Версия за печат

00044-2012-0036

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул." Македония" №3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.government.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите от четвърти етап на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Област Шумен,област Плевен, област Ловеч, област Видин, област Пловдив, област Перник, област Благоевград, област Кърджали, област Монтана, област Ямбол, област Добрич, област Русе;
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на одит по изпълнение на дейносттите и отчитане на разходите по проектите от четвърти етап на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г.” (ОПРР) Настоящата обществена поръчка има за предмет извършване на одит на 15 проекта включени в четвърти етап на ОПРР. За всеки проект се сключва отделен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ межди АПИ и Управляващия орган на ОПРР с продължителност от 24 месеца. Избраният изпълнител следва да извърши одит в съотвествие с обхвата на договорите за безвъзмездна помощ за проектите от IV-ти етап, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., съответстващи на проекти от 1 до 15. Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат от изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
61000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: П – Предлагана цена ; тежест: 60
Критерий: M – Pазмер на предложеният от участника срок за предоставяне на междинни одитни доклади; тежест: 20
Критерий: O – Pазмер на предложеният от участника срок за предоставяне на окончателни одитни доклади; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 070332 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 96 - 160346 от 22.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-37-1/28.01.2013 г. / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите от четвърти етап на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Грант Торнтон" ООД, 831716285, бул. "Черни връх" № 26, Република България 1421, София, Тел.: 02 9872879, Факс: 02 9804824

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 61000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз: да Позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите: Финансирането е осигурено от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. BG161P001/2.1-01/2007 “Подкрепа за реконструкция и рехабилитация на второкласни и третокласни пътища”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2013 г.