Версия за печат

00001-2012-0013

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Икономически университет - Варна, бул."Княз Борис І" №77, За: инж.Александър Францев, Владимир Новаков, Р.България 9002, Варна, Тел.: 0882 164521;0882 164755, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365

Място/места за контакт: инж.Александър Францев, Владимир Новаков
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хартия, канцеларски материали и консумативи по заявки за нуждите на ИУ - Варна, през 2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Икономически университет - Варна, Учебен блок №1, гр.Варна, бул. “Княз Борис I” № 77 и Колеж по туризъм - гр.Варна, ул."Стефан караджа" №32.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на консумативи за лазерни принтери по заявки

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125110

Описание:

Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
26000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 505182 от 22.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 18 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Доставка на консумативи за лазерни принтери по заявки”
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Сара 55" ЕООД, ЕИК 103677439, ул."Братя Миладинови" 63, вх.А, ет.2, ап.6, Р.България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 632507, E-mail: avgusta1@abv.bg, Факс: 052 632507

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 26000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор