Версия за печат

00661-2013-0003

BG-Белене: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, област Плевен, община Белене, град Белене, ул. „България” №: 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Момчил Спасов-Заместник-кмет на община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Осигуряване на информация и публичност, организиране на събития и изготвяне на промоционни материали по проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”, реф.№ 2(4i)-2.2-14 MIS ETC Code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: град Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е избор на изпълнител/-и за осигуряване на информация и публичност, организиране на събития и изготвяне на промоционни материали по проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”, реф.№ 2(4i)-2.2-14 MIS ETC Code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013г. по съответни обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмета на настоящата процедура е: "Осигуряване на информация и публичност, организиране на събития и изготвяне на промоционни материали по проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”, реф.№ 2(4i)-2.2-14 MIS ETC Code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013г." по следните обособени позиции: Об. позиция 1: 1.Организиране и провеждане на 3-дневно обучение в гр.Белене за опазване на околната среда; 2.Организиране и провеждане на 3-дневна среща в гр.Белене за обмен на добри практики; 3.Организиране и провеждане на 3 броя еднодневни обучения на ученици от гр.Белене за опазване на околната среда, съчетано с почистване бреговете на реката и други райони, посветени на световния ден на водата (22 март), международния ден на земята (22 април) и международния ден за опазване на околната среда (5 юни); 4.Организиране и провеждане на състезание по рисуване за деца по повод международния ден на река Дунав (29 юни) с отпечатване на 600 броя картички-рисунки. Обособена позиция 2: 1.Изработване, отпечатване и доставка на брошури за проекта – 500 броя; 2.Изработване, отпечатване и доставка на плакати за проекта – 200 броя; 3.Изработване и доставка на тениски – 200 бр. 4.Изработване и доставка на шапки – 200 бр. 5.Изработване и доставка на ключодържатели – 200 бр. 6.Изработване и доставка на химикалки – 200 бр. Об. позиция 3: 1.Изработване на кратки видео клипове за насърчаване участието в различни аспекти на опазването на околната среда (на български език със субтитри на румънски и английски език), които да се разпространят във връзка със Световния ден на водата (22 март), Международния ден на Земята (22 април), Международния ден за опазване на околната среда (5 юни) – 3 броя; 2.Изработване на DVD филм с представяне на проекта, неговите дейности и резултати на български език, със субтитри на румънски и английски езици.

Прогнозна стойност без ДДС
66975 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

19.04.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранции за участие в процедурата не се изискват (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й. Определеният за изпълнител, представя оригинал на гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - по Образец или по образец на банката издател, по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране), по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор №…. по ОП за услуга, об. позиция №:.......... по проект с референтен № 2(4i)-2.2-14, MIS-ETC Code 359 по ПТГС РБ 2007-2013. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път по сметка на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора - в оригинал. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след датата на приключване на договора, сключен в резултат на настоящата процедура, съгласно клаузата по чл.4 от него. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в едномесечен срок след датата на извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя. Избрания изпълнител представя гаранция за изпълнение по отделно за всяка една обособена позиция, за която е определен като такъв. Ако определения за изпълнител е обединение, гаранцията за изпълнение на договор, се превежда (издава), след регистрация му по БУЛСТАТ (съгласно раздел III.1.3 от Обявлението), и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло,а не от отделен член на обединението.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащанията към изпълнителя по съответната обособена позиция, ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в чл.3 на договора, както следва: 1. Авансово плащане и окончателно плащане на дължимата сума. Авансовото плащане в размер на 30 на сто от сумата по договора се заплаща по банкова сметка посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, след представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 2. Окончателно плащане в размер на 70 % (седемдесет на сто) от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 10 (десет) календарни дни след датата на двустранно подписан Приемо-предавателен протокол за извършената съгласно предмета на договора работа и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 3. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). 4. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора, текста: „Разходът е по Договор№хх/дд.мм.гггг, по проект с референтен № 2(4i)-2.2-14, MIS-ETC Code 359 "Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене” по "ПТГС РБ 2007-2013". 5. При промяна на банковата сметка , ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен незабавно да уведоми писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 6. Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора по тази поръчка, следва да отговарят на правилата за допустимост, регламентирани в ПМС № 62/21.03.2007 г. и ПМС № 245/09.10.2007 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионни фондове на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007-2013 г.". 7.Цената на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е за цялостно извършване на услугата. Тя е окончателна и не подлежи на увеличение. Възложителят не дължи, каквото и да е плащане, при никакви условия, извън договорената цена по договора. 8. Финансови корекции имащи отношение по изпълняваните и/или изпълнени услуги/доставки/ по чл.1 ал.1 от Договора, по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управляващия орган/Междинно звено на Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013, и/или от други одитиращи органи, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по сметка посочена в чл.7 ал.1 т.6 от договора.Участникът определен за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията за участие, и към момента на сключване на договора за поръчката. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Участникът определен за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката. 2.Ако при разглеждане на офертите от Комисията по чл.34 ЗОП, бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. 3. Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се съдържанието на плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите и се преобразуват в .pdf формат. Сканираното се записва на електронни носители (диск) като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Ако участник включи електронен носител с документите за предлаганата цена извън плик 3, ще бъде отстранен от участие. 4.Искания за разяснения по документацията или специфики на поръчката могат да се правят до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, чрез лице с представителна власт, чрез изрично упълномощено друго лице, по електронна или обикновена поща, куриер. 5.Разясненията, допълнителната информация или документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция, по електронна поща или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК, без да се иска потвърждение за получаване, в срок от 4 дни от постъпване на искането. Неправилно посочен адрес, факс или електронна поща за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса, факса и електронната поща за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно/ненавременно изпращане на уведомленията или информацията. 6.За ускорено известяване по поръчката, възложителят ще се възползва от възможността на чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 от АПК, във връзка с чл. 29,чл.58А,чл 68 ал.8 и 9 чл.69а ал.3,чл.70 ал.1,чл. 73 ал.3 и 4 и чл.82 ал.4 от ЗОП, като кореспонденцията ще се изпраща изключително по електронен път. В този случай моментът на получаване ще се счита от датата на изпращане на съобщението до електронната поща на участник/изпълнител/ или заинтересовано лице, или отбелязаната на факс съобщението дата, без да се иска потвърждаване. При броенето на срока за получаване на допълнителни документи по чл.68 ал.8-9 ЗОП, обосновка по чл.70 ал.1 ЗОП, или преценка на допустимостта на жалба по чл.120 ал.5 т. 4 ЗОП пред КЗК и/или Върховния административен съд (ВАС) за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното съобщение - справка Определение № 5978/29.04.2011г. на ВАС http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/VAS/Opred_5978_04292011.pdf 7.Ако участник, подизпълнител или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 8.Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ съгласно изискване на документацията, или не отговаря на условията в това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • ПЛИК № 1 „Документи за подбор” (Участниците подготвят толкова пликове № 1 за колкото позиции участват): 1). Удостов. за акт. състояние и док. за регистр. или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР – за юрид. лице, документ за рег. на чужд. лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице следва да приложи оригинал на нотариално заверен оригинал на учр. акт (споразум.) на обединението. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица, включени в състава на обединения, представят документа за регистрация и удостов за акт. състояние или ЕИК (за юридическо лице) или документ за рег. на чуждестранно лице съобразно националното му законод., в офиц. превод. 2).Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.; 3). Адм. сведения за участника - по обр.; 4). Декл.,че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по образ.; 5).Декл. за приемане на условията в проекта на договор - по обр.; 6). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т.2 /предл. първо/ и т.5 от ЗОП; по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т.1, 2а /предл. първо/,3 и 4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по обр.; 7). Документ за регистр. по ЗДДС - зав. копие, или декларация свободен текст, че не е рег. по ЗДДС; 8).Декл. за участие на подизпълнител - по обр.; 9).Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процед. като такъв - по обр.; 10).Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова); 11). Декларация за закрила на заетостта и условията на труд - по обр.; 12).Документ за закуп. документация - ориг. или зав. копие; 13).Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участник не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно док. му за съд. регистр.). 14). Декл. за съгласие за електронна кореспонденция. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т. 1, 2 /предл. първо/, 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); •ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” (за всяка поз. се представя отделен плик №2). 15)Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр.; •ПЛИК № 3 „Предлагана цена” (за всяка поз. се представя отделен плик №3); 16). Ценово предложение - по обр.;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, във връзка с чл. 50 ал. 1 ЗОП: „За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят…[..]
Минимални изисквания: Възложителят НЕ ИЗИСКВА от участниците и техните подизпълнители доказване на икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, във връзка с чл. 51 ал. 1 ЗОП: „За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят…[..]
Минимални изисквания: Възложителят НЕ ИЗИСКВА от участниците и техните подизпълнители доказване на технически възможности и/или квалификация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.02.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 24.00 лв. крайна цена; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Белене или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Банка: «ДСК» ЕАД Код за вид плащане: 44 80 07 Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, етаж последен, стая№22, телефон: 0658/34672, факс: 0658/31062 лице за контакт: Цветомир Цветанов и/или Виолета Динова, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.Документацията за участие може да бъде изпратена на съответно заинтересовано лице по куриер за негова сметка.Община Белене предоставя и достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена и от интернет адреса на възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm , раздел "Профил на купувача". От момента на получаване на документацията за участие, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от "Профила на купувача" за публикувани от Възложителя писмени разяснение и отговори на постъпили евентуално запитвания. Считано от момента на поставяне в профила на купувача на постъпили отговори по смисъла на чл.29 ал. 1 и следв. от ЗОП, получилите документацията заинтересовани лица се считат за редовно уведомени. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица,получили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция - електронна поща или факс, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.02.2013 г.  Час: 09:30
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 09:30 часа в сградата на Община Белене – гр. Белене, ул. „България” №: 35, зала №16

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл. 68 ал. 3 ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект "Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене" - реф.№ 2(4i)-2.2-14 MIS ETC Code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2.

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката е открита с Решение № 82/30.01.2013г. на Кмета на община Белене. Процедурата е по реда на чл.14 ал. 3 т.2 от ЗОП. Възложителя изпраща решението и обявлението до АОП по електронен път с електронен подпис и предоставя достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена в профила на купувача на интернет адрес: http://obshtina.belene.net/pp.htm, поради което, съгласно чл. 64 ал.3 ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 28 календарни дни. По смисъла на чл. 48 ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП, Възложителят прекратява процедурата или определя за изпълнител втория класиран участник, когато определеният за изпълнител участник откаже сключването на договора. За отказ се приема и неявяването в срока, определен от възложителя, освен ако неявяването е по обективни причини.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 ЗОП. Срокът за обжалване на решението за откриване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Жалба срещу решението за класиране или прекратяване може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.4 и ал. 7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/_index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Об. позиция 1
1) Кратко описание

1.Организиране и провеждане на 3-дневно обучение в гр.Белене за опазване на околната среда; 2.Организиране и провеждане на 3-дневна среща в гр.Белене за обмен на добри практики; 3.Организиране и провеждане на 3 броя еднодневни обучения на ученици от гр.Белене за опазване на околната среда, съчетано с почистване бреговете на реката и други райони, посветени на световния ден на водата (22 март), международния ден на земята (22 април) и международния ден за опазване на околната среда (5 юни); 4.Организиране и провеждане на състезание по рисуване за деца по повод международния ден на река Дунав (29 юни) с отпечатване на 600 броя картички-рисунки.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за позиция №1. Ценовото предложение на участник подаден за съответната обособена позиция не трябва да надхвърля посочените в обявлението и документацията прогнозни стойности за обособените позиции и дадено перо в позицията. В предлаганата цена участниците включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват съгласно техническите спецификации. Участник, предложил цена, по-висока от стойността регламентирана в указанията на документацията и обявлението, за съответната обособена позиция и дадено перо в позицията, за която кандидатства, ще бъде отстранен от по-нататъшно участие за същата обособена позиция.

Прогнозна стойност, без ДДС
52315 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 19.04.2014 г. 
5) Допълнителна информация

1.Организиране и провеждане на 3-дневно обучение в гр.Белене за опазване на околната среда: 14 668 лв. (четиринадесет хиляди шестстотин шестдесет и осем лева) без ДДС; 2.Организиране и провеждане на 3-дневна среща в гр.Белене за обмен на добри практики: 19 558 лв. (деветнадесет хиляди петстотин петдесет и осем лева) без ДДС; 3.Организиране и провеждане на 3 броя еднодневни обучения на ученици от гр.Белене за опазване на околната среда, съчетано с почистване бреговете на реката и други райони, посветени на Световния ден на водата (22 март), Международния ден на Земята (22 април) и Международния ден за опазване на околната среда (5 юни): 16 298 лв. (шестнадесет хиляди двеста деветдесет и осем лева) без ДДС; 4.Организиране и провеждане на състезание по рисуване за деца по повод Международния ден на река Дунав - 29 юни: 814 лв. (осемстотин и четиринадесет лева) без ДДС; 5.Отпечатване на 600 броя картички-рисунки: 977 лв. (деветстотин седемдесет и седем лева) без ДДС.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2
1) Кратко описание

1.Изработване, отпечатване и доставка на брошури за проекта – 500 броя; 2.Изработване, отпечатване и доставка на плакати за проекта – 200 броя; 3.Изработване и доставка на тениски – 200 бр. 4.Изработване и доставка на шапки – 200 бр. 5.Изработване и доставка на ключодържатели – 200 бр. 6.Изработване и доставка на химикалки – 200 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за обособена позиция № 2. Ценовото предложение на участник подаден за съответната обособена позиция не трябва да надхвърля посочените в обявлението и документацията прогнозни стойности за обособените позиции и дадено перо в позицията. В предлаганата цена участниците включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват съгласно техническите спецификации. Участник, предложил цена, по-висока от стойността регламентирана в указанията на документацията и обявлението, за съответната обособена позиция и дадено перо в позицията, за която кандидатства, ще бъде отстранен от по-нататъшно участие за същата обособена позиция.

Прогнозна стойност, без ДДС
10100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

1.Изработване, отпечатване и доставка на брошури: 1 629 лв. (хиляда шестстотин двадесет и девет лева) без ДДС; 2.Изработване, отпечатване и доставка на плакати: 1 303 лв. (хиляда триста и три лева) без ДДС; 3.Изработване и доставка на тениски: 3 259 лв. (три хиляди двеста петдесет и девет лева) без ДДС; 4.Изработване и доставка на шапки: 3 259 лв. (три хиляди двеста петдесет и девет лева) без ДДС; 5.Изработване и доставка на ключодържатели: 325 лв. (триста двадесет и пет лева) без ДДС; 6.Изработване и доставка на химикалки: 325 лв. (триста двадесет и пет лева) без ДДС.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Об. позиция № 3
1) Кратко описание

1.Изработване на кратки видео клипове за насърчаване участието в различни аспекти на опазването на околната среда (на български език със субтитри на румънски и английски език), които да се разпространят във връзка със Световния ден на водата (22 март), Международния ден на Земята (22 април), Международния ден за опазване на околната среда (5 юни) – 3 броя. Крайният срок за изпълнение само по тази точка е 30 (тридесет) дни от подписване на договор 2.Изработване на DVD филм с представяне на проекта, неговите дейности и резултати на български език, със субтитри на румънски и английски езици.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за об. позиция 3. Ценовото предложение на участник подаден за съответната обособена позиция не трябва да надхвърля посочените в обявлението и документацията прогнозни стойности за обособените позиции и дадено перо в позицията. В предлаганата цена участниците включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват съгласно техническите спецификации. Участник, предложил цена, по-висока от стойността регламентирана в указанията на документацията и обявлението, за съответната обособена позиция и дадено перо в позицията, за която кандидатства, ще бъде отстранен от по-нататъшно участие за същата обособена позиция.

Прогнозна стойност, без ДДС
4560 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 19.04.2014 г. 
5) Допълнителна информация

1.Изработване на кратки видео клипове за насърчаване участието в различни аспекти на опазването на околната среда (на български език със субтитри на румънски и английски език), които да се разпространят във връзка със Световния ден на водата (22 март), Международния ден на Земята (22 април), Международния ден за опазване на околната среда (5 юни): 1 955 лв. (хиляда деветстотин петдесет и пет лева) без ДДС; 2.Превод на видеоклиповете: 488 лв. (четиристотин осемдесет и осем лева) без ДДС; 3.Изработване на DVD филм с представяне на проекта, неговите дейности и резултати на български език, със субтитри на румънски и английски езици: 1 629 лв. (хиляда шестстотин двадесет и девет лева) без ДДС; 4.Превод на DVD филма: 488 лв. (четиристотин осемдесет и осем лева) без ДДС.