Версия за печат

00085-2012-0013

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: ВМА-Централна лаборатория по информационно осигуряване и техническа поддръжка
I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сключване на договор по рамково споразумение N 11291/13.08.2012 за пълно абонаментно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на монитори и анестезиологични апарати по обособена позиция 1-Респиратори Hamilton Medical; Анестезиологични системи STEPHAN; Монитори SpaceLabs; Монитори RGB; Транспортни Респиратори SIEM; Инфузионни помпи и перфузори ARCOMED” . Сключване на договор по рамково споразумение N 11290/13.08.2012 за пълно абонаментно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на монитори и анестезиологични апарати по обособена позиция 2-Монитори Datex; Анестезиологични апарати AVANCE; Монитори Datex, MRI”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ВМА-София и подчинените й структури в страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключване на договор по рамково споразумение N 11291/13.08.2012 за пълно абонаментно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на монитори и анестезиологични апарати по обособена позиция 1-Респиратори Hamilton Medical; Анестезиологични системи STEPHAN; Монитори SpaceLabs; Монитори RGB; Транспортни Респиратори SIEM; Инфузионни помпи и перфузори ARCOMED” . Сключване на договор по рамково споразумение N 11290/13.08.2012 за пълно абонаментно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на монитори и анестезиологични апарати по обособена позиция 2-Монитори Datex; Анестезиологични апарати AVANCE; Монитори Datex, MRI”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
498000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Време за диагностициране на повредата; тежест: 10
Критерий: Срок за отстраняване на повредата ; тежест: 30
Критерий: Гаранционен срок на ремонтираната апаратура; тежест: 20
Критерий: Предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 108 - 179923 от 08.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1545 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Сключване на договор по рамково споразумение N 11291/13.08.2012 за пълно абонаментно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на монитори и анестезиологични апарати: Респиратори Hamilton Medical; Анестезиологични системи STEPHAN; Монитори SpaceLabs; Монитори RGB; Транспортни Респиратори SIEM; Инфузионни помпи и перфузори ARCOMED”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.07.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АНТОНИМЕКС” ЕООД, ЕИК 121535313, район Подуяне, ж.к. ”Суха река”, бл. 219А, ет.6, ап.204, Република България 1505, София, Тел.: 02 9632018

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 305400 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 1546 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Сключване на договор по рамково споразумение N 11290/13.08.2012 за пълно абонаментно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на монитори и анестезиологични апарати: Монитори Datex; Анестезиологични апарати AVANCE; Монитори Datex, MRI”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.07.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ДЪЧМЕД ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ЕООД, ЕИК 130928543, община Столична, район Средец, ул. ”Ген.Паренсов” 51, Република България 1000, София, Тел.: 02 9200123

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 192600 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2013 г.