658/34672, факс: 0658/31062 лице за контакт: Цветомир Цветанов и/или Виолета Динова, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.Документацията за участие може да бъде изпратена на съответно заинтересовано лице по куриер за негова сметка.Община Белене предоставя и достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена и от интернет адреса на възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm , раздел "Профил на купувача". От момента на получаване на документацията за участие, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от "Профила на купувача" за публикувани от Възложителя писмени разяснение и отговори на постъпили евентуално запитвания. Считано от момента на поставянето в досието на поръчката в профила на купувача на постъпилите отговори по смисъла на чл.29 ал. 1 и следв. от ЗОП, получилите документацията заинтересовани лица се считат за редовно уведомени. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица,получили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция - електронна поща или факс, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.03.2013 г.  Час: 09:30
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в сградата на Община Белене – гр. Белене, ул. „България” №: 35, зала №16

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл. 68 ал. 3 ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. При отварянето на офертите, както и ценовите предложения на допуснатите участници ще присъства и представител на МРРБ.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект с регистрационен номер BG161РО001/3.1-02/2009/009 „Димум – античната митница на Мизия”, се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос: 3 “Устойчиво развитие на туризма”, Операция: 3.1 „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. №: BG161РО001/3.1-02/2009/009 от 10.06.2011 г.

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката е открита с Решение № ьь/хх.хх.2013г. на Кмета на община Белене. Община Белене предоставя достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде получена на профила на купувача възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm . По смисъла на чл. 48 ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП, Възложителят прекратява процедурата или определя за изпълнител втория класиран участник, когато определеният за изпълнител участник откаже сключването на договора. За отказ се приема и неявяването в срока, определен от възложителя, освен ако неявяването е по обективни причини.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Жалба срещу решението за класиране или прекратяване на процедурата може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.4 и ал. 7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", област Плевен, община Белене, град Белене, ул. "България" №: 35;, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/_index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ