00044-2013-0002
Технически редакции | ||
05.02.2013 09:12 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.02.2013 09:11 ч. : | 04/02/2013 17:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.02.2013 09:11 ч. : | 04/02/2013 17:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Росица Алексиева / инж. Вера Йовчева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173283, E-mail: r.aleksieva@api.government.bg, Факс: 02 9173262
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране,строителство,поддръжка и ремонт на РПМ
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
"Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с изработване на технически проект и строителство на обект "АМ "Струма", ЛОТ 2 "Дупница-Благоевград" от км 322+000 до км 359+483.52"
"Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с изработване на технически проект и строителство на обект "АМ "Струма", ЛОТ 2 "Дупница-Благоевград" от км 322+000 до км 359+483.52". Извършването на услугата включва консултантски услуги в пълен обем във връзка с проектиране и строителство на горепосочения обект и включва дейностите по: а. изпълнение функциите на „Инженер“ предвидени в Общите условия на Договорни условия за Технологично оборудване и Проектиране-Строителство, първо издание на ФИДИК на български език от 2002 г. на БААИК (Превод от английски език от Николай В. Атанасов на първото издание на ФИДИК от 1999 г. (ISBN 2-88432-023-7, Жълтата книга на ФИДИК), изменени за целите на конкретния обект - „АМ „Струма“, Лот 2 „Дупница – Благоевград“ от км 322+000 до км 359+483.52“ със Специфичните условия на Договора проектиране и строителство. б. Изготвяне на експертно писмено становище по проектните разработки от Техническия проект, изготвяни от Изпълнителя и представянето му на Възложителя в срок до 5 /пет/ дни от получаване на копие от съответните проектни разработки от Изпълнителя. в. Изготвяне на месечни доклади за напредъка на проектирането за отчитане хода на изпълнение на Договора за проектиране и строителство. г.Функциите съгласно чл. 166, ал. 1 от ЗУТ; д.Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл.168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове; е. Изготвяне на оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти във фаза технически проект, съгласно разпоредбите на чл. 142, ал. 10 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). ж. Изготвяне на комплексен доклад за техническия проект - оценка на съответствието на Инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в съответствие с изискванията на ЗУТ и другите Законови разпоредби; з. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; и.Осъществяване на геодезическо заснемане на обекта; й. Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. к. Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените строително-монтажни работи; л. Отчитане хода на изпълнение на Договора с Изпълнителя и на извършените СМР; м. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация; н. Изготвяне на Технически паспорт на Строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г. о.Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата. п. Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА (ИНЖЕНЕРА), предвидени в Законовите разпоредби.
71521000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
519514
21.01.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.1.4
1. Документи за удост. липсата на обстоят-та по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП
1.Документи за удост. липсата на обстоят-та по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“, „б“, „в“,, „г“, „д“ и по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 .
III.2.3, лява колона
за"Координатор по безопасност и здраве"следва да се представи док-т за изкаран курс или др.вид док-т, който дава възмож.за заемане на тази позиц.и др.)
за"Координатор по безопасност и здраве"следва да се представи док-т за изкаран курс или др.вид док-т, който дава възмож.за заемане на тази позиц.и др.) - чл. 5 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
04.02.2013 г.
Възложител