Версия за печат

00087-2012-0072

BG-гр.София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: инж. Олга Томова, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Външна техническа помощ за осигуряване на подкрепа и съдействие при организация и управление на инвестиционен проект "Изграждане на 5 главни канализационни клонове в кв. Суходол и подмяна на съществуващите водопроводи, попадащи по трасетата им", във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между Столична община и МОСВ № DIR-51011116-C006 по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г.", Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” , Приоритетна ос 1: "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени консултантски услуги свързани с осигуряване на подкрепа на Екипа за управление на проект, създаден в рамките на Столична община при организацията и управлението на проект „Изграждане на 5 главни канализационни клонове в кв. Суходол и подмяна на съществуващите водопроводи, попадащи по трасетата им”, включително осигуряване на подкрепа и техническо съдействие във връзка с изпълнението на всички дейности, свързани с ефективното, точно и качествено управление на проекта. В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните основни задачи: Задача 1: Разработване на детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите в рамките на проекта. Задача 2: Провеждане на периодични обучения и практически занятия с цел повишаване на административния капацитет на Екипа за управление на проекта; Задача 3: Осъществяване на дейностите по верификации и подготовка на искания за средства по проекта (с изключение на верификации на документи по договора за външна консултантска помощ при организация и управление на проекта). Задача 4: Осъществяване на дейностите по мониторинг на изпълнението на проекта и докладване за целите на проекта (с изключение на мониторинг по договора за външна консултанска помощ при организация и управление на проекта). Задача 5: Координация и съблюдаване на напредъка по изпълнение на проекта, посредством контрол и анализ на времевите графици по отделните дейности в рамките на проекта; Задача 6: Разработване на Стратегия за управление на риска в рамките на проекта; Задача 7: Предоставяне на юридически консултации на всички етапи на изпълнение на проекта; Задача 8: Осъществяване на периодични срещи с членовете на ЕУП за обсъждане на напредъка по изпълнение на проекта и проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството, както и подготовка на експертни становища за тяхното преодоляване и решаването им; Задача 9: Осъществяне на редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта и изготвяне на доклади за изпълнение на възложените на изпълнителите задачи. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя и изисванията към всяка една от тях са посочени в Техническите спецификации от документацията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
48778.49 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 500068 от 18.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СО-РД-55-36 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Външна техническа помощ за осигуряване на подкрепа и съдействие при организация и управление на инвестиционен проект "Изграждане на 5 главни канализационни клонове в кв. Суходол и подмяна на съществуващите водопроводи, попадащи по трасетата им"
V.1) Дата на сключване договора
23.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Про Консулт-ЛД" ООД ЕИК 117651543, ж.к. "Христо Смирненски" №11, ет.3, ап.10, РБългария 1574, гр.София, Тел.: 02 8718592, E-mail: pro_consult_ld@abv.bg, Факс: 02 8718592

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 48778.49 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между Столична община и МОСВ № DIR-51011116-C006 по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г.", Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” , Приоритетна ос 1: "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор