Версия за печат

00044-2013-0002

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 17 от 04.02.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Росица Алексиева / инж. Вера Йовчева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173283, E-mail: r.aleksieva@api.government.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране,строителство,поддръжка и ремонт на РПМ


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с изработване на технически проект и строителство на обект "АМ "Струма", ЛОТ 2 "Дупница-Благоевград" от км 322+000 до км 359+483.52"

II.3) Кратко описание на поръчката

"Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с изработване на технически проект и строителство на обект "АМ "Струма", ЛОТ 2 "Дупница-Благоевград" от км 322+000 до км 359+483.52". Извършването на услугата включва консултантски услуги в пълен обем във връзка с проектиране и строителство на горепосочения обект и включва дейностите по: а. изпълнение функциите на „Инженер“ предвидени в Общите условия на Договорни условия за Технологично оборудване и Проектиране-Строителство, първо издание на ФИДИК на български език от 2002 г. на БААИК (Превод от английски език от Николай В. Атанасов на първото издание на ФИДИК от 1999 г. (ISBN 2-88432-023-7, Жълтата книга на ФИДИК), изменени за целите на конкретния обект - „АМ „Струма“, Лот 2 „Дупница – Благоевград“ от км 322+000 до км 359+483.52“ със Специфичните условия на Договора проектиране и строителство. б. Изготвяне на експертно писмено становище по проектните разработки от Техническия проект, изготвяни от Изпълнителя и представянето му на Възложителя в срок до 5 /пет/ дни от получаване на копие от съответните проектни разработки от Изпълнителя. в. Изготвяне на месечни доклади за напредъка на проектирането за отчитане хода на изпълнение на Договора за проектиране и строителство. г.Функциите съгласно чл. 166, ал. 1 от ЗУТ; д.Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл.168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове; е. Изготвяне на оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти във фаза технически проект, съгласно разпоредбите на чл. 142, ал. 10 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). ж. Изготвяне на комплексен доклад за техническия проект - оценка на съответствието на Инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в съответствие с изискванията на ЗУТ и другите Законови разпоредби; з. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; и.Осъществяване на геодезическо заснемане на обекта; й. Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. к. Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените строително-монтажни работи; л. Отчитане хода на изпълнение на Договора с Изпълнителя и на извършените СМР; м. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация; н. Изготвяне на Технически паспорт на Строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г. о.Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата. п. Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА (ИНЖЕНЕРА), предвидени в Законовите разпоредби.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 4 от 21.01.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-519514
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 17 - 24752 от 24.01.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 44-2013-2
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

519514

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

21.01.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.4

Вместо:

1. Документи за удост. липсата на обстоят-та по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП

Да се чете:

1.Документи за удост. липсата на обстоят-та по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“, „б“, „в“,, „г“, „д“ и по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 .

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3, лява колона

Вместо:

за"Координатор по безопасност и здраве"следва да се представи док-т за изкаран курс или др.вид док-т, който дава възмож.за заемане на тази позиц.и др.)

Да се чете:

за"Координатор по безопасност и здраве"следва да се представи док-т за изкаран курс или др.вид док-т, който дава възмож.за заемане на тази позиц.и др.) - чл. 5 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.02.2013 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Лазар Асенов Лазаров
Длъжност: Председател на УС на АПИ